Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   cyberseks (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=17852)

PinkPinguin 26 August 2002 13:28

cyberseks
 
Ik vind cyberseks op zich wel lekker, vooral als ik samen met mijn vriend zit te chatten en we daarna kunnen overgaan tot het "echte werk". Maar wat ik nou echt haat is, als je eenmaal gezellig aan het chatten bent, de jongen aan de andere kant nauwelijks nog antwoord. Is dat nou omdat ie zich aan het afrukken is of hoe zit dat? En overkomt jullie dat ook?

MarkNMGN 26 August 2002 13:36

Re: cyberseks
 
Ik heb het nog nooit gedaan ofzow(cyberseks) maar ik denk omdat de jongen zich aan het afrukken is :D:D:D

FRSH 26 August 2002 15:22

neej ik doe niet aan cybersex lijkt me ook niet echt lekker ofso

ramsesii 26 August 2002 15:23

Re: cyberseks
 
Citaat:

Originally posted by PinkPinguin
Ik vind cyberseks op zich wel lekker, vooral als ik samen met mijn vriend zit te chatten en we daarna kunnen overgaan tot het "echte werk". Maar wat ik nou echt haat is, als je eenmaal gezellig aan het chatten bent, de jongen aan de andere kant nauwelijks nog antwoord. Is dat nou omdat ie zich aan het afrukken is of hoe zit dat? En overkomt jullie dat ook?
dudette... ik weet het niet..

mag ik het een keer met je uitproberen dan weet ik er misschien wel antwoordt op lolll:O

BlueWolf 26 August 2002 15:25

Re: Re: cyberseks
 
Citaat:

Originally posted by MarkNMGN
Ik heb het nog nooit gedaan ofzow(cyberseks) maar ik denk omdat de jongen zich aan het afrukken is :D:D:D

ThaLX 26 August 2002 19:44

Hehe, cybersex is voor de geeks die thuis de hele dag op de chatbox zitten te zeuren "zijn er nog hete meiden" etc... vindt ik echt zielig.......ik doe het liever gewoon in de praktijk...

Plankje 26 August 2002 20:41

cybersex sux zwaar lijkt me. Nooit gewild nooit gedaan...

Lu-Cky 26 August 2002 21:12

Geef is een voorbeeld hoe da precies gaat dan...

ik vat da niet helemaal precies??

vertel je elkaar gewoon verhaal of zit je elkaar op te geilen..?!

:p LEG HET ME UIT!!!!

Brendovic 26 August 2002 21:36

Citaat:

Originally posted by Lu-Cky
Geef is een voorbeeld hoe da precies gaat dan...

ik vat da niet helemaal precies??

vertel je elkaar gewoon verhaal of zit je elkaar op te geilen..?!

:p LEG HET ME UIT!!!!

beetje eng vind ik het.

BlueWolf 26 August 2002 21:41

Citaat:

Originally posted by ThaLX
Hehe, cybersex is voor de geeks die thuis de hele dag op de chatbox zitten te zeuren "zijn er nog hete meiden" etc... vindt ik echt zielig.......ik doe het liever gewoon in de praktijk...
ik drink nooit thee

Koekenpan 27 August 2002 14:56

Citaat:

Originally posted by BlueWolf

ik drink nooit thee


huh:? :? :? :? :? :? :?

Little Angel 27 August 2002 15:09

Citaat:

Originally posted by BlueWolf

ik drink nooit thee

LOLLLL!!!!!!:D

Geen cybersex dank u, doe mij maar gewoon echt sex, niet vi een computertje.

