![]() |
Tristan and Isolde
wel vermakelijk, maar niet helemaal mijn genre. Wel mooie beelden van Ierland en Cornwall :) |
poseidon, super vet
|
jaws 4 & Little Fish...
jaws 4 was best ruk maar wel lachen... little fish was wel goed Vanavond da vinci code van dvd omdat t in de bios was uitverkocht. Dus voor straf maar gedownload ;) |
donnie darko :love:
|
The bourne identity
|
amores perros,
heel gaaf, maar honden brr |
Citaat:
ik heb war of the roses gekeken, best vermakelijk, ik leefde helemaal met kwal Douglas mee. :z |
American Pie, the wedding.
Stom einde :z. |
da vinci code
Niet echt spetterend zoals ik had verwacht. |
Citaat:
kiss kiss bang bang - een echte aanrader, ik vond hem zeer vermakelijk en vooral de dialogen zijn ook echt stoer. Ik ga niets over het verhaal vertellen, want dan is het niet leuk meer dus ga hem maar gewoon kijken :) |
Citaat:
ik heb gisteren sleepers gezien met o.a. robert de niro, brad pitt en dustin hoffman..nice :yes: Citaat:
|
Citaat:
en tough luck met norman reedus (boondock saints). Wel gaaf! en ehm ook kiss kiss bang bang :love: maar ik hield al van robert downey |
Citaat:
|
Citaat:
|
da vinci code..leuk wel vond ik :yes:
|
Saw 2 nog maar een keer
Oh ja en In Her Shoes, was wel leuk vond hem alleen een beetje langdradig |
War of the worlds.
Nog een relatief goede film. Beetje voorspelbaar einde en een paar onverklaarbare daden, maar anders zou het geen film zijn 8). Ohja, en jammer voor de dt-fout in de ondertiteling :'). |
the straight story
heel heel gaaf. |
the family stone :+
|
A good girl ofzo, wat een baggerzooi!
dat ik hem uberhaupt heb afgekeken :z |
Ik ging keizer kuzco kijken
OMG wat is dat een droge film maar ik hou wel van droge humer kortom: ik lag bijna de hele film gevouwen en over saw: Nooit gehoord van een open einde? Kan niet wachten tot saw 3 komt! |
hooligans
een aanrader voor iedereen |
Honey, best leuk maar veel te voorspelbaar
The 40 year old virgin, wat een boutfilm, voortijdig afgebroken :z |
echt heel veel films, heb hier heel lang niet gepost, maar de laatste was The Omen.. Hij was wel redelijk, maar was echt moe van de terugreis.
|
Max. Film die je al duust keer gezien hebt, maar waar je nog om kan lachen. Getuigt bovendien nog eens van de vreselijke jaren '90-mode. Maar dat zeggen ze vast over een tiental jaar over ons ook.
|
Awakenings met robin williams op T.V
Mooie film. :) |
lolita, fijn.
|
net the da vinci code..
het boek was beter. |
euhm, ik het laatst Mission impossibel 3. Best goede film:thumbsup: Volgende dat ik wil zien is de da vinchi code :*
|
Citaat:
|
mm ik wist niet dat er een nieuwe bestond. Kubricks versie dus.
|
hihi four rooms.
op zich geen geweldige film maar het einde is lachen :p |
- Oh Brother, Where Art Thou?
- The Big Lebowski - Fahrenheit 9/11 |
about adam :love:
|
The Golden Child.
Was niets boeiends op tv. |
the notebook :love:
|
waar gaat dat over dan?
*is te lui om te googlen* |
Citaat:
van imdb: Citaat:
|
Lucky number Slevin,
Echt een zeer vette film. Denk de beste die dit jaar is uitgekomen. Een aanradertje dus. :7 |
mmmmmmm ja zoals ik eerder al zei: ik wist niet dat josh hartnett kon acteren ;o
|
bubble boy :) echt een lieve film :D
|
Wild things (onze 100dagendvd)
|
Ik was bezig met Madagascar.
|
Een dvd met 100 dagen lang film? Of 100 dagen achter elkaar dezelfde dvd kijken? :o
|
my big fat greek wedding voor de 100ste keer
lost & delirious voor de 100ste keer :+ |
Munich: supergoed!
