Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Vernieling van de klas! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59769)

MrInsane 12 September 2006 07:22

Vernieling van de klas!
 
Nou gister was het dan zover, eindelijk weer eens een keer naar school na de vakantie.
Op zich nix mis mee, we zitten namelijk nu in de Euroborg (ja het stadion van FCGroningen) en het is een ontzettend mooi gebouw geworden.
Maar nu had ik wel verwacht dat er qua klassen wel wat veranderd zou zijn, maar dat het zo erg zou worden had ik niet verwacht.
De klas waar ik dit jaar in zit, zitten er nog maar 4 mensen van mijn klas van vorig jaar.
Nu denken jullie waarschijnlijk "ow, maar das toch niet zo'n ramp" en nee op zich is dat het ook niet.
Alleen wel op moment dat je erachter komt dat het net de 4 mensen zijn waar ik totaal niet mee overweg kan :[
En voor een bepaalde reden heb ik het idee dat me oude mentor dit dan ook gewoon met opzet heeft gedaan.
Natuurlijk wist ik dat hij me niet bij een goeie vriend in de klas zou zetten puur omdat we altijd lopen te ouwehoeren, maar dit vind ik zwaar verneukt en ik ben ook fucking nijdig!!!!!!!:[

Chrizlybeer 12 September 2006 08:42

Citaat:

Origineel gepost door MrInsane
De klas waar ik dit jaar in zit, zitten er nog maar 4 mensen van mijn klas van vorig jaar.
Nu denken jullie waarschijnlijk "ow, maar das toch niet zo'n ramp" en nee op zich is dat het ook niet.
Alleen wel op moment dat je erachter komt dat het net de 4 mensen zijn waar ik totaal niet mee overweg kan :[

Alsof ze daar ook allemaal precies rekening mee kunnen gaan houden:z
En ag, er zijn genoeg nieuwe ventjes waar je dikke matties mee kan worden

Melisss 12 September 2006 09:07

Word eens volwassen jong

appelshampoo 12 September 2006 17:58

sjah, je zit er toch om te leren en niet om te ouwehoeren?

Sabrine 15 September 2006 15:03

Citaat:

Origineel gepost door Melisss
Word eens volwassen jong

inderdaad

little girl 15 September 2006 17:23

school bestaat uit 2 dingen om te leren

1. sociaale vaardigheden.
2. de vakken gewoon je hele slimheids dingw eet effe niet hoe ik het moet noemen.

dus in feiten zijn vreinden een heel belangrijk deel op school. mensen in het algemeen zo leer ej ermee omgaan.

little girl 15 September 2006 17:25

ik snap het wel zou ook pist zijn. ben pist op de mentorkeuze gast hij mag me echt niet. ben er uitgestuurt bij het roosterhalen en toen maar naar huis gegaan werd toch niks meer.

dext0r 19 September 2006 12:22

lol, als je daar al van wakker ligt.

dan was ik niet eens begonnen aan mijn opleiding :')

little girl 19 September 2006 16:43

toch niet raar dat je daar juist pist om word? Waar zou ej verder pist om moeten worden?

dext0r 21 September 2006 14:04

eh gewoon niet?

Headliner 21 September 2006 15:07

waarom zou je oude mentor dit met opzet hebben gedaan dan?
wat is je probleem eigenlijk?
als je die 4 niet mag, ga je toch gewoon niet met ze om. En die vriend van je kun je gewoon in de pauzes zien. of moet ie de hele tijd bij je zijn ofzo? 2 handen op 1 buik shit

Je zit in een nieuwe klas, dus maak je ook nieuwe vrienden

DarkThoughts 23 September 2006 17:55

Niet zo zeuren zeg.
Ik zit bij helemaal niemand van mijn vorige klas dit jaar en dat vind ik ook niet erg.

SpiNe 24 September 2006 15:10

Ik heb 1000 van die nazi mongolen bij mij op school zitten...


Ruilen?


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.