Babysmurfie 27 August 2002 17:17

Citaat:

Originally posted by BlueWolf

ik drink nooit thee

:+
Ik ook niet:+

Stapper 27 August 2002 17:22

heb het wel eens over sec op msn, is dat dan ook meteen sybersex??
en alles wat je in dit forum plaatst is dat dan ook sybersex?

lol
lijkt mij iig niks, maar het komt wel steeds vaker voor

xlizzx 27 August 2002 17:40

Citaat:

Originally posted by Little Angel




Geen cybersex dank u, doe mij maar gewoon echt sex, niet vi een computertje.


nr3307 28 August 2002 07:05

Als je iemand in real life redelijk goed kent. En je zit dan eens samen te chatten op msn ofzo, en de gesprekken worden nogal intiemer en uiteindelijk iets in de richting van cybersex.... Nou dan kan het vet spannend zijn.. en dan uhm heb ik er ook wel plezier in.

Maar als je cybersex bedoelt met gewoon iemand van internet die je maar vaagjes kent... neuhhh niks voor mij, tenzij ze wel heeel bijzonder is.

Maar ik moet degene gewoon eerst goed kennen voordat ik er een beetje plezier aan zou kunnen hebben

Robby 28 August 2002 07:49

CS is triezt :r

Chesta 28 August 2002 19:19

Citaat:

Originally posted by BlueWolf

ik drink nooit thee

WAaaaat? Of je worst lust!:+

Karma-Killer 29 August 2002 20:30

Citaat:

Originally posted by ThaLX
Hehe, cybersex is voor de geeks die thuis de hele dag op de chatbox zitten te zeuren "zijn er nog hete meiden" etc... vindt ik echt zielig.......ik doe het liever gewoon in de praktijk...
Hoeft helemaal niet, je kunt ook gewoon 1 of 2 mensen vinden waar je goed vertrouwd mee raakt, dan doe ik het wel...echt niet met een volslagen onbekende...ik vind het wel wat hebben, het is zo spannend dat je eigenlijk niet weet wat er aan de andere kant van dat scherm allemaal gebeurd...maar je hebt dus ook van die jongens die na 1 keer te hebben gecybersext alleen nog maar cybersex willen en die dus geen normale gesprekken meer kunnen voeren, dat is jammer...

nr3307 30 August 2002 13:18

Citaat:

Originally posted by KaRmA K!lLEr

Hoeft helemaal niet, je kunt ook gewoon 1 of 2 mensen vinden waar je goed vertrouwd mee raakt, dan doe ik het wel...echt niet met een volslagen onbekende...ik vind het wel wat hebben, het is zo spannend dat je eigenlijk niet weet wat er aan de andere kant van dat scherm allemaal gebeurd...maar je hebt dus ook van die jongens die na 1 keer te hebben gecybersext alleen nog maar cybersex willen en die dus geen normale gesprekken meer kunnen voeren, dat is jammer...

Eindelijk eens een zinnig reactie

Chesta 30 August 2002 15:50

Jup, het is nou eenmaal het volgende taboe: cybersex...

Fijn voor de mensen die willen dat het spannend blijft. (en nee, ik spreek niet uit eigen ervaring ;))

goudvisje 30 August 2002 18:51

ja wat is cybersex ik bedoel iedereen zit toch wel eens met zijn vriendin soms een beetje over sex te praten als ze op msn zit ofsow. is dat dan ookal cybersex??? maar ik zou nooit met een vreemde zo gaan lulle ik bedoel ik ken die gene helemaal niet (straks is ut een man van 80 ofsow) en wat ook heel irri is vind ik is als je tegenwoordig nog op een chatbox komt dan is ut eigenlijk al gelijk van he ben je geil en blablabla ik bedoel ken niemand dan meer normaal lulle:? of is iedereen die daar zit gewoon zo hopeloos geworden dat ze alleen nog 8ter een computer zichzelf lopen te rukken. maja ik vind dat iedereen voor zichzelf moet weten wat die in ze vrije tijd doet zolang die der mij maar niet mee lastig valt:+

meiske 9 October 2002 18:15

ik doe niet aan cyberceks wat hebbie daar nou aan, geef my maar seks in reallife

fiekefos 4 November 2002 16:39

een vraagje voor die cybersexers.......
als jullie nu met iemand anders dan je vaste vriend of vriendin cybersex hebben....
heb je je vriend(in) dan berdogen??????
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.