Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feestdagen 2005 (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=194)
-   -   'gelukkig nieuwjaar' wensen (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56971)

biffyclyro 1 January 2006 19:39

'gelukkig nieuwjaar' wensen
 
vind je dat leuk en meen je het?

hier viste om 00.00 uur iedereen zijn of haar mobieltje uit de zak om alle vriendjes en vriendinnetjes te smsen/bellen en deed iedereen een rondje met 3 zoenen en het welbekende 'gelukkig nieuwjaar!'

doe je dat ook of vind je het maar onzin?

persoonlijk word ik er strontchagrijnig van 8)

Bask 1 January 2006 19:54

gelukkig nieuwjaar wensen is zo cliché.

anemic 1 January 2006 20:30

ik heb alleen een aantal mensen die even een steuntje nodig hadden een smsje gestuurd (mensen die ziek waren geweest, mensen verloren hadden of andere shit) en 2 van mn beste vrienden gebeld.
en mn familie uiteraard maar daar was ik bij om 00:00

nevaeh1987 1 January 2006 22:29

alleen omdat het zo normaal is, maar ik denk er verder niet bij na.

en ik heb er wel een hekel aan als iemand die ik eigenlijk nooit spreek, mij dan opeens een hand komt geven :kots:

biffyclyro 2 January 2006 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
alleen omdat het zo normaal is, maar ik denk er verder niet bij na.

en ik heb er wel een hekel aan als iemand die ik eigenlijk nooit spreek, mij dan opeens een hand komt geven :kots:

ik heb er pas een hekel aan dat het de bedoeling is dat ik iedereen 3 zoenen ga geven terwijl ik daar geen zin an heb ;p

appelshampoo 2 January 2006 16:23

Om 00.00 precies was ik alleen met echte close friends, dus hebben we gezoend en geknuffeld en lieve dingen toegewenst, om 00.01 belde het thuisfront, daarna kreeg ik smsjes en een aantal telefoontjes :)

ik had zelf geen beltegoed :+, maar het is altijd fijn als mensen aan jou denken :)

PFP 2 January 2006 16:27

wow jij hebt echt veel vrienden

appelshampoo 2 January 2006 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PFP
wow jij hebt echt veel vrienden
en dit slaat op?

PFP 2 January 2006 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
en dit slaat op?
ik dacht even hardop

Bazzemans 2 January 2006 17:02

Ach het hoort erbij. Bij de meeste mensen is het wat mij betreft ook zeker wel gemeend, bij anderen heb ik er echter dan weer weinig gevoel bij. Ach jah ff een uurtje doorbijten en het is over ;).

Sanne 2 January 2006 19:40

ik heb een aantal vrienden een berichtje gestuurd en daarbij meen ik het ook echt.

Verder kom je bij een hoop mensen niet onder de zoenen uit. Ik ben naar een feestje geweest waar ik een hoop oude bekenden tegenkwam waarvan ik niet bij iedereen zoiets had van...joepie!

Forza 2 January 2006 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
ik heb een aantal vrienden een berichtje gestuurd en daarbij meen ik het ook echt.

Verder kom je bij een hoop mensen niet onder de zoenen uit. Ik ben naar een feestje geweest waar ik een hoop oude bekenden tegenkwam waarvan ik niet bij iedereen zoiets had van...joepie!



ik wens jou in iedergeval de aller beste wensen

QuickDude 5 January 2006 18:41

Tis maar 1x nieuwjaar per jaar :P Dus 1x iemand de beste wensen zeggen, is toch niet teveel gevraagd? :]

JennyMindTricks 5 January 2006 22:43

Mijn oom was op 1jan 50 geworden dus veel mensen gedriekust, maar ik heb op die nacht niemand uit mezelf gesmst ofzo, kom er toch nooit doorheen, wel paar mensen terug geprobeerd te sturen.. :)

Sanne 6 January 2006 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Forza
ik wens jou in iedergeval de aller beste wensen
:D ik jou ook hoor


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.