Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Nieuwe vuurwerkopslagplaats! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59473)

Jamiel 3 August 2006 17:31

Nieuwe vuurwerkopslagplaats!
 
Een van de plannen van Gemeente Enschede en het zal wederom in een woonwijk worden geplaatst
( toevallig in dezelfde wijk als waar ik woon ).

Ik heb het vernomen van iemand die bij mij in de buurt woont: Hij is nu handtekeningen aan het verzamelen om het tegen te gaan.

Dat kun je niet menen man :| mensen zijn daadwerkelijk zo verrot dat ze de lol ervan inzien het (weer) in de fik te zetten en dan zitten we weer met doden, gewonden, internationale ramp, wereldnieuws... de hele rataplan opnieuw

Dunja 3 August 2006 17:47

Heej, ik woon ook in Enschede... :+
Is dat echt juiste informatie die je hebt? Dan is het niet te geloven! Na die vuurwerkramp willen ze nog steeds een opslagplaats in een woonwijk doen!? Ongeloofelijk gewoon. :o

PFP 3 August 2006 18:44

dat lijkt me heel sterk, kom eens met bronnen

Pakspul 3 August 2006 19:24

Citaat:

Origineel gepost door Jamiel
en dan zitten we weer met doden, gewonden, internationale ramp, wereldnieuws... de hele rataplan opnieuw

Kun je in het nieuwskomen en wereld beroemd worden wil je het nog niet :{

proudy 8 October 2006 17:40

Mensen zijn echt dom dat ze zoiets ( weer doen ), maak dan gewoon een bunker buiten de stad onder de grond en doe het daar, niemand last en als ontploft is het onder de grond.

little girl 8 October 2006 18:12

Ik zou de hele boel maar afblazen.

TheGroovMaster 12 October 2006 23:22

Denk je nou echt dat als ze dat ding weer in een woonwijk bouwen dat ze geen nieuwe maatregelen nemen die zo een soort ramp voorkomen?

PFP 12 October 2006 23:28

pfff dat kk mannetje in dubbel

Bazzemans 12 October 2006 23:49

Citaat:

Origineel gepost door PFP
dat lijkt me heel sterk, kom eens met bronnen

Idd, want volgens een landelijke wet mag het niet eens meer in de woonwijk of het gaat om een minimale opslag voor een winkel die een vergunning zal hebben om vuurwerk te verkopen en die moeten zich dan aan zeer strenge eisen houden. In Enschede zelf is de regeling zelfs nog scherper en moeten ze constant af en aan rijden met vuurwerk wagens om genoeg in de winkel te kunnen verkopen..

Dunja 16 October 2006 12:40

Het is echt waar. Een winkel wil hun vuurwerkopslagplaats uitbreiden. Ik heb er de laatste tijd verder niet veel meer over gehoord.

http://enschede.sp.nl/bericht/9377/0..._roombeek.html

ash-hôôle 16 October 2006 12:40

Er werd gisteren in almelo een handtekeningenactie gehouden tegen een vuurwerkopslagplaats in een woonwijk.

Bazzemans 16 October 2006 12:42

Hierbij is echter totaal geen vergelijking te maken met de situatie zoals die toen met de vuurwerkramp was..

Dunja 16 October 2006 19:15

Citaat:

Origineel gepost door Bazzemans
Hierbij is echter totaal geen vergelijking te maken met de situatie zoals die toen met de vuurwerkramp was..

Naar wie is dit gericht?

Kwak 17 October 2006 10:10

hehe ze hebben wel humor daar :yes:

TwenteGirl65 17 October 2006 19:31

Citaat:

Er werd gisteren in almelo een handtekeningenactie gehouden tegen een vuurwerkopslagplaats in een woonwijk.
ja.. er zijn hier al zoveel handtekeningenacties ondernomen:S Snap nite waarom zo'n opslag in een woonwijk moet staan. Vind t niet kunnen! (oke.. geef eerlijk doe dat het er ook mee te maken heeft dat die vuurwerkopslag bij mij inde buurt komt dan.. maar anders vind k t ook nie kloppen hoor:P)

Babydress 17 October 2006 20:23

Ik neem aan Kwak dat dat een serieuze opmerking was, want het klonk anders behoorlijk lomp :')

Kwak 21 October 2006 10:34

Citaat:

Origineel gepost door Babydress
Ik neem aan Kwak dat dat een serieuze opmerking was, want het klonk anders behoorlijk lomp :')

Als het een serieuze opmerking was, is het toch nog steeds lomp? O-)

Babydress 21 October 2006 12:05

Citaat:

Origineel gepost door Kwak
Als het een serieuze opmerking was, is het toch nog steeds lomp? O-)

Hou ook van jou :')


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:34.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.