Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Kunst (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Harry Potter nieuwsflash (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61072)

insanity 1 February 2007 14:47

Harry Potter nieuwsflash
 
:$
stiekem wachte ik er toch wel op...

Laatste Harry Potter op 21 juli

Het laatste deel in de immens populaire kinderboekenserie Harry Potter verschijnt op 21 juli. Dat heeft uitgever Bloomsbury van de Schotse schrijfster J.K. Rowling donderdag bekendgemaakt. Harry Potter and the Deathly Hallows is het zevende en laatste deel van de serie.

De Nederlandse uitgeverij De Harmonie kan nog niet zeggen wanneer de vertaling van het boek in de winkels komt. Wegens veiligheidsmaatregelen krijgen de uitgevers die het boek in 64 landen in vertaling uitbrengen, het manuscript pas op 21 juli.

,,Het hangt van de omvang van het boek af hoelang de vertaling duurt, maar een voorzichtige schatting is dat we die eind van het jaar kunnen uitbrengen'', zei een woordvoerder.

De werktitel van de Nederlandse vertaling is Harry Potter en het fatale heiligdom. ,,Maar we weten pas zeker hoe het boek heet, als we de inhoud kennen.'' De uitgave van de Potter-boeken is omgeven door grote geheimzinnigheid. Fans speculeren al geruime tijd over het lot van de hoofdrolspeler, waarover ook De Harmonie volledig in het duister tast. ,,Het wordt ongetwijfeld een omvangrijk deel, want alle verhaallijnen moeten worden uitgewerkt'', zei de woordvoerder.

(bron: http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...op_21_jul.html)

Verwachtingen iemand?

Pakspul 1 February 2007 15:13

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1293886)
Verwachtingen iemand?

Daarna is het echt afgelopen?

Sander 1 February 2007 15:15

Hij gaat dood

ash-hôôle 1 February 2007 15:18

harry potter niet toch? :|

dan vind ik het echt het allerslechtste einde ooit!

insanity 1 February 2007 15:19

k hoop dat ie dood gaat :$

Sander 1 February 2007 15:20

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1293902)
harry potter niet toch? :|

dan vind ik het echt het allerslechtste einde ooit!

Hij komt in een gevecht terecht met Voldemort raakt dodelijk gewond, verslaat hem en gaat dan dood waar Hermelien en Ron bij zijn.

Eind goed, al goed

Chrizlybeer 1 February 2007 15:22

Ik kan serieus niet wachten 8)

ash-hôôle 1 February 2007 15:22

hoe weet je dat?

nouja, dat zou eigelijk wel het enige zijn dat redelijk onverwacht is.
Als harry potter zou overleven is het gewoon een saai verhaal
Als Voldermort zou overleven is het een stom verhaal

insanity 1 February 2007 16:01

Mischien is het beter alsje het boek nooit leest :+
heb je ook geen fout einde :)

rosan 1 February 2007 22:58

hij stond gister in de krant harry potter of noujah... daniel hoeheetieookweer... hij gaat in een toneelstuk spelen as lichtelijk gestoorde staljongen ofsow ik weet niet precies.. maar hij stond dus heeel groot in de krant.. omdat ie ie blijkbaaar 'zich moet ontdoen van zijn kleren' zoals stomme engelse kranten heel netjes schrijven maarzetten ze wel heel groot een foto van in:S hij ziet wel beter uit daar dan in de harryptterfilms en heel belangrijkers hebben engelse kranten volges mij niet te melden behalve familie drama's das nog intressanter wereldzaken staan altijd op de laatste pagina gepropt maar dat ligt waarschijnlijk ook aan het kwaliteit kranten dat mijn tutor koopt...
over het boek? jaah vind wel leuk dat het uitkomt lees het altijd voor aan mijn broertje en lees ze zelf dus ook... maar heeel erg boeiend vond ik het niet... zeker de laatste 2 niet...
ik hoop ook dat ie dood gaat al mag ik dat natuurlijk niet zeggen.. liefst heel dramatisch.. leuker om te lezen anders word het zo saai...

Babydress 2 February 2007 20:48

zolang ron wemel maar blijft leven :love:

Ukrainian 3 February 2007 12:04

ik heb ergens gelezen dat die Harry Potter acteur(Daniel Radcliffe ofzo) naakt heeft geposeerd voor iets...

Daarmee wilt-ie z'n brave imago achterlaten.|:(

Prestige 3 February 2007 14:18

Alsof iemand dat wil zien :')

Babydress 3 February 2007 14:20

Ik wel :yes: :9

insanity 5 February 2007 10:51

*onderdrukt een braakneiging*

Sander 5 February 2007 12:03

Citaat:

Origineel gepost door Babydress (Bericht 1294531)
Ik wel :yes: :9

Speciaal voor Lisa

biffyclyro 5 February 2007 13:30

hmm ik ben erg benieuwd. elke keer als er een boek uit was heb ik me een dag en een nacht afgezonderd en 'm helemaal uitgelezen :Y)

heb ook gehoord dat er tegen die tijd een tienerhulplijn wordt opgericht voor gefrustreerde tieners die het boek uithebben en niet meer weten wat ze met de rest van hun leven moeten 8)

ik denk dat iig voldermort zal sterven, en minstens een van onze 3 helden.

appelshampoo 5 February 2007 13:57

Wat ik verwacht:

Dat Draco & Harry uiteindelijk samen gaan werken.

insanity 5 February 2007 14:19

Citaat:

Origineel gepost door biffyclyro (Bericht 1294849)
hmm ik ben erg benieuwd. elke keer als er een boek uit was heb ik me een dag en een nacht afgezonderd en 'm helemaal uitgelezen :Y)

:$
Heb ik nou ook, en een slaapgenrek dat je overhoud :(

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo (Bericht 1294865)
Wat ik verwacht:

Dat Draco & Harry uiteindelijk samen gaan werken.

Ligt er wel heel bovenop he naar dat vorige einde?



_
Mijn dodenlijstje is trouwens, Sneep, Draco en Voldermort
Waarbij Draco Harry`s leven red :yes:

Babydress 5 February 2007 17:43

Harry zou toch doodgaan in 't laaste deel? zag ik laatst op tv :z

Babydress 5 February 2007 17:45

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1294820)

sensueel, zo heb ik Daniel nog nooit gezien ;)

chica 5 February 2007 18:52

Gatverdamme, harry potter bijna naakt.. Als je de persoon harry erbij bedenkt is het iig ranzig om te zien:p

Harry of Voldemort moet sterven, dat staat in de profetie.

Het zou mooi zijn als Harry zou sterven, maarja nu verwacht iedereen dat al dus ik denk dat het anders eindigt.

ladiedoe 14 February 2007 22:06

ik heb ergens gelezen dat 2 van de 3 vrienden (harry ron en hermelien) dood gaan.. dus... dan is het niet zo moeilijk vind ik...

insanity 15 February 2007 10:19

Citaat:

Origineel gepost door ladiedoe (Bericht 1297945)
ik heb ergens gelezen dat 2 van de 3 vrienden (harry ron en hermelien) dood gaan.. dus... dan is het niet zo moeilijk vind ik...

Gelul natuurlijk, die worden verlieft :love:

ladiedoe 15 February 2007 14:15

trio'tje xD:Y)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.