Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   wat vinden jullie van graffiti? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61545)

anoniempje34 13 April 2007 17:29

wat vinden jullie van graffiti?
 
ey wat vinden jullie eigenlijk van graffiti ik heb het wel eens gespoten en toen was ik opgepakt ik zat 5 uur op het politie bureau nu ga ik nooit meer graffiti spuiten:no: mr ik vind graffiti wel mooi maar zelf ga ik nooit meer spuiten ik heb 2 keer gespoten met haarlak:$ en de tweede keer was ik opgepakt. maar ik wil weten wat jullie ervan vinden

Chrizlybeer 13 April 2007 19:56

En terecht dat je bent opgepakt, al die lelijke rotzooi op die muren...
Op sommige plekken kan het wel en sommige stukken zijn wel een soort van "kunst".
Maar over het algemeen is het lelijk en ergelijk

koekje 13 April 2007 22:11

De meeste graffiti's trekken werkelijk op niets...

Hoewel sommige heel mooi kunnen zijn, horen ze toch niet op muren of wat dan ook...daarvoor kan je het op doek, papier, of weet ik veel wat zetten.

frox 14 April 2007 12:58

Die 'tags' vind ik maar lelijk.
Maar er zitten echt wel mooie kunstwerken bij die van mij mogen blijven zitten. Of van die wijze 'quotes' zijn ook wel mooi :p
Ik heb samen met een vriend van mij nog een paar mooie ideeen die op een muur moeten komen. 8-)

Wiz 16 April 2007 17:54

Citaat:

Origineel gepost door anoniempje34 (Bericht 1307689)
ey wat vinden jullie eigenlijk van graffiti ik heb het wel eens gespoten en toen was ik opgepakt ik zat 5 uur op het politie bureau nu ga ik nooit meer graffiti spuiten:no: mr ik vind graffiti wel mooi maar zelf ga ik nooit meer spuiten ik heb 2 keer gespoten met haarlak:$ en de tweede keer was ik opgepakt. maar ik wil weten wat jullie ervan vinden

Haarlak?

Woehahahahahaha

Ach, al weet ik veel hoeveer jaren kan ik mijn naam lezen als ik naar Utrecht ga met de trein, hulde aan mijn naamgenoot die er een mooi werkje gezet heeft.

Mooie Graff. is welkom vind ik.. Goede leuzen ook.
Maar een simpele kinder tag vind ik echt niks.

insanity 17 April 2007 07:53

graffiti is voor krakerTs, links volk dus :{

Pakspul 17 April 2007 07:57

Ik heb ook nog vette plak op me kamer 8-) Als het groot is en vet er uit ziet dan is het ok, maar anders nee en vooral geen tags :no:

hannetjuh 17 April 2007 17:29

Citaat:

Origineel gepost door anoniempje34 (Bericht 1307689)
ey wat vinden jullie eigenlijk van graffiti ik heb het wel eens gespoten en toen was ik opgepakt ik zat 5 uur op het politie bureau nu ga ik nooit meer graffiti spuiten:no: mr ik vind graffiti wel mooi maar zelf ga ik nooit meer spuiten ik heb 2 keer gespoten met haarlak:$ en de tweede keer was ik opgepakt. maar ik wil weten wat jullie ervan vinden

Ik vind graffiti soms heel mooi, mischien kun je je eigen kamer spuiten of ergens war hel wel mag.

anoniempje34 21 April 2007 14:10

Citaat:

Origineel gepost door Pakspul (Bericht 1307901)
Ik heb ook nog vette plak op me kamer 8-) Als het groot is en vet er uit ziet dan is het ok, maar anders nee en vooral geen tags :no:

ik spuit ook geen tags


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:35.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.