en daarvoor heb ik eindelijk the Godfather gezien, echt, ik ben fan :p |
Nu pas?! :p
Break up. Wel een geinige avondfilm. |
The da vinci code
Ik vond het erg interessant! En had het boek nog niet gelezen, nu toch maar eens doen. Wel de foute volgorde:$ |
The Da Vinci Code heb ik net het boek van uitgelezen en ik twijfel eigenlijk of ik de film wel kijken zal..
|
Eternal sunshine of the spotless mind
Geweldige film, erg goed verhaal, bij vlagen heel grappig. En Kirsten Dunst.:thumbsup: |
k heb als laatste gib gas, ich will spaß gezien. duitse film uit NDW. met Nena en Markus in hoofdrol;). Denk dat de film niet zo heel veel aan is als je niet zo goed duits kunt ofzo. maar Ik vind heb echt super:D heb hem al zo vaak gezien:P Kom denk ik ook wel omdat ik fan van Nena ben en ik Markus ook wel goed vind;) maarja
|
Slither :'( Echt een van de slechtste films ooit. Het is bedoeld als een enge horrorfilm, maar 't is eerder een slechte komedie.
De hele zaal lag in een deuk en de helft was nog voor het eind weggegaan. |
naar mijn weten:
Cars |
Cars heb ik ook gezien.. Ik vond hem erg goed..
|
gisternacht:
- Spirited Away - Death to Smoochy |
Loverboy, best beetje indrukwekkend, ging anders dan ik had verwacht
|
A time for dancing
moest bijna janke :( |
Citaat:
|
Freddy Got Fingered maar weer eens. Die blijft gewoon lekker ziekelijk geestig :p, maakt niet uit hoeveel aardbeien deze film gewonnen heeft. :7
|
Die wil ik ook weer eens zien ja!
Gisterenavond Star Wars uiteraard 8) |
Owja en ik heb Dirty Dancing 2 laatst ook gezien, vond hem wel stoer :p
|
Reeker, een leuk horrortje met op het einde een vleugje Fantasy.
Lekker eng filmpje, en achteraf kom je tot de ontdekking in wat voor tijdsbestek alles zich heeft afgespeeld. :7 Dat is wel weer fascinerend en het zou best kunnen dat dit concept is gejat van een andere (en dus geniale) film. Let wel, dit is geen geniale film, maar dus gewoon een aardige horror, zeker niet slecht 8-) |
What a girl wants :9
|
The Omen
|
A Way of Life.
Boeiende film waarin je je kapot ergert aan de hoofdpersonages. Wat een balle volk kan er toch bestaan, en zooooo dom. Opgenomen in de sfeervolle wijken in een stadje in Wales. 8) |
the life of david gale
pfoeh..best wel een zware film..maar wel goed :yes: kevin spacey <3 |
Citaat:
|
De laatste film die ik heb gezien was Gisteravond, Pirates of the Caribbean II, Dead Man's chest.
Het was een super mooie film, ik heb er heel erg van genoten. Al viel hij misschien tegen, maar toch ook super mee. Het meeste erge vond ik het einde, het is namelijk zo vreselijk open! Nu moet ik dus een jaar wachten totdat ik weet hoe het gaat aflopen. *Zucht* Maar wel een dikke 9+ voor de film. |
Citaat:
|
lord of war.
|
Superman Returns
Underworld Evolution X-Men 3: The last stand Aeon Flux Second in Command |
Chaos, en ben net terug van Pirates 2.
