Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   WK Voetbal 2006 (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=199)
-   -   Beste spelers WK (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59232)

Headliner 8 July 2006 19:25

Beste spelers WK
 
Ok het WK is dus bijna afgelopen, dus wordt het tijd om de beste spelers te nomineren :Y)
wie vonden jullie dit WK echt uitblinken?

Ik ga voor:
- Zidane
- Ribery
- Pirlo
- Klose

bartje518 8 July 2006 19:34

Pirlo is van al die namen het belangrijkst geweest voor zijn land, dus ga ik voor hem.

Stevie 9 July 2006 01:56

mijn wk elftal :7

Ricardo (por)
Zambrotta (ita) - Cannavaro (ita) - Lahm (dui)
Ribery (fra) - Pirlo (ita) - Zidane (fra) - Maniche (por) - Ze Roberto (bra)
Klose (dui) - Henry (Fra)

Reserves:
Lehmann (dui)
Ballack (dui)
Maxi Rodriguez (arg)
Crespo (arg)
Sorin (arg)
Hargreaves (eng)
Grosso (ita)
Marquez (mex)
Van Persie (ned)
Torres (spa)
Appiah (gha)
Neill (aus)

bartje518 9 July 2006 03:40

Omg Steve, waar staat Frings?? :{ Die staat samen met Zidane en Pirlo sowieso op mijn middenveld. Ballack vind ik dan weer niet eens een reservepositie waard. Frings doet één wedstrijd niet mee en Duitsland verliest de slag op het middenveld. Dat kan geen toeval zijn.

Headliner 9 July 2006 10:28

oh ja die Ricardo vond ik ook wel sterk keepen dit toernooi :thumbsup:

Stevie 9 July 2006 12:46

Citaat:

Origineel gepost door bartje518
Omg Steve, waar staat Frings?? :{ Die staat samen met Zidane en Pirlo sowieso op mijn middenveld. Ballack vind ik dan weer niet eens een reservepositie waard. Frings doet één wedstrijd niet mee en Duitsland verliest de slag op het middenveld. Dat kan geen toeval zijn.

ik had hem frings oorspronkelijk op de reservebank zitten ipv ballack, maar ik heb ze toch gewisseld :p

bartje518 9 July 2006 13:06

Buffon (Ita)
Miguel (Por) - Zambrotta (Ita) - Cannavaro (Ita) - Lahm (Dui)
Frings (Dui) - Pirlo (Ita) - Viera (Fra) - Zidane (Fra)
Klose (Dui) - Henry (Fra)

Tyskie 9 July 2006 13:52

Heeft Henry dit toernooi ook meegedaan???

LexS 9 July 2006 14:15

Idd ik heb Henry dit tournooi nog niet gezien.

Voor mij zijn de beste spelers van het tournooi:
Cannavaro
Pirlo
Zambrotta
Grosso
Zidane
Ribery
Sagnol

bartje518 9 July 2006 14:55

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie
Heeft Henry dit toernooi ook meegedaan???

Sterker nog, hij maakte 3 zeer belangrijke goals :)

Tyskie 9 July 2006 16:44

En hij versierde een belangrijke penalty. Maar dit is typerend voor het hedendaagse voetbal op dit toernooi. Resultaat telt en dan maakt het verder niet uit als je walgelijk waardeloos speelt.

bartje518 9 July 2006 17:18

Welke spits behalve Klose heeft dan echt overtuigd verder? Ik kan wel 11 middenvelders noemen, maar ik wilde er een opstelling van maken.

Ronaldo heeft het niet waargemaakt, Ronaldinho niet, Toni niet, Pauleta niet, Podolski niet, Van Nistelrooij niet, de Spaanse spitsen niet, Sjevtsjenko niet, Rooney niet. Tja, van dit zooitje heeft Henry het dan nog het beste gedaan..

ash-hôôle 9 July 2006 20:42

Materazzi ? :|

hij heeft toch alvast 1-1 gemaakt in de finale he ;)

niemand 9 July 2006 21:57

Tot nu toe wordt het nog geen pirlo, ik zet mijn geld op cannavaro :)

bartje518 9 July 2006 23:12

Zidane in ieder geval niet :|

Headliner 9 July 2006 23:49

Ik vond het wel mooi dat ie toch door bleef spelen, ondanks zijn arm
maar dat had ie toch beter niet kunnen doen :')

Tyskie 10 July 2006 00:33

Citaat:

Origineel gepost door bartje518
Welke spits behalve Klose heeft dan echt overtuigd verder? Ik kan wel 11 middenvelders noemen, maar ik wilde er een opstelling van maken.

Ronaldo heeft het niet waargemaakt, Ronaldinho niet, Toni niet, Pauleta niet, Podolski niet, Van Nistelrooij niet, de Spaanse spitsen niet, Sjevtsjenko niet, Rooney niet. Tja, van dit zooitje heeft Henry het dan nog het beste gedaan..

Er zijn wel meer spitsen geweest die redelijk gepresteerd hebben, maar die hadden de pech er vroeg uit te liggen. En zo'n team wordt bijna altijd samengesteld uit spelers van de laatste vier ploegen.
Een team van het toernooi ga ik niet samenstellen. Het is voor mij het toernooi van de middenvelders en middelmaat geworden. Controlerende spelers als Gattuso, Frings, Cannavaro, Makalele vielen mij het meest op.

