Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   discussie: meisjes zijn makkelijker dan jongens (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=21253)

REEDS 29 October 2002 18:57

discussie: meisjes zijn makkelijker dan jongens
 
zo mijn stelling:
Meisjes zijn makkelijker dan jongens om in bed te krijgen.

Stapper 29 October 2002 19:01

das dus niet waar
een jongen duikt als die de kans krijgt met iedereen in bed
je hoeft er als meisje niks voor te doen, alleen een beetje lief kijken en klaar

boertje 29 October 2002 19:09

ik denk het tegenovergestelde

meisjes zijn veel meer gehecht aan liefde tijdens de sex, mannen minder

aarsch 29 October 2002 19:11

niet mee eens
als een meisje mij een beetje liev aankijkt een ze met me naar bed

ok:) (hangt er van wel van af hoe goed ik der ken)

REEDS 29 October 2002 19:24

hoe komt het dan dat meisjes gemiddeld eerder ontmaagd worden en dus dat er meer meisjes sex hebben in verhouding tot jongens?

boertje 29 October 2002 19:33

Citaat:

Originally posted by REEDS
hoe komt het dan dat meisjes gemiddeld eerder ontmaagd worden en dus dat er meer meisjes sex hebben in verhouding tot jongens?
hoe kom je daar nou weer bij?:?

Nightwolf 29 October 2002 19:34

omdat ie gelijk heeft

Little Angel 29 October 2002 20:04

Omdat meisjes meestal met oudere jongens voor het eerst naar bed gaan en dan wordt de jongen en het meisje tegelijk ontmaagd alleen is het meisje jonger. Dus vandaar ............:{

Geloof ik.......:)

bifirol 31 October 2002 10:35

Citaat:

Originally posted by Little Angel
Omdat meisjes meestal met oudere jongens voor het eerst naar bed gaan en dan wordt de jongen en het meisje tegelijk ontmaagd alleen is het meisje jonger. Dus vandaar ............:{

Geloof ik.......:)


Je kan wel gelijk hebben.... ik denk er ook zo over!!*)

ladylove 1 November 2002 16:19

hmmm
 
[COLOR=deeppink][SIZE=3]Hai hai,
hmmm aan de ene kant zijn meisjes wel makkelijker t bed in tekrijgen .... (een jongen hoeft me 1x lief aan te kijken en ik ben om) maar aan de andere kant, jongens lopen veel meer
Hun lul (in sommige gevallen lulletje) achterna....

duszzzz :? i dont know

Miss_Ironic 2 November 2002 14:01

Nou ik ben het er niet mee eens.....ten eerste omdat als je sex hebt (hetero dan) dan is er zowel een jongen als een meisje bij.... en wat dat betreft hebben de meeste jongens die ik ken altijd zin, dus als ze wat krijgen kunnen duiken ze er wel achteraan...maar naar mijn mening ligt het om het even wie zich het eerst het bed in laat lullen, want er is zowel een jongen als een meissie bij.....een beetje kunnen volgen?
Ciao kisz Iris

Ryzer 3 November 2002 16:47

Citaat:

Originally posted by aarsch
niet mee eens
als een meisje mij een beetje liev aankijkt een ze met me naar bed

ok:) (hangt er van wel van af hoe goed ik der ken)


eum... ik ben toch gehecht aan liefde tijdes sex zen...

Saint_K 19 November 2002 22:19

Bijde zijn even makkelijk om in bed te scoren.... Vrouwen zegge wel altijd dat wij manne overal op duiken en alleen maar aan sex denken, klopt wel een beetje, maar vrouwen doen psies ut zelfde! Wij lulle er alleen erg veel over en vrouwen niet, daarom lijkt ut alsof vrouwen minder snel in bed zijn te krijgen, maar vrouwen zijn echt net zo makkelijk als manne, altijd geil te krijgen met de juiste tactiek!

Gimli 20 November 2002 18:22

Je gaat met elkaar naar bed als je het beide wilt.

Dan ligt het dus gewoon aan de persoon.
de ene jongen duikt zo met iemand het bed in.
en sommige meisjes ook.

maar, volgens mij is het wel zo dat jongens wel eerder willen "neuken", tja das *oerdrift* ;)

meiske 20 November 2002 18:22

het verschil per jongen/meisje ieder is verschillend de 1 is heel makkelijk het bed in te krijgen de ander helemaal niet


het is echt niet dat de meiden makkelijker zijn denk ik. :)

BWM 20 November 2002 18:46

denk dat het bij jongens gemiddeld is en bij meisjes juist wat meer overdreven...

ofwel het zijn sletten en duiken met iedereen overal in...

ofwel ze willen nergens van weten...

just.a.guy070 12 September 2012 17:08

Ik denk dat jongens makkelijker in bed te krijgen zijn dan meisjes. Maar mannen zijn moeilijker in bed te krijgen en vrouwen.

Chitesel 12 September 2012 17:12

Hey slet, tien jaar na dato reageren.. Nice man!

just.a.guy070 12 September 2012 18:43

daarom irriteert dit forum best wel hard, hoge forum mensen die denken dat ze stoer kunnen doen omdat het toch maar internet is en je niemand kent. in plaats van dat ze nou een beetje volwassen worden en normaal iets zeggen..
dom dom kleutertje, nu snap ik wrm iedereen dit forum haat hier!
dus ga ermee door sukkeltje :thumbsup:

the_darkness 12 September 2012 18:45

-daalt vanuit de forum hemel maar eens neer in dit topic-
-overziet de situatie-
-Leunt achterover en pakt popcorn-

Chitesel 12 September 2012 18:52

Citaat:

Origineel gepost door just.a.guy070 (Bericht 1552207)
in plaats van dat ze nou een beetje volwassen worden en normaal iets zeggen..