Echt super. :love: |
Getting Played, komedie, leuk verhaal met grappige wending in t midden. Wel een overduidelijke B-film, maar dan echt niet slecht.
verder probeerden we nog 'Imagine me & you' en 'the Break-up' te kijken. Maar dat lukte niet echt na ruim 6 uur uitgeput op het strand liggen. :z |
pirates 2, vond hem best leuk :$
|
Walk the line
Topfilm, zeker voor de Cash-fans als ik! Zeer knappe prestaties van Joachim Phoenix en Reece Witherspoon. |
alfie
jude law :$ |
alle friends afleveringen:')
|
Patton
Eén van de weinige oorlogsklassiekers die ik nog niet gezien had! Ai! Maar gelukkig heb ik 'em net gezien en daar heb ik geen spijt van:7 |
Citaat:
|
cut throath island
|
Kill Bill 2.. Veel beter dan deel 1 in mijn ogen. Deel 1 begon ik dan ook vrij irritant te vinden toen the bride alle lichaamsdelen van onwijs veel mensen eraf hakte en het bloed zo vrolijk in het rond fonteinde. :z
|
happy endings
opzich wel een leuke film maar op een gegeven moment een beetje langdradig en je moet zoveel namen onthouden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb ik vanmiddag vanwege de hitte in de koele luwte maar effekes naar "She's the man" gekeken. Leuke soccer (voetbal) film met Vinni als coach 8-) |
mm heb net Kill Bill 1 weer eens gekeken, en ik ben er nog niet over uit welke ik beter vind
Dat stukje voordat ze O Ren vermoordt, rr |
Saw en Saw II achter elkaar gekeken :) Waren zeker de moeite waard :yes:
|
Der unthergang
Enn uhhh Raise your voice |
pirates 2!
|
Black hookers going wild
Slecht verhaal, goede actie |
The Fast and The Furious: Tokyo Drift
Een leuke film met leuke effecten, maar een toch wat hoog fictiegehalte. Op het einde van de film is het wel leuk om Vin Diesel te zien, hopelijk zit hij in de nieuwe Fast and the furious! |
Je moet vooral The Breakup met je vriendin gaan kijken.. dan waardeert ze je daarna weer 100%!
|
Citaat:
Mee eens.. Maar vond het verder echt wel leuke film ook wel goed verhaal enzo, ging niet alleen om de auto's :p |
me and you and everyone we know
hele lieve en pure film, aanradertje :) |
Heeft iemand The Lake House ofzo al gezien in de bios? Leek me niet echt veel aan, maar kan me vergissen?
|
break up is echt stommm.
Ik heb Click gekeken. Heel leuk :D Tja, Adam Sandler films zijn altijd leuk he :p |
Luister, Break up kijk je toch ook alleen voor Jennifer Aniston of wat..
|
Citaat:
|
dear wendy
wel aardig |
Citaat:
Das Boot |
king kong & pirates of the caribbean I op m'n werk want het was rustig
en edward scissorhands thuis |
Avalon
|
Snuff movie, wel grappig :p
|
crossroads, nog beter dan de eerste keer
|
Citaat:
|
the people vs. larry flint
gaaf, en Woody Harrelson was vet, en Courtney Love zelfs ook wel, en Edward Norton was het gaafst. |
Sometimes they come back for more
En Childeren of the Corn 4 :') |
Goodfellas
Blijft een briljante film, wat mij betreft één van de betere in het maffia/misdaadgenre. Heb em maar meteen besteld:o |
the four feathers.
|
Redemption
|
Syriana
|
Alien Autopsy.. was best wel gaaf :D leuk verhaal ook :yes:
|
Pirates II
Orlando vervelend, de rest goed te pruimen. Beter dan verwacht! |
the butterfly effect
fijn filmpje :) |
Harry Potter :P en Spiderman 2 een stukje voor ik in slaap viel. In de bus.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb American Dreamz gekeken. Idols film met Hugh Grant, Dennis Quad en Mandy Moore. Vrij komisch in het begin maar daarna te gehaast door het verhaal af jatsen. Beetje jammer, maar blijft wel leuk filmpje toch. :z |
the godfather.
|
Citaat:
|
Trainspotting
Topfilm! |
The good, the bad and the ugly
King Kong De eerste was heel gaaf, de tweede heel matig. |
You got served
Voor de zoveelste keer, maar hij blijft vet :) |
Citaat:
|
Citaat:
En, heb 16 blocks gekeken. Wel weer leuk Bruce Willis filmpje. :) |
Hard candy, maar ik vond hem niet zo super goed. Te vaag.
