Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Wie speelt hier Ragnarok? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=24891)

Beatrice 4 January 2003 15:27

Wie speelt hier Ragnarok?
 
Ragnarok is een kewle Online RPG meer info www.ragnarokonline.com maareh wel 10 dollar per maand credit card betaling :{

BlueWolf 4 January 2003 15:29

ik speel niks tegen betaling.

Bobba. 4 January 2003 15:30

Ik speel alleen The Sims :z

Nightwolf 4 January 2003 15:30

ik ook nie......ben een beetje gek

Plankje 4 January 2003 15:35

kun je dat eten?

Beatrice 4 January 2003 15:37

Er zijn wel veel Nederlanders die Ragnarok spelen. Zo verslaafd spel, beter m'n tijd en geld daarin besteden dan drugs, sigaretten. T'is maar net waar je van houd. Heeft er iemand vragen post hier over de online game.

Nightwolf 4 January 2003 15:39

kan iemand m dan moven naar Games? :{

Beatrice 4 January 2003 15:44

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
kan iemand m dan moven naar Games? :{
I gorgot dat er een games board was |:(

BlueWolf 4 January 2003 15:45

at your service

Bird Of Prey 4 January 2003 17:03

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
ik speel niks tegen betaling.
ben ik benieuwd hoe jij aan CD's komt om spellen er op te branden... ;)

Stapper 4 January 2003 18:46

ik heb het volgens mij ooit eens gespeeld, of iets wat er op leek, maar ik had er weinig zin in, was meer in to red alert 2 :)

maar als je echt een online rpg wil gaan spelen, moet je ff wachten, want er komt een groot spel op de markt waar je in super grote werelden kan lopen en iedereen af kan maken ;)
heeft alleen een super pc nodig

zou wel ff kijken of ik de naam kan vinden van dat spel

Dimas 4 January 2003 19:26

lol, ik snapte de titel eerst niet :) Ragnarok is ten slotte ook een band

Nightwolf 4 January 2003 19:56

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik heb het volgens mij ooit eens gespeeld, of iets wat er op leek, maar ik had er weinig zin in, was meer in to red alert 2 :)

maar als je echt een online rpg wil gaan spelen, moet je ff wachten, want er komt een groot spel op de markt waar je in super grote werelden kan lopen en iedereen af kan maken ;)
heeft alleen een super pc nodig

zou wel ff kijken of ik de naam kan vinden van dat spel

binnen een paar jaar komen er daar veel van uit, zoals Dragon Empires....dus tja :)

Eelcotje 4 January 2003 22:42

Ik heb Asherons'Call gespeeld.
erg slechte RPG op zich. (achteraf gezien)

Daarnaast ook erg erg veel fora bekeken en gelezen en soms gepost... van futuere-MMORPG.

op zich, van het bouwen van een MMORPG weetk veel vanaf, technische dingen, maar ook wat de speler graag wil en wil zien.

Ragnarok speelk nie.

aarsch 5 January 2003 12:57

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik heb het volgens mij ooit eens gespeeld, of iets wat er op leek, maar ik had er weinig zin in, was meer in to red alert 2 :)

maar als je echt een online rpg wil gaan spelen, moet je ff wachten, want er komt een groot spel op de markt waar je in super grote werelden kan lopen en iedereen af kan maken ;)
heeft alleen een super pc nodig

zou wel ff kijken of ik de naam kan vinden van dat spel

world of warcraft??
asherons call 2??

Smarthezz 8 January 2003 19:36

Re: Wie speelt hier Ragnarok?
 
Citaat:

Originally posted by Beatrice
Ragnarok is een kewle Online RPG meer info www.ragnarokonline.com maareh wel 10 dollar per maand credit card betaling :{
Er wordt een engelse gratis server gebouwd.. is wel illegaal, maar ja, who gives a fuck?

DarkSilence 8 January 2003 19:46

Re: Re: Wie speelt hier Ragnarok?
 
Citaat:

Originally posted by Smarthezz


Er wordt een engelse gratis server gebouwd.. is wel illegaal, maar ja, who gives a fuck?

yup, apezRo.cjb.net die gasten gaan em hosten. Ik wens ze suc6. Kheb het spel gespeelt totdat het betaald werd. Meesterlijk spel en inderdaad errug verslavend. If I only could get my swordy back:'( . level 65... 1 database reset en al m'n uren ragnarok waren voor niks. Boeiuh, zodra het gratis is ga ik het weer spelen:+ . ookal isset een illegale server :]

Riddler 9 January 2003 15:24

kheb het ook gespeeld, BETA2 roxx echt, had een lvl 70 thief. ben er mee gestopt toen het zo lang en vaak offline was.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.