Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   heb jullie er ook zo'n hekel aan als... (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=26393)

appelshampoo 29 January 2003 20:34

heb jullie er ook zo'n hekel aan als...
 
als je ergens zit met je vrienden en er komen oude mensen langs die gaan zeuren dat de jeugd van tegenwoordig niks meer doet voor zijn geld en ze alleen maar luieren en heel veel drugs gebruiken..

of mensen die achter je rug om gaan fluisteren over je uiterlijk..

BUH !

Stapper 29 January 2003 22:36

ik heb sowieso een hekel aan oudere mensen, die kunnen alleen maar zeiken en ze doen er zelf weinig aan

ook als ze zeggen dat het vroeger beter was, maar in die tijd waren er andere dingen, toen zat de jeugd op de straat belletje te trekken ofzo en deden ze ook niks voor geld
maarja, laat ze maar zeiken, dat zal jij ook wel doen als je later groot en oud bent

The6thgate 30 January 2003 08:52

yep k heb het er ook niet zo op. en de ouderen kunnen eigenlijk ook wel eens naar zichzelf kijken. sta soms echt te kijken wat voor acties die hebben mehjeh:)

en dat achter je rug over je kletsen heb ik het ook niet zo op.
zolang ik het maar niet weet en ook niet erachter kom blaten ze maar raak.

Chesta 30 January 2003 13:13

Ach de meesten zouden het zelf maar al te leuk vinden om jong te zijn en drugs te gebruiken... Al vind ik dat een ietwat overdreven voorstelling ;) :p

--jessie-- 30 January 2003 16:31

ik word er idd ook zo gek van dat die ouderen zo zeuren.Ook over het verkeer bijvoorbeeld.daarin zijn de jongeren ook zo asociaal.Ik zit in de stad op school en word zooooo vaak van mn sokken gereden door jawel volwassenen.Degene die nu nog zeuren mogen met mij mee een fietstocht in de stad maken!!!!!

naja het is wel duidelijk het irriteert me enorm

Abnormaaltje 30 January 2003 17:58

ik ben altijd hard aan het werk dus durven ze niks te zeggen ;) O-) (not)

biffyclyro 31 January 2003 18:07

het is ook erg dat ze eerst over jouzelf zeiken en dan opeens over wie er dan ook langsloopt :/
en dan vinden ze weer dat je een ongeïnteresseerde houding hebt ofzo hehe

had ik in de trein een keer zei ie dat ik er onbehoorlijk uitzag? en toen kwam er een gozer langs begint ie over zn kleding en de jeugd van tegenwoordig blahblah moet ie toch echt tegen iemand van zn eigen leeftijd doen :)

Pakspul 31 January 2003 18:27

neu tis toch ook zow :+

appelshampoo 31 January 2003 19:06

Citaat:

Originally posted by yo-de-plo
neu tis toch ook zow :+
sttt O-)

Plankje 31 January 2003 19:12

hmz ik kan zelf ook nie zo goed tegen mensen die je helemaal nakijken enzow. Dan zit ik bijv in de trein met koptelefoon op (zo'n grote wat er op zich best wel asociaal uit ziet) en een sigaretje in de hand en dan kijkt echt iedereen je zo aan van: kijk heb je weer zo'n puber die zun hele leven verneukt. En dan kijken ze je ook niet 1 sec aan, maar meteen de hele treinreis |:(

Melch 31 January 2003 19:21

Citaat:

Originally posted by RickClan
hmz ik kan zelf ook nie zo goed tegen mensen die je helemaal nakijken enzow. Dan zit ik bijv in de trein met koptelefoon op (zo'n grote wat er op zich best wel asociaal uit ziet) en een sigaretje in de hand en dan kijkt echt iedereen je zo aan van: kijk heb je weer zo'n puber die zun hele leven verneukt. En dan kijken ze je ook niet 1 sec aan, maar meteen de hele treinreis |:(
Waaaah of als je gewoon rustig ergens zit, komen meteen de woute om te kijken of je niet aan het blowen bent ofzo... Mja shit happens hehe

appelshampoo 31 January 2003 20:55

idd |:( vandaag was het wel een beetje opvallend.. er liepen telkens wouten voor het bolwerk langs om te zien of er niet geblowd werd.. ga toch moordenaars zoeken man..

(wisten zij veel dat wij erachter zaten :p)

Plankje 1 February 2003 08:04

Citaat:

Originally posted by Melch

Waaaah of als je gewoon rustig ergens zit, komen meteen de woute om te kijken of je niet aan het blowen bent ofzo... Mja shit happens hehe

had ik ook met de twentemeeting. Wij zaten daar zo in t laserquest cafe he. Komt opeens die kerl van dat cafe naar mij toe: "zeg we zijn tog geen jointjes aan het roken he" dus ik zo: "tuurlijk niet, anders zou je dat tog wel ruiken". Hij: "jaja zal allemaal wel".

Maar die lui zochten op zich al de hele tijd een reden om ons eruit te schoppen (vraag me niet waarom)

Headliner 1 February 2003 09:06

Re: heb jullie er ook zo'n hekel aan als...
 
Citaat:

Originally posted by annestacia
als je ergens zit met je vrienden en er komen oude mensen langs die gaan zeuren dat de jeugd van tegenwoordig niks meer doet voor zijn geld en ze alleen maar luieren en heel veel drugs gebruiken..
ja

Citaat:

Originally posted by annestacia
of mensen die achter je rug om gaan fluisteren over je uiterlijk..


nee

MasterMarco 1 February 2003 09:42

Re: heb jullie er ook zo'n hekel aan als...
 
Citaat:

Originally posted by annestacia
en ze alleen maar luieren
BUH !

Bij ons zitten de bejaarden met zijn twintigen bij elk park... in van die elektrische karretjes.. :[ niemand kan erlangs en de wouten zeggen er niks van|:(

The6thgate 1 February 2003 12:15

bejaarden die 50 rijden waar je 80 mag is ook feest:[

BlondMysterie 2 February 2003 16:56

Inderdaad... van die slome omaatjes/opaatjes die dik gestresst achter het stuur zitten als ze 50 rijden en ze worden ingehaald met 75 ofzow terwijl je 80 mag...
Errug irritant:{ :O


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:56.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.