|
Citaat:
Die wil ik ook echt nog zien :o Ik heb gister "de Lift" gezien, alweer redelijk oude nederlandse film maar opzich wel even leuk |
Roll 'n Bounce... Aardige rollerskate film met wat drama en een vleug comedy.
|
Troy
|
failure to launch :) erg leuk! Maar de dieren in de film waren een beetje nep :+
|
Escape from Sobibor
Indrukwekkende oorlogsfilm, die de holocaust heel persoonlijk en aangrijpend in beeld brengt. Bovendien een waargebeurd verhaal. En Rutger Hauer speelt een Sovjetofficier. :) En ik kijk nu de director's cut van Das Boot |
The Butterfly effect, was hier pas op tv.. snapte er geen fuck van :z heb het begin gemis :z
eergisteren Pirates :thumbsup: En gistere het o-zo hillarische Duece Bigalow - European gigolo.. OHOHOHOH wat is die slecht zeg :D |
The Shawshank Redemption :Y) blijft goed vind ik
|
scary movie 4, verschrikkelijk
mean machine, al gaver lock stock, gaaf hooligans, ook leuk mosquitoman, briljant four brothers, vrij beroerd |
United 93
Voldeed volledig aan de hoge verwachtingen die bij mij gewekt waren na alle positieven geluiden in de pers. Deze film brengt 9-11 écht realistisch en ook ik zat in spanning ondanks dat je precies weet hoe e.e.a. af gaat lopen. Erg indrukwekkend in alle eenvoud.:thumbsup: |
Volle maan :(
|
snakes on a plane... zag dat ie veel werd gedowned, dus maar effe kijken wat voor film t was, een horrortje met een 8,2 op imdb :D. Dus maar effe gekeken. Best leuke film hoor, maar die 8,2 op imdb is een beetje te hoog naar mijn mening. :+
|
Snakes on a plane lijkt me echt een kutfilm.. alleen de naam al, kunnen ze niks beters - orginelers verzinnen.
Ik heb net Undiscovered gezien, met Ashlee simpson, leek me beetje een kutfilm maar vond hem wel leuk!! |
Conan the Barbarian.
van Arnold Schwarzenegger. een van z'n eerste films. This een geweldige film. Echt 'n goeie barbaarse ridderfilm. Ik heb thuis zelf 348 dvd films liggen. |
25th Hour
Nog steeds fantastisch! Wat zijn Edward Norton, Philip Seymour Hoffman en Barry Pepper goed_0_ |
Cat's eye, een ouwetje maar wel leuk
|
Citaat:
Ik ken de serie ook goed, en het heeft heel veel leuke dingen:) Mijn laatste film is 30 min van Finding Nemo :love: |
Underworld evolution
Spannende film, wel niet heel eng want Lycans en vampires bestaan toch niet... wel grave special acts. En een tamelijk open einde vind ik... dus er komt wrs nog een vervolgje. wel spijtig dat William de aller eerste Lycan die opgesloten zat voor eeuwen vermoord is door een halfweerwolf / half vampier wezen.. |
moet je voor underworld evolution de eerste underworld film gezien hebben?
|
Scary Movie 4 ,, en daarna Hostel :)
Ik ben in slaap gevallen ergens in het het laatste deel van de film met mn vriendin op mij :p |
ik ben mn lijstje aan het afwerken:
Seven Forest gump Trainspotting Requim for a dream Mulhalland drive lost highway Cofessions of a dangerous mind, laatst gezien Lock stock 2 smoking barrels Shawshank redemption Jacky Brown |
Het is het beste dat ge den eerste underworld al hebt gezien anders kunt ge echt ni volgen met al die flash backs.
en al die verschillende namen van die wijzen da daar in slaap lage in een soort tombe. ge kon die zo wakker maken door bloed te geven en zo herinneringen... |
Citaat:
Ik heb vandaag Mr & Mrs Smith gezien en ik vond hem nog best vermakelijk eigenlijk :D |
Gisteravond op de belg Nürnberg gekeken. Zeer indrukwekkende film :o
|
Citaat:
|
Step up :p
Naja niet echt dat je denkt van wow! (naja de film dan :p) |
Citaat:
|
the Sentinel - 24 is beter
En voor de zoveelste keer 'SIMON'. Pracht film :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gister Hooligans gezien. Was echt stukken beter als ik had gedacht! Ik heb echt genoten van dat accent _0_ en de maneir van filmen. En dat muziekje onder dat laaste gevecht was echt geweldig :D En gister ook 4-brothers gezien, die vind ik minder... beetje van: "mwah..." |
Lock Stock and 2 smoking barrels
Kiss the girls en Along came a spider The Negotiator Dat was deze week, ben er volgens mij nog een paar vergeten :rolleyes: Ohja The Sentinel ook nog! |
Save the last dance, voor de zoveelste keer.
