Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Uitgaansforum (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=148)
-   -   de DoorBitch (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=45495)

The Phit 17 April 2004 09:52

de DoorBitch
 
ze schijnt steeds vaker voor te komen, en dan vooral in de trendy clubs en in amsterdam. Wie heeft die fenomeen al meegemaakt? En mocht je er toen wel of niet in? :o

BlueWolf 17 April 2004 10:24

nog niet gezien :no:

L_angeldc 17 April 2004 11:31

de wat? :?

Plankje 17 April 2004 14:42

bedoel je vrouwlijke portiers ofzo?

Shanna89 17 April 2004 14:54

Wat is een doorbitch? :p

The Phit 17 April 2004 17:05

een doorbitch is zeg maar een vrouwlijke portier idd die ervoor zorgt dat alleen mensen naar binnen komen bij feesten, die zich gehouden hebben aan de "dresscode" (ook al is deze er niet). Ze zorgt er dus zeg maar voor dat het aantal jongens en meiden in de tent in evenwicht blijft en dat mensen in streepjesoverhemden er niet inkomen. Het is blijkbaar moeilijker om binnen te komen omdat je nu qua uiterlijk en kleedstijl wordt beoordeeld door een vrouw die "verstand" heeft van kleding.

Ar-Tuur 17 April 2004 20:44

Goede klantenbinding :{ Als je nou heel fout gekleed bent kan ik het voorstellen dat je geweigerd wordt, maar anders is toch vrij lullig

Fallen_Engeltje 18 April 2004 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
een doorbitch is zeg maar een vrouwlijke portier idd die ervoor zorgt dat alleen mensen naar binnen komen bij feesten, die zich gehouden hebben aan de "dresscode" (ook al is deze er niet). Ze zorgt er dus zeg maar voor dat het aantal jongens en meiden in de tent in evenwicht blijft en dat mensen in streepjesoverhemden er niet inkomen. Het is blijkbaar moeilijker om binnen te komen omdat je nu qua uiterlijk en kleedstijl wordt beoordeeld door een vrouw die "verstand" heeft van kleding.

zeker de weekend (of dat ding heet:p) gelezen:) ik had et ook gelezen, echt slecht, ik denk dat dat hele doorbitch gebeuren, alleen maar meer agressie in het uitgaansleven oproept, terwijl het toch juist minder moest worden????

WhizzCat 18 April 2004 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
zeker de weekend (of dat ding heet:p) gelezen:) ik had et ook gelezen, echt slecht, ik denk dat dat hele doorbitch gebeuren, alleen maar meer agressie in het uitgaansleven oproept, terwijl het toch juist minder moest worden????
Agreed, als ik geweigerd word bij een discotheel of een club op grond van uiterlijke kenmerken (kleding, kleur, schoenen etc.) is dat discriminatie en dat mag niet :Y)

BlackTurtle 18 April 2004 20:45

klopt daar heb ik wat van gelezen daar stond een heel stuk in in dat weekendkratnje wat je bij de telegraf krijgt. maar het lijkt me wel ontzettend frustrerend als zon arrogant bitch je de deur wijst omdat zij vind dat jij net niet goed genoeggekleed bent of dat je haar neit goed zit of weetikveel allemaal van dat soort lullige dingen, dat is wel ontzettend K*T. :[

Whizzcat: ze zegt dan gewoon dat je kledingsstijl niet voldoet aan de dresscode... en aangezien zij die grotendeels bepaalt gaat het echt om lullige dingen.:@ :[

The Phit 19 April 2004 20:44

het stond inderdaad in de telegraaf (weekend) jah :7

WishfulDreaming 23 April 2004 16:21

amaaaaaaai... Wat een regeling :{ :)

Nee... vind het persoonlijk maar nx ;p

Underworld 24 April 2004 20:57

ja, bij ons in onze stad is er ook zo 1 maar die staat er altijd dronken bij en is aan de drugs, maarja het schijnt dat ze best sterk is |:( :huh:

CharmedOne 25 April 2004 00:36

Nog nooit last van gehad :p

niemand 25 April 2004 23:18

tis meer garbitch


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:41.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.