Dan weet jij niet dat er hier een discussie gaande was. Een discussie is niet alleen je eigen mening neer plempen maar ook onderbouwen.

Dit leer je in het 1e van het middelbaar, hieruit zou ik misschien wel kunnen concluderen dat jij nog op de lagere school zit en dus eerder in aanmerking komt om een kleuter te zijn dan menig vast forumlid.

the_darkness 12 September 2012 18:55

-houdt driftig de score bij -

just.a.guy070 12 September 2012 19:01

als je mijn reactie goed heb gelezen dan zie je dat ik mijn mening onderbouw en ik geef je zelfs nog een tip. ik zei: "hoge forum mensen die denken dat ze stoer kunnen doen omdat het toch maar internet is en je niemand kent. in plaats van dat ze nou een beetje volwassen worden en normaal iets zeggen.."
ik geef als mening dat dit forum word verpest door mensen zoals jij, ik onderbouw dat met een voorbeeld, en vervolgens geef ik je nog een tip voor de volgende keer. aangezien je dus geen mening van een mededeling kunt onderscheiden denk ik dat jij geen enkel recht heb om ervan uit te gaan dat ik nog op de lagere school zit, wat trouwens ook niet klopt, maar dat terzijde. daarbij 'plemp' ik mijn eigen mening hier neer omdat dit naadloos aansluit op de stelling die als eerste werd genoemd. nu kan ik gaan zeggen dat jij hier dus de kleuter ben maar aangezien je niet meteen begint met schelden en tieren denk ik dat je eerder in aanmerking komt voor iemand die gewoon iets doet wat ik nu even niet weet om te typen.
alsnog bedankt

Chitesel 12 September 2012 19:03

Citaat:

Origineel gepost door just.a.guy070 (Bericht 1552199)
Ik denk dat jongens makkelijker in bed te krijgen zijn dan meisjes. Maar mannen zijn moeilijker in bed te krijgen en vrouwen.

Het ging om deze reactie.

Poging nummer 2 volgt hieronder:

the_darkness 12 September 2012 19:05

Gaat redelijk gelijk op, maar ik geef Chitesel het voordeel vanwege een superieure interpunctie.

just.a.guy070 12 September 2012 19:07

als je mij eerste een uitlegt wat jij in jouw opzicht fout vind aan mijn reactie.
dan zullen we wel verder zien

Chitesel 12 September 2012 19:10

Citaat:

Origineel gepost door just.a.guy070 (Bericht 1552199)
Ik denk dat jongens makkelijker in bed te krijgen zijn dan meisjes. Maar mannen zijn moeilijker in bed te krijgen en vrouwen.

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1552211)
Dan weet jij niet dat er hier een discussie gaande was. Een discussie is niet alleen je eigen mening neer plempen maar ook onderbouwen.

.

just.a.guy070 12 September 2012 19:12

en je zegt hiermee..
ik snap namelijk nog steeds je probleem niet helemaal

Chitesel 12 September 2012 19:16

Zie jij een onderbouwing?

just.a.guy070 12 September 2012 19:18

dit is toch gewoon wat ik denk? ik geef gewoon mijn mening omdat dit een forum is daarvoor. en nee, ik zie geen onderbouwing maar ik dacht dat je het over de andere reactie had..

Chitesel 12 September 2012 19:34

Dan heb ik al het recht om iets over jouw post te zeggen op basis van de reglementen.
Punt 4 I&J:
i) Het veelvuldig posten van inhoudsloze posts.
j) Het omhooghalen van te oude topics. Als dit niet is uitgewerkt in gedragsregels, dan dient een topic met een reactie van meer dan een maand geleden als te oud te worden beschouwd.


Dus denk ik te mogen concluderen dat jouw reactie over volwassenheid, vaste forumleden en weet ik veel wat, niet echt op zijn plaats is.

Mr. Macphisto 13 September 2012 21:11

Citaat:

Origineel gepost door just.a.guy070 (Bericht 1552221)
als je mijn reactie goed heb gelezen dan zie je dat ik mijn mening onderbouw en ik geef je zelfs nog een tip. ik zei: "hoge forum mensen die denken dat ze stoer kunnen doen omdat het toch maar internet is en je niemand kent. in plaats van dat ze nou een beetje volwassen worden en normaal iets zeggen.."
ik geef als mening dat dit forum word verpest door mensen zoals jij, ik onderbouw dat met een voorbeeld, en vervolgens geef ik je nog een tip voor de volgende keer. aangezien je dus geen mening van een mededeling kunt onderscheiden denk ik dat jij geen enkel recht heb om ervan uit te gaan dat ik nog op de lagere school zit, wat trouwens ook niet klopt, maar dat terzijde. daarbij 'plemp' ik mijn eigen mening hier neer omdat dit naadloos aansluit op de stelling die als eerste werd genoemd. nu kan ik gaan zeggen dat jij hier dus de kleuter ben maar aangezien je niet meteen begint met schelden en tieren denk ik dat je eerder in aanmerking komt voor iemand die gewoon iets doet wat ik nu even niet weet om te typen.
alsnog bedankt

De enige die hier tips uitdelen zijn wij, want jij reageert op een topic dat al 10 jaar dood is. Dus je hebt uberhaupt geen recht van spreken. Wil je nu naar de Klaagmuur verhuizen? Dan is mijn dank groot. Doe je dat liever niet, dan wil ik je aanraden om niet meer in te loggen. Dat doe je door naar de forum pagina te gaan en te kijken naar de inlogbalk.

Vervolgens ga je naar je homepage en doe je je computer uit. Daarna ga je iets anders doen zodat ik dit niet hoef te lezen van jou en mijn ogen kunnen stoppen met bloeden.

Bedankt!:wave:


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.