Je moet wat als je je verveelt he! |
Step Up en The Lake House, ze waren allebei wel heel leuk maar the lake house een beetje vaag wel.. step up was echt super
|
Ali G indahouse
|
Lekker ziek in bed the stand gekeken :9
|
Hard Candy, best wel een goeie film, dat meisje kan echt supergoed acteren :o
|
the fifth element, vrij leuk
|
Mulhalland drive http://images.sugababes.nl/smiles/bonk.gif
|
American History X
|
Old school, wel grappig
second in command, goed b-film, soms alleen wat slecht geacteer i robot, top filmpje |
Con Air, The Enemy of the State en 187
|
The weatherman - goed, maar wel erg somber
American History X - Superb! Maar werd weer naar van het einde:( |
Storm of the century - :')
Helter Skelter - vond hem nog redelijk goed :o Sometimes they come back... again - blijft slecht :D |
the weddingdate,
hij was zo voorspelbaar dat ik de tekst al kon zeggen voordat die op de film werd gezegt. |
Step Up in de bios :p best leuke film en nu ga ik op dansles :p
|
Junglebook. Ja leuke film wel.
|
Citaat:
|
Sweet home Alabama
Goed genoeg voor doordeweeks. |
Munich, heeel goed.
|
Citaat:
@saduf: bij hard candy is het idd wel irritant als het geluid niet synchroon loopt want het gaat juist om de dialogen :+ |
Memoirs of a geisha :love:
|
Kiss Kiss Bang Bang
|
bring it on 3 - all or nothing.... Was wel leuk 8)
predator 2 - Verslaat Predator 1 natuurlijk lang van ze leven niet, maar is weer s leuk dit vervolg na jaren weer eens te zien. :7 |
The super 4
|
Citaat:
Is er een bring it on 3? :o Ik heb gister een of andere vage franse film gezien over gevechtsvliegtuigen.. Maar had mn aandacht er niet eht bij ofzo verder |
sin city gister in de openluchtbios in delft :love:
zo grappig, er waren een heleboel mensen die hem nog niet gezien hadden (denk ik) en die bij een van de ranzige stukjes wegliepen :+ geweldige film <3 |
The Weather Man,
zware film |
Chocolat, voor de zoveelste keer, maar zoveel chocola en Johnny in één film blijft een beleving :love:
|
Citaat:
Charlie is ook een goeie nominatie voor veel chocola en johnny in 1 film, maar Chocolat staat met stip bovenaan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bring it on 3 is met t zusje van Beyonce en met Rihanna :7
|
Citaat:
|
Secretary
ehhh aparte liefde, maar hele gave film |
The Pianist
again, ontroerend |
Citaat:
|
oja gister weer eens inside man gekeken.
jeetje wat is clive owen toch gaaf en wat heeft denzel washington een uitstraling! |
Zwartboek.
En hij is goed, echt een aanrader. :7 |
The Hulk
|
Gisteravond/nacht op tv,
Ali G. (wat een boutfilm:D) en Frida (mooi:yes:) |
Rounders, leuke film!
|
supersize me was op ned. 3 vandaag en had em nog nooit gezien, dus heb de schade even ingehaald..wel interessant om gezien te hebben, weet nog niet echt wat ik ervan vind :p
|
Reign of Fire, kwam gister op T.V.
Wel een toffe film *) |
Any way the wind blows (blijft een fantastische film ook al heb je hem al zo vaak gezien) en Austin Powers International Man of Mystery.
|
freaky friday.
|
memoirs of a geisha..
indrukwekkend. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.