Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   opleiding (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50136)

SpiNe 8 October 2004 14:52

opleiding
 
ik zit nu in 1ste jaar van werktuigbouwkunde hbo maar ik heb mijn twijfels ik zit nu te denken aan ict maar ik weet nog niet echt wat ik daar van kan verwachten kan iemand me wat info geven die de opleiding heeft gedaan? zoals hoe de opleiding is en wat je moet doen en zo en wat je van stage kan verwachten

alvast bedankt

Stapper 8 October 2004 14:59

ik heb ict gedaan (op mbo) maar dat allemaal super simpel, beetje een server installeren, pc'tje maken, etc
op hbo is het een stuk pittiger en gaat het niet meer over het gebruik, maar het gaat een stuk dieper op de stof in (je moet er van houden)

ik vond zelf de opleiding wel goed, ik heb er dingen van geleerd, maar ik vind de ict niet leuk voor mijn hele leven, dus doe ik nu weer iets heeeeel anders

anemic 8 October 2004 16:38

ik zou zelf echt geen ict gaan doen op het moment
gezien de arbeidsmarkt

dext0r 8 October 2004 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik zou zelf echt geen ict gaan doen op het moment
gezien de arbeidsmarkt

tegen de tijd dat je ook klaar bent ben je alweer 4 a 5jr verder...

dext0r 8 October 2004 17:13

wil je nu ict doen op mbo niveau? of informatica op HBO niveau?

Jamiel 8 October 2004 20:15

Hm er zijn veel luitjes die het eerste jaar van opleiding veranderen.
Denk er nog maar goed over na of je echt iets anders wilt doen :)

TheGroovMaster 8 October 2004 22:25

ik doe iets van ict op het HBO, heb nu ff geen tijd om het uit te leggen.... ik kom na het weekend hier nog wel ff op terug

not-known 9 October 2004 12:45

Re: opleiding
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SpiNe
ik zit nu in 1ste jaar van werktuigbouwkunde hbo maar ik heb mijn twijfels ik zit nu te denken aan ict maar ik weet nog niet echt wat ik daar van kan verwachten kan iemand me wat info geven die de opleiding heeft gedaan? zoals hoe de opleiding is en wat je moet doen en zo en wat je van stage kan verwachten

alvast bedankt

Kijk eerst een was je precies wil met je ICT. De meeste opleidingen zijn werkelijk waar 1 voor 1 puur bagger. Docenten die niks weten, oppervlakkige kennis, achterhaalde kennis, etc.
Als je echt een goede opleiding in ict wil moet je op de uni zijn, daar is gewoon meer geld voor goede mensen met echt kennis van de materie.
Op lager niveau doet het zó amateuristisch aan allemaal. Studenten die vaak al 10x verder zijn dan de docenten enzo. Maargoed, is maar een tip ;)

Alpha 11 October 2004 11:23

is dit niet meer wat voor school? :?

TheGroovMaster 11 October 2004 20:43

ICT op het HBO is idd ruk.... we hebben hier 5 opleidingen en die zuigen allemaal! haal je P en ga door naar de UNI!!

het leerniveau is veel te laag! ik ga nu ook een andere opleiding volgen! nog wel HBO omdat ik met me stufi niet echt uitkom. Ik neem een opleiding die al bestaat want heb genoeg van nieuwe opleidingen, alles gaat gewoon mis! (al ervaring met 2 opeidingen.... eentje afgemaakt en bij de 2x... nu dus, was het genoeg)

not-known 11 October 2004 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
ICT op het HBO is idd ruk.... we hebben hier 5 opleidingen en die zuigen allemaal! haal je P en ga door naar de UNI!!

het leerniveau is veel te laag! ik ga nu ook een andere opleiding volgen! nog wel HBO omdat ik met me stufi niet echt uitkom. Ik neem een opleiding die al bestaat want heb genoeg van nieuwe opleidingen, alles gaat gewoon mis! (al ervaring met 2 opeidingen.... eentje afgemaakt en bij de 2x... nu dus, was het genoeg)

HHS :d

SpiNe 12 October 2004 14:15

ik moet eerst mijn stage afwachten en die duurt 10 weken dus...


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.