Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   ondergewaardeerd/overgewaardeerd (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61487)

Ancalagon 8 April 2007 16:07

ondergewaardeerd/overgewaardeerd
 
ja.
wat vinden jullie ondergewaardeerde of juist overgewaardeerde films?

De eerste die ik zo snel kan bedenken is the shawshank redemption, die vind ik ook weer niet zo gaaf als IMDB zegt

PFP 8 April 2007 17:08

pulp fiction, ik vind dat dus echt geen goede film, op twee grappige scenes na.

biffyclyro 8 April 2007 17:53

american beauty, zo veel oscars nou ook weer niet waard..

Stevie 8 April 2007 19:08

the sixth sense

Ancalagon 8 April 2007 19:45

oh pulp fiction en american beauty vind ik echt niet overgewaardeerd.

thali 11 April 2007 22:24

Maar supergoeie films zijn het toch ook niet? Ik bedoel, na één keer heb je ze toch echt wel gezien. (Pulp fiction dan misschien net iets minder dan American Beauty, maar toch.)

Any way the wind blows is ondergewaardeerd, maar dat komt waarschijnlijk omdat die heel erg Belgisch is.

Ancalagon 12 April 2007 13:04

Citaat:

Origineel gepost door thali (Bericht 1307457)
Maar supergoeie films zijn het toch ook niet? Ik bedoel, na één keer heb je ze toch echt wel gezien. (Pulp fiction dan misschien net iets minder dan American Beauty, maar toch.)

Any way the wind blows is ondergewaardeerd, maar dat komt waarschijnlijk omdat die heel erg Belgisch is.

Ik kan ze juist echt blijven kijken

Any way the wind blows was ik ooit aan het kijken, maar ik ben gestopt omdat ik het niet verstond :$

Stevie 14 April 2007 16:15

Citaat:

Origineel gepost door Saduf (Bericht 1306947)
onder/over?

overgewaardeerd natuurlijk. 8,2 op imdb :') zonder die twist ending zou het niet meer dan een 6 zijn op die site

sowieso, films van shyamalan :gaap:

Stevie 14 April 2007 16:18

Citaat:

Origineel gepost door Ancalagon (Bericht 1307493)
Ik kan ze juist echt blijven kijken

Any way the wind blows was ik ooit aan het kijken, maar ik ben gestopt omdat ik het niet verstond :$

whehe dat probleem had ik ws ook gehad als ik geen ondertiteling had :Y) wel goede film overgiens!

Stevie 14 April 2007 16:20

over ondergewaardeerde films gesproken, in dat rijtje wil ik graag the salton sea plaatsen.

thali 15 April 2007 16:58

Citaat:

Origineel gepost door Ancalagon (Bericht 1307493)
Ik kan ze juist echt blijven kijken

Any way the wind blows was ik ooit aan het kijken, maar ik ben gestopt omdat ik het niet verstond :$

Het Antwerps ging toch nog wel? Dat je bij die Gentenaars problemen had, kan ik begrijpen. Maar die twee vond ik net het grappigst van de hele film.
Ik denk alleen dat een groot deel van het karakter van de film verloren zou gaan met ondertiteling of als het met andere dialecten gesproken zou worden.

Overigens is het niets om je over te schamen, ik heb ook veel moeite met Nederlandse films en reeksen en dergelijke. Die scheidsrechter in de mol sprak echt superonduidelijk.

L_angeldc 15 April 2007 19:23

Citaat:

Origineel gepost door Ancalagon (Bericht 1307493)
Ik kan ze juist echt blijven kijken

!

En van any way the wind blows heb ik nog nooit gehoord om eerlijk te zijn.

Ik vind signs ook overgewaard, eigenlijk elke film van die shalalamanan NA the sixth sense is overgewaardeerd. Die kon ik dan nog wel waarderen, maar de rest.. :')

dext0r 16 April 2007 00:18

ik vind shawshank en american beauty niet overgewaardeerd. pulp fiction daarentegen wel.

zoals ik ooit eerder zei, zwaar ondergewaardeerd: arlington road.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:39.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.