Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   geef me please tips... (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63735)

hussje 14 October 2008 17:56

geef me please tips...
 
hi
ik heb echt heel erg goed contact met een jongen....
echt ik vind hem helemaal het einde en hij heeft mij al wel vaker laten merken dat hij mij ook leuk vind......dan zul je wel denken wat is het probleem dan.....
er gebeurt tussen ons helemaal niks, het blijft bij de super goeie gesprekken terwijl ik best meer met hem zou willen... hoe geef ik nou toch subtiel door dat ik echt met hem alleen iets zou willen doen, een film ofzo....tot nu toe zijn we naar de film geweest met nog een paar vrienden erbij....
nu het vakantie is lijkt het me echt een toffe tijd om daar beetje verandering in te brengen :p
p.s ik ben opzich best verlegenO-)

Heel erg bedankt alvast...

ash-hôôle 14 October 2008 18:04

Vraag aan hem of hij met je naar de bios wil, zonder vrienden erbij of ga met z'n tweeën picknicken of wat dan ook.

Vraag hem dus maar gewoon mee uit. Niks engs aan als, zoals je zelf zegt, hij jou ook leuk vind.

Succes!

Amnesia 14 October 2008 19:31

Investeren in Google. :thumbsup:

penguin freak 4 November 2008 21:37

het is verstandig zo snel mogelijk hiervan werk te maken, als je begrijpt wat ik bedoel. ik heb het vaak genoeg gezien dat een meisje te lang wacht met het duidelijk maken dat zij hem leuk vindt, dat de jongen vervolgens interesse gaat tonen in een ander meisje. probeer geen stille hints, die hebben niet veel effect op een jongen (helaas). vraag of hij een film wil kijken en vertel hem na afloop wat je voor hem voelt. nee heb je, ja kun je krijgen. verlegen zijn is irritant bij dit soort dingen, maar als je niets duidelijk maakt heb je later spijt. het is al een voordeel dat hij heeft laten merken dat hij je ook leuk vindt. maak er werk van, zou ik zeggen ;)

skyly 17 November 2008 16:47

hey,
als je verlegen bent dan is 't best moeilijk maar op welke manier zou jij 't willen vertellen bv.een brief e-mail enz

schrijf dat je eens iets met hem alleen wil doen hoe moeilijk 't ook is |:(:$:9~8-):aai::Y):p:aai:

Denathy 18 November 2008 16:04

ik zou gewoon vragen heb je is zin om wat leuks te gaan doen. Of goh heb je zin om is blabla te gaan doen. Niet gelijk zeggen dat je iemand leuk vind dat schrikt af.

blabla1993 18 November 2008 17:17

Citaat:

Origineel gepost door Denathy (Bericht 1375801)
Of goh heb je zin om is blabla te gaan doen.

:{

Deegbal 18 November 2008 19:13

XD

Ja jongen, je bent een hype :P

piekje17 19 November 2008 09:06

Ik stel je een vraag..
 
Halloww.

Okeé je vind hem dus leuk.. Hmm.. ik zie het probleem wel hoor ;) heb ik ook wel eens gehad maar ik heb besloten om het maar bij vriendschap te houden omdat ik dan bang was dat onze goeie vriendschap naar de klote zou gaan als we wat zouden nemen.. Snapjee..

Maar als je hem nou echtwil laten zien dat je hem leuk vind ga indd samen naar de bios.. en probeer zen hand vast te houden.. Of zeg lieve woordjes tegen hem of vertel hem gewoon wat je voeld. Maar aangezien je verlegen bent is dat vast niet zo makkelijk..

Je kan ook een kaartje kopen en er wat liefs in schrijven van je bent ''geweldig'' dan heb je toch wat gedaan en .. je hoeft niet echt een actie te ondernemen,.

Ik wens je het beste en veel suc6.