Ook een toernooi vol tegenstrijdigheden.
- Zidane uiteraard. Afgeschreven, komt ijzersterk terug en verlaat het toernooi als de grote schlemiel.
- Tjechie. Fantastische eerste wedstrijd, daarna was het helemaal niets meer.
- Argentinie. Alles leek te kloppen, de poule ijzersterk doorgekomen, maar toch voortijdig gesneuveld toen het er echt om ging. Dieptepunt was de vechtpartij achteraf en de klap van een van de beste voetballers van dit toernooi.
- Duitsland. Voor het toernooi was het niets, achteraf de morele winnaar.
- Italie. Vooraf half afgeschreven, land in rouw vanwege het omkoopschandaal, maar voetbalde ijzersterk.
- Nederland. Zou dominant en aanvallend gaan voetballen, maar het resultaat was een team dat het toernooi verliet als ordinaire schopploeg, zonder voetbal te hebben laten gezien.
- Di Rossi. Begint met een uiterst smerige elleboog en na zijn schorsing schiet hij een van de penalties binnen en kan hij alsnog juichen.
- Brazilie. De gedoodverfde kampioen die helemaal niets liet zien.

etc.

MrInsane 10 July 2006 10:52

Voor mij was zowieso de beste speler dit toernooi Cannavaro, hij heeft gewoon ontzettend sterk gespeeld dit toernooi en is (voor zo ver ik weet) op geen fout te betrappen geweest.
Voor de rest vind ik Ribery toch echt de revelatie van dit toernooi, want ik had nog nooit van die speler gehoord maar hij heeft een enorme indruk op mij achtergelaten.
Zidane vond ik ook enorm sterk spelen de laatste wedstrijden van het toernooi, maar toch jammer van die kopstoot in de finale.

3rd boetah 10 July 2006 11:59

Zidane is een sukkeltje, duidelijk. Je staat gelijk in de finale, en om zo iets onbenulligs laat ie zich kennen. Stakker....

Beste speler in de finale was duidelijk Cannovaro. Pirlo vond ik over het algemeen het best. En Grosso vond ik de grootste verassing.

zo, boetah gaat maar f zwemmuhhh. ±7

bartje518 10 July 2006 12:02

Ik vond Malouda de beste speler van de finale. Maar het schijnt mode te zijn om massaal Cannavaro te noemen, terwijl ik hem niet half zo sterk vond als in de halve finale.

niemand 10 July 2006 18:18

komt gewoon omdat je een anti-italie bril hebt

Maar het is dus toch Zidane geworden

JennyMindTricks 10 July 2006 18:21

Citaat:

Origineel gepost door bartje518
Sterker nog, hij maakte 3 zeer belangrijke goals :)

&hij stond in een wedstrijd 12 keer buitenspel ofzo. :z

3rd boetah 10 July 2006 18:31

de meest vreemde beste speler van het toernooi ever imo

niemand 10 July 2006 18:33

Ik geloof ook dat hij al voor de WK finale tot beste speler van het WK was gekozen..

bartje518 10 July 2006 19:23

Citaat:

Origineel gepost door niemand
komt gewoon omdat je een anti-italie bril hebt

Maar het is dus toch Zidane geworden

Kerl, wat ben je maar kansloos bezig zeg :loser:

Sander 10 July 2006 21:26

ik vond maniche ook niet slecht

Stevie 10 July 2006 22:08

zidane man van het toernooi, ben ik het dus totaal niet mee eens

bartje518 10 July 2006 22:44

Schijnt dat t al voor de finale vast stond :o

Tyskie 10 July 2006 23:04

Onbegrijpelijk, ik dacht dat ze wel geleerd zouden hebben van Kahn (beslissende fout in de finale) en Ronalde (beroerte in de finale).

Rust er een vloek op die titel?

bartje518 10 July 2006 23:33

Volgens mij staat t steeds voor de finale al vast, want zowel Kahn als Ronaldo waren in 2002 en 1998 wel tot aan de finale ijzersterk. Maargoed, wie neemt een Fifa-verkiezing ook serieus, dat zijn mensen die beweren dat dit het beste toernooi ooit was :z

PFP 11 July 2006 12:31

ik vond Zambrotta de beste speler van het toernooi, vooral tegen duitsland ijzersterk

Headliner 11 July 2006 12:36

Citaat:

Origineel gepost door Sander0201
ik vond maniche ook niet slecht

als ik aan 1 speler wel een ontieglijke hekel heb, is het die Maniche wel :no: met zn konijnenkop

PFP 11 July 2006 12:37

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
als ik aan 1 speler wel een ontieglijke hekel heb, is het die Maniche wel :no: met zn konijnenkop

hij lijkt op jim carey

n0sf3ratu 11 July 2006 12:56

moeilijk maar zidane had prachtige acties en echt die man lijdt bijna nooit balverlies.
hmmm maniche is ook een topper.
Cannavaro was ook super goed. Kleine etter die er als een stier in veegt. Ook die matterazi wat een prachtig beest is dat!!
Die kleine toure vond ik trouwens ook geweldige voetballer, net als heel ivoorkust maar ja moeilijk om daar nou een speler van het toernooi van te nemen.
Uiteindelijk ga ik voor cannavaro. (k)

bartje518 12 July 2006 14:50

Speciaal voor Tyskie stelde VI een elftal samen uit spelers die over het hele toernooi zijn beoordeeld, en dus niet alleen van landen uit de halve finales:

Doel: Buffon (Italië) 7
Rechtsback: Zambrotta (Italië) 7
Rechts centraal: Cannavaro (Italië) 7,29
Links centraal: Senderos (Zwitserland) 7
Linksback: Osorio (Mexico) 6,75
2 man voor de verdediging, rechts: Essien (Ghana) 7
Links: Zokora (Ivoorkust) 7
Rechts voorin: Schneider (Duitsland) 7
Links voorin: J. Cole (Engeland) 7
Achter de spits: Ballack (Duitsland) 7,8
Spits: Klose (Duitsland) 7,29


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:12.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.