Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61352)

hegje 23 March 2007 02:48

Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang
 
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.

hegje 23 March 2007 02:50

alsof het minder erg is. Ik kan me zo ergeren aan die uitspraken.

Netzo als die turken en naar een meisje in de stad fluiten, maar als wij dat doen naar een turk ofzo dan heb je de poppen weer aan het dansen.

ik wordt hier zo moe van:[

Stevie 23 March 2007 11:46

terug naar hun eigen land!

insanity 23 March 2007 14:05

Citaat:

Origineel gepost door Stevie (Bericht 1304291)
terug naar hun eigen land!

het klinkt fout, maar ik denk dat voor sommige van dat tuig dat de enige oplossing is.

Ancalagon 23 March 2007 14:17

zouden ze dr van te voren hebben gevraagd of ze islamitisch was?

koekje 23 March 2007 15:46

dat ze zulke shit ginder gaan doen.

blabla1993 23 March 2007 17:27

hoe triest kan je zijn, stelletje mogolen

Ar-Tuur 27 March 2007 02:38

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1304299)
het klinkt fout, maar ik denk dat voor sommige van dat tuig dat de enige oplossing is.

Ja! Laat Marokko maar de Belgische problemen oplossen! Dat is een oplossing met visie.

insanity 27 March 2007 10:03

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur (Bericht 1304598)
Ja! Laat Marokko maar de Belgische problemen oplossen! Dat is een oplossing met visie.

Nee dat zeg ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, Belgie had dit probleem niet gehad zonder dat tuig of zie ik dat verkeerd?

Ik heb het niet snel maar dit soort tuig hoort gewoon dood, laten we wel wezen. En ze doen het niet "als het meisje ook islamitisch was geweest". dus laat ze, als je ze dan wil laten leven, dan maar tussen de islamitische bevolking leven. die zijn dol op verkrachters.

Ar-Tuur 27 March 2007 18:23

Ik begrijp je frustratie, maar 'dat tuig' komt gewoon van Belgische bodem, de gasten in kwestie zijn er naar alle waarschijnlijkheid geboren en getogen en dus is het een probleem van de Belgische samenleving. Wat zou jij ervan vinden als Amerika alle criminelen met Nederlandse voorouders zonder pardon naar Nederland stuurt? Niet echt een oplossing.

PFP 27 March 2007 19:54

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur (Bericht 1304715)
Ik begrijp je frustratie, maar 'dat tuig' komt gewoon van Belgische bodem, de gasten in kwestie zijn er naar alle waarschijnlijkheid geboren en getogen en dus is het een probleem van de Belgische samenleving. Wat zou jij ervan vinden als Amerika alle criminelen met Nederlandse voorouders zonder pardon naar Nederland stuurt? Niet echt een oplossing.


Ze hebben immers een dubbel paspoort en zijn dus ook Marokkaanse burgers. Je vergelijking is dus krom.

insanity 28 March 2007 11:40

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur (Bericht 1304715)
Ik begrijp je frustratie, maar 'dat tuig' komt gewoon van Belgische bodem, de gasten in kwestie zijn er naar alle waarschijnlijkheid geboren en getogen en dus is het een probleem van de Belgische samenleving. Wat zou jij ervan vinden als Amerika alle criminelen met Nederlandse voorouders zonder pardon naar Nederland stuurt? Niet echt een oplossing.

Citaat:

Origineel gepost door PFP (Bericht 1304723)
Ze hebben immers een dubbel paspoort en zijn dus ook Marokkaanse burgers. Je vergelijking is dus krom.

Dat dus.

CharmedOne 28 March 2007 11:44

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1304603)
Nee dat zeg ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, Belgie had dit probleem niet gehad zonder dat tuig of zie ik dat verkeerd?

Ik heb het niet snel maar dit soort tuig hoort gewoon dood, laten we wel wezen. En ze doen het niet "als het meisje ook islamitisch was geweest". dus laat ze, als je ze dan wil laten leven, dan maar tussen de islamitische bevolking leven. die zijn dol op verkrachters.

Het konden net zo goed 2 rasechte belgen zijn..

insanity 28 March 2007 11:55

Dat kan, al is die kans minder groot.

Höse 28 March 2007 20:39

Citaat:

Origineel gepost door hegje (Bericht 1304270)
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.

hoezo in een gevangenis schoppen, aan heel België laten weten, dat ze op een bepaalde plaats worden neergezet, en op een bepaalde datum/tijd, en dan loslaten.

Wedden dat ze geen 5 minuten meer leven:[


zo, dat moest er ff uit.

maar zoiets doen ze in hun eigen land niet, en in België/Nederland zit alleen maar het uitschot, komt regelmatig in dat soort landen, maar daar is alles netjes enzo:9

insanity 29 March 2007 07:58

Citaat:

Origineel gepost door Höse (Bericht 1304830)
komt regelmatig in dat soort landen, maar daar is alles netjes enzo:9

grapje zeker :Z

SimonComfort 29 March 2007 08:35

Citaat:

Origineel gepost door hegje (Bericht 1304270)
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.



Dat is dus triest. Geert Wilders?


Simon.

insanity 29 March 2007 08:47

Citaat:

Origineel gepost door SimonComfort (Bericht 1304853)
Dat is dus triest. Geert Wilders?


Simon.

Knap dat mensen in dit soort gevallen meteen Wilders er bij roepen.
Wat doet die man verkeerd?

Maar goed, zo ging het met Fortuyn, zo ging het met van Gogh en zo zal het altijd gaan.

CharmedOne 29 March 2007 09:19

Citaat:

Origineel gepost door Höse (Bericht 1304830)
maar zoiets doen ze in hun eigen land niet, en in België/Nederland zit alleen maar het uitschot, komt regelmatig in dat soort landen, maar daar is alles netjes enzo:9

Dus ik ben uitschot?

Höse 29 March 2007 19:05

Citaat:

Origineel gepost door CharmedOne (Bericht 1304870)
Dus ik ben uitschot?

dat nog niet hoor, maar er zijn goeie tusse, maar ze zijn zeldzaam

maar geef toe, in hun eigen land gedrage ze zich eigen, waarom hier dan niet??

en ik kom daar regelmatig, door o.a. me werk en k reis nogal graag

Ar-Tuur 29 March 2007 19:41

Citaat:

Origineel gepost door PFP (Bericht 1304723)
Ze hebben immers een dubbel paspoort en zijn dus ook Marokkaanse burgers. Je vergelijking is dus krom.

Of ze ook een Marokkaans paspoort hebben vind ik totaal niet relevant. Feit blijft namelijk dat het geboren Belgen zijn, die in de Belgische samenleving opgegroeid zijn. Je behandelt die gasten alsof ze net binnen gekomen zijn en je ze weer kan terugsturen. Wat moet Marokko met onze criminelen? Lekker dan, mensen die alleen een keer een paar weekjes daar op vakantie zijn geweest krijgen zij nu in hun maag gesplitst. Dáár zit de kern van het probleem.

Höse 29 March 2007 19:57

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur (Bericht 1305063)
Of ze ook een Marokkaans paspoort hebben vind ik totaal niet relevant. Feit blijft namelijk dat het geboren Belgen zijn, die in de Belgische samenleving opgegroeid zijn. Je behandelt die gasten alsof ze net binnen gekomen zijn en je ze weer kan terugsturen. Wat moet Marokko met onze criminelen? Lekker dan, mensen die alleen een keer een paar weekjes daar op vakantie zijn geweest krijgen zij nu in hun maag gesplitst. Dáár zit de kern van het probleem.

neej, de kern van het probleem is:

ze weigeren zich aan te passen aan de nederlandse/belgische wet e.d.

daar zit het probleem

insanity 30 March 2007 08:00

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur (Bericht 1305063)
Of ze ook een Marokkaans paspoort hebben vind ik totaal niet relevant. Feit blijft namelijk dat het geboren Belgen zijn, die in de Belgische samenleving opgegroeid zijn. Je behandelt die gasten alsof ze net binnen gekomen zijn en je ze weer kan terugsturen. Wat moet Marokko met onze criminelen? Lekker dan, mensen die alleen een keer een paar weekjes daar op vakantie zijn geweest krijgen zij nu in hun maag gesplitst. Dáár zit de kern van het probleem.

Ik vind het wel relevant.
Als ze een dubbele nationaliteit hebben, is de marokaanse regering medeverantwoordelijk voor hun, omdat het dan marokaans staatsburgers zijn. Een marokaan kan niet van zijn nationaliteit af, ok. maar dan moet maroko