Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Aissati; kaas of couscous? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61388)

Banaan 25 March 2007 12:53

Aissati; kaas of couscous?
 
Omdat het de laatste dagen een populair onderwerp is;


Ismaïl Aissati lijkt als hij voor de keuze komt te staan te gaan kiezen voor Marokko. "Voorlopig ben ik er nog niet mee bezig. Pas als één van beide landen me uitnodigt voor een A-interland, ga ik echt kiezen. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd", zo liet hij in het Algemeen Dagblad weten.

In zijn hart heeft hij echter al gekozen. "Als de uitnodiging komt, weet ik het wel, ja. Ik vind dat je met je hart moet kiezen. Sommige jongens kijken naar het sportieve aspect, naar hoe ze meer EK’s of WK’s kunnen spelen bijvoorbeeld. Of naar andere praktische voordelen. Dat zou ik zelf nooit doen."

De jonge middenvelder kiest in tegenstelling tot zijn boezemvriend voor Marokko. "Bij het Marokkaanse volkslied voel ik meer dan bij het Wilhelmus."

-------------------------

Ik zeg: kies voor Nederland.

ash-hôôle 25 March 2007 12:55

Wat moet hij bij Nederland?

Ik bedoel, je hebt meer van voetballers die kozen voor Nederland in plaats van hun vaderland. Maar zijn die ook werkelijk bij de selectie gekomen?
En zo goed vind ik hem nou ook weer niet hoor.

Banaan 25 March 2007 13:03

Omdat hij PSVer duh

En, hij is hier geboren, en ik vind hem wél zeer goed. Er zijn idd genoeg veel genaaid door hun eigen keuze maar die vallen niet in zijn categorie.

ash-hôôle 25 March 2007 13:07

wat is zijn categorie dan?

Hij is klein en goed met de bal enzo, maar daar lopen er al genoeg van in het nederlands elftal, van persie, robben, affelay, emanuelson, sneijder en sno. Hij voegt niet veel toe aan het elftal.
Ze hebben meer een speler met ballen nodig.

Banaan 25 March 2007 13:58

Klein en goed met de bal enzo, oke...

ash-hôôle 25 March 2007 14:13

niet sterk qua lichaamsbouw maar technisch wel goed.

Banaan 25 March 2007 15:32

En lichaamsbouw zegt wat over ballen hebben? Denk het niet toch? Veel spelers die je net opnoemde hebben genoeg agressie in hun spel.

PFP 25 March 2007 15:37

Met marokko valt meer eer te behalen

ash-hôôle 25 March 2007 15:50

Citaat:

Origineel gepost door Banaan (Bericht 1304478)
En lichaamsbouw zegt wat over ballen hebben? Denk het niet toch? Veel spelers die je net opnoemde hebben genoeg agressie in hun spel.


Nee, met spelers die ballen hebben bedoel ik met een mentaliteit van niet piepen maar gewoon doorgaan tot je erbij neervalt.

achja, ik hou meer van spelers zoals Rob Maas. Heerlijk om te zien.

Bird Of Prey 25 March 2007 16:51

Hoeveel jeugdinterlands heeft-ie daarentegen voor Marokko gespeeld en hoeveel voor Nederland...

En hoeveel spelers hebben er dan de laatste jaren de keuze voor Nederland gemaakt omdat ze een enkele keer bij de (voor)selectie zaten terwijl ze nu ammenooitnie meer voor het Nederlands elftal zullen uitkomen? Ik kan zogauw alleen aan Yildirim denken.

insanity 26 March 2007 08:09

Aissati is zeker een aanwinst voor het nederlands elftal, vraag is alleen of onze grote leider van basten er wat mee kan.

:$
mn kussen is nog nat van zaterdag, 0-0 en geen fatsoenlijke nederlands elftalwaardige aanval... :'(

insanity 29 March 2007 09:45

Nou hij heeft wel laten zien een aanwinst te zijn gister.
Een van de weinigen die ik redelijk goed vond.

n0sf3ratu 14 May 2007 20:20

buiten z'n kwaliteit is ie ook te lelijk voor het nederlands elftal


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.