Liefs, ××

DKVTTZWN 24 November 2008 18:56

Ga toch krassen... dan win je nog eens wat. :')

Deegbal 24 November 2008 18:58

Zo kan't ook :P

the_darkness 24 November 2008 22:53

vecht er tegen.
je gaat er aan kapot als je verliefd wordt op een vriend.

blabla1993 25 November 2008 12:38

Nee, je kunt ook gewoon blij zijn met hoe dicht bij diegene je al bent en wachten tot het overgaat.

Deegbal 25 November 2008 15:54

^

Heb ik ook eens gedaan ^.^

the_darkness 25 November 2008 22:17

dan zit ik blijkbaar in het "ik ga mezelf vanbinnen opblazen" gedeelte.

DKVTTZWN 25 November 2008 23:38

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1376359)
dan zit ik blijkbaar in het "ik ga mezelf vanbinnen opblazen" gedeelte.

Is dat niet gewoon een andere term voor moslimterrorisme?:loser:

the_darkness 26 November 2008 11:47

ik ben een taliban strijder, en heb last van een opgeblazen gevoel jwt :')

Deegbal 26 November 2008 18:15

Rofl :P

Hopeless 26 November 2008 18:53

Jongens hebben de volgende eigenschap:
Al is hij echt smoorverliefd op je, en weet hij dat jij ook van hem houdt, ze zijn het nooit 100% zeker, jongens zijn zo bang voor het "nee" woordje, dat ze liever blijven wachten to JIJ verkering vraagt, want stel hij vraagt verkering, en het meisje zou nee zeggen, dan zou het voor hem verder moeilijk zijn om gewoon "vrienden" te zijn, en als hij nog geen verkering heeft gevraagd, zit hij safe, goed contact, en als het meezit vraagt ze ook nog eens verkering, en dit is een paradox.
Want volgens mij vinden meisjes het heel leuk als je veel aandacht aan ze schenkt en het ze juist zelf vraagt, want dat is romantischer, en heel vaak wordt het niks tussen de twee mensen, omdat beiden wachten tot de ander verkering vraagt, m.a.w. zijn/haar gevoelens uit.
Dus ik zou zeggen dat je twee opties hebt:
De makkelijkste
1: Ga op hem af, vraag hem verkering, ik garandeer je een verkering.
2: de leukste: Zorg ervoor dat hij ziet dat je verliefd op hem bent.

Suc6

Deegbal 26 November 2008 20:34

Dan ben je klaar,, ik zou voor 2 gaan :P

the_darkness 26 November 2008 22:43

jij garandeert?
Ben je een verzekeringsmaatschappij die hem een premie uitkeert als je ernaast zit?

Deegbal 27 November 2008 06:15

Neej,, dat zeg ik toch ook niet? Sigh,,, ik zeg alleen maar wat ik zou doen :p

Hopeless 27 November 2008 07:00

Nee, Deegbal, hij had het volgensmij tegen mij.
Wij garanderen een verkering, in geval van PHAIL, wel... wij geven gratis pistolen met 1 kogel weg...

the_darkness 27 November 2008 07:33

die verzekering wil ik wel afsluiten.

RandyJC 27 November 2008 07:38

en nu ff normaal jongens..

Deegbal 27 November 2008 14:18

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1376597)
die verzekering wil ik wel afsluiten.

Ik ook.

Citaat:

Origineel gepost door RandyJC (Bericht 1376598)
en nu ff normaal jongens..

Zijn we :)

anoniempje34 29 November 2008 16:18

een jongen moet toch moeite doen voor een meisje en niet andersom

blabla1993 29 November 2008 16:47

:') Waar slaat dat nou weer op?

the_darkness 29 November 2008 17:23

Citaat:

Origineel gepost door anoniempje34 (Bericht 1376834)
een jongen moet toch moeite doen voor een meisje en niet andersom

een beetje tegemoetkoming van de andere kant is mss ook wel handig :loser:

Deegbal 29 November 2008 17:28

+1


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:39.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.