Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Tv de deur uit (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56005)

AMF 20 October 2005 11:15

Tv de deur uit
 
In een interview met Carice van Houten (actrice die o.a. in Minoes speelt) las ik:

Citaat:

Je ageert nogal tegen televisie.
"Die heb ik inmiddels de deur uitgedaan. Ik werd letterlijk ziek van al die rotzooi, trek me dat persoonlijk erg aan. Verdorie, probeer mensen toch iets fatsoenlijks voor te schotelen! Daar kan ik zó boos om worden."
Zouden jullie de televisie erg gaan missen als je hem per direct de deur uit zou doen?

chica 20 October 2005 11:20

Nee hoor.

Dit omdat ik meer achter de computer zit dan voor de televisie;)

Atjeuh 20 October 2005 12:11

Nee. TV kijken kan ook via mn pc 8)

Melisss 20 October 2005 12:36

Ik kijk nogal veel films, maar eigenlijk nooit tv.. (op the OC na dan :9)

Headliner 20 October 2005 12:38

ze heeft wel gelijk, wat een baggerprogramma's ze tegenwoordig uitzenden..
ik kijk alleen tv voor het voetbal, of als er eens een leuke film is

maar aan de andere kant kan ik hem ook niet missen 8)

PFP 20 October 2005 12:41

er zijn echt nog wel goede programma's, maar er is veel meer pulp, maar zolang mensen dat blijven kijken tja...

Banaan 20 October 2005 14:30

Ik zou 't alleen missen als Cartoon Network er nog op zat...

mats 20 October 2005 17:13

ik zou het wel missen, voor het voetbal enzo, maar er zit veel te veel rotzooi op, en te veel reclame

appelshampoo 20 October 2005 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
Ik zou 't alleen missen als Cartoon Network er nog op zat...
dat zit er toch nog gewoon op?

Ti_Mu84 20 October 2005 17:45

nou het nieuws wil ik graag op tv zien elke morgen... en een avondje voor de tv hangen... daar kan je me ook nog wel eens op betrappen hoor! :$

Banaan 20 October 2005 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
dat zit er toch nog gewoon op?
Niet voor de meeste :7 En nu is ook Johnny Bravo in t hollandiaans zag ik. Kansloos en hartverscheurend :(

Denden 100 piek 20 October 2005 21:22

Ik zou de comedyseries wel missen ja, het is wel leuk zo'n halfuurtje lol. En af en toe komt er wel eens een goede film op tv, ja. Ik heb natuurlijk niet het geld om elke film die ik wil zien op DVD te hebben, daar is tv ook nog wel eens handig voor. Maar als die comedyseries en flms wegvallen, dan blijft er voor mij niks over, al die programma's interesseren mij niet echt.

Headliner 20 October 2005 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denden 100 piek
Ik heb natuurlijk niet het geld om elke film die ik wil zien op DVD te hebben, daar is tv ook nog wel eens handig voor.
lang leve de videotheek (en de dvd brander :+ )

bloempjuh 21 October 2005 09:22

Ik zou 'm zeker missen, ik heb tegenwoordig wel elke avond (op dinsdag en woensdag na) dingen die ik eigenlijk wel erg graag wil zien.

Ma: Expeditie Robinson & CSI
Donderdag: Jouw vrouw, mijn vrouw :$
Vrijdag: Lost
Zaterdag: CSI
Zondag: Het Blok

En dan dagelijks de herhalingen van ER die ik allemaal al minstens vier keer heb gezien :)

dext0r 21 October 2005 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
dat zit er toch nog gewoon op?
nee, cartoon network mag volgens mij alleen nog maar op de 'extra' pakketten uitgezonden worden, en volgens mij is de vereiste ook nog dat het digitaal moet zijn? althans zoiets was geloof ik de overeenkosmt die CN had afgesloten.

L_angeldc 21 October 2005 15:24

Ach wat is missen?

Ik zou het wel jammer vinden want er zijn nog wel een paar programmas die ik best ok vind. Maar ik zou ook niet dood gaan van verdriet als ik dat niet meer zou kunnen kijken.

Denden 100 piek 21 October 2005 22:36

Ik heb digitale tv dus ik heb Cartoon Network nog, maar het is bagger sinds het Nederlands werd dus ik kijk het allang niet meer.

koekje 6 November 2005 18:37

Re: Tv de deur uit
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AMF
In een interview met Carice van Houten (actrice die o.a. in Minoes speelt) las ik:



Zouden jullie de televisie erg gaan missen als je hem per direct de deur uit zou doen?

eerlijk gezegd wel, maar het zou daarvoor nog niet zo slecht zijn, Ik kijk wel vaak graag naar Nat.Geo. en van die video gags, debatten, maat tenslotte vind je die ook wel op internet en boeken .:D

2-D 6 November 2005 18:53

de tv staat meestal uit
tenzij ik op de ps2 bezig ben of een dvd op heb staan...

t enigste wat ik tegenwoordig nog kijk is t nieuws.

dext0r 6 November 2005 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2-D
t enigste wat ik tegenwoordig nog kijk is t nieuws.
dat is juist een van de dingen waar ik me aan irriteer op de tv :P
want al het nieuws heb ik al tien keer eerder gehoord of gelezen en ik word ondertussen een beetje misselijk van alle gehypte shit wat journalisten weten voor te proppen.

2-D 6 November 2005 22:07

t is t enigste dat op de buis is om 6.30 s ochtends :p

AmbyPur 6 November 2005 22:22

ik zou wel moeten afkicken ja :p maar ik zou er niet tegen zijn. ik denk dat het wel goed zou zijn voor mijn lichamelijke en geestelijke ontwikkeling om dat ding de deur uit te doen :p

eniT 7 November 2005 19:32

neen

ik kijk echt zelden televisie

heb geen kabel, dus maar twee zenders.
Als ik een uurtje op een week kijk is het echt al veel

(zondat voor het eerst naar alles kan beter, man wat is dat lchen :p )

anemic 16 November 2005 09:15

ik heb niet eens een tv en ik mis echt nix..
wat ik graag wil zien check ik wel op internet...

MrInsane 16 November 2005 12:37

Ik wel kan ik op zondag niet meer naar me favo clubje kijken op talpa en dat zou een ramp zijn :yes:

Das_pop 28 November 2005 11:27

soms wel, er is echt zo ontzettend veel troep op teevee.. Maar uiteindelijk blijven er altijd wel een paar interessante dingen over + een paar vermakelijke.
Alhoewel ik wel probeer te minderen en dat bevalt me eigenlijk wel.

MissDuplex 28 November 2005 18:04

Zou er geen problemen mee hebben. ik kijk bijna nooit tv. alleen ja films kijk ik wel veel. maar dat kan ook vis de pc :p


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.