Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Wat zouden jullie doen? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55978)

K@rima! 17 October 2005 11:33

Wat zouden jullie doen?
 
Situatie:
Je fiets is in korte tijd (half jaar) meerdere malen (3 x) gestolen. Voor deze fietsen heb je eerlijk betaald. Maar geld om weer een nieuwe fiets te halen heb je niet:?. Nu bied iemand je een fiets aan voor 20euro. Je weet dus dat het een gestolen fiets is. Neem je die fiets aan of niet?

bartje518 17 October 2005 11:40

Re: Wat zouden jullie doen?
 
Zeker. En als je gepakt wordt dan weet je gewoon van niks. Ik had dat ook, mijn fiets is 3x gepikt en de 4e keer hadden ze mijn banden eronderuit gehaald. Ik heb niet het lef om er zelf eentje terug te pikken, dus als iemand hem mij dan aanbiedt dan neem ik die!

Bazzemans 17 October 2005 12:10

Mooier is nog als je degene vindt die je fiets gejat heeft. Meestal kan je hem dan ook zo voor 20 euro terug kopen 8)..

Tyskie 17 October 2005 13:08

Ach, je houdt de economie draaiende op deze manier.

dext0r 17 October 2005 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Mooier is nog als je degene vindt die je fiets gejat heeft. Meestal kan je hem dan ook zo voor 20 euro terug kopen 8)..
je bedoelt op zijn bek meppen?

en ik zou gewoon een fiets voor 20euro kopen..
dan koop je hem 'ten goeder trouw' ;-)

3rd boetah 17 October 2005 14:03

Ik zou er gewoon één terug jatten die niet op slot staat. Gelukkig maar dat mijn fiets maar één keer is gestolen, want ik hou niet zo van fietsen jatten.

PFP 17 October 2005 14:09

Dus hetgeen waar je zo'n hekel aan hebt, doe je dan maar iemand anders aan. Bovendien sponsor je een junk op deze manier

3rd boetah 17 October 2005 14:30

Nouja, als ik ergens ben, mijn fiets is gestolen, ik moet terug en heb geen zin in een uur lopen. Dan kijk ik rustig rond of er een fiets is die niet op slot staat. Zo'n domme verdiend het eerder dat zijn/haar fiets gejat wordt dan ik, omdat die van mij dus wel op slot staat. Bovendien is het dus nog maar één keer gebeurd :z

Tyskie 17 October 2005 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
en ik zou gewoon een fiets voor 20euro kopen..
dan koop je hem 'ten goeder trouw' ;-)

Wat helaas meteen verworpen zal worden door een eventueele rechter. ;)
Wel weer een geluk dat fietsendiefstal en -heling bepaald geen speerpunt is van justitie. ;)

dext0r 17 October 2005 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Wat helaas meteen verworpen zal worden door een eventueele rechter. ;)
dat hangt van de staat van de fiets af ;)

Tyskie 17 October 2005 15:36

Nog meer van de persoon van wie je hem koopt. ;)

Atjeuh 17 October 2005 16:48

Zo ben ik ook aan mn oma-fiets gekomen .. voor 15 euro zelfs :+

observatie001 17 October 2005 17:08

Re: Wat zouden jullie doen?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Situatie:
Je fiets is in korte tijd (half jaar) meerdere malen (3 x) gestolen. Voor deze fietsen heb je eerlijk betaald. Maar geld om weer een nieuwe fiets te halen heb je niet:?. Nu bied iemand je een fiets aan voor 20euro. Je weet dus dat het een gestolen fiets is. Neem je die fiets aan of niet?

20 euro? 5 euro joh kun je em zo kope van een junk

je bent wel een eerlijke zeg ;0

Sanne 17 October 2005 17:16

ja ik zou het gewoon doen hoor!

eniT 17 October 2005 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
ja ik zou het gewoon doen hoor!
ja, ik ook :yes:

K@rima! 17 October 2005 20:56

Tis wel handig natuurlijk. Maar 't is een beetje dubbel. Zo stimuleer ik dat gejat wel :{ en zelf vond ik het ook echt niet leuk dat mijn fiets alweer was gestolen. Geef ik een ander wel weer zo'n gevoel.

Alpha 18 October 2005 12:56

zou m wel kopen ... heb toch een fiets nodig

AmbyPur 18 October 2005 16:30

zolang het om fietsen gaat vind ik dat geen probleem.. dat hoort bij nederland ofzo

beetje integreren hoor kariem :p

K@rima! 19 October 2005 10:15

Hij heeft er 15 E van gemaakt.. Hmm, ik heb een nieuwe fiets:Y) :$

Banaan 19 October 2005 10:20

Als het een normale fiets is zonder al te veel stickers en bullsjit eraan koop ik em. Spuitwerk (niet op die manier) helpt veel :)

Kampie 19 October 2005 10:33

Ik vind 15euro nog veel voor een gejatte fiets. Ik had een andere junk opgezocht.

K@rima! 19 October 2005 10:38

Wie heeft het hier over een junk? :? Van een junk kopen gaat me echt te ver! Een goeie vriend van mijn klasgenoot bood me die fiets aan, hij zei dat ie een andere had dus deze niet meer nodig had :z. Gewoon gejat dus, maar te laf om dat tegen mij te zeggen.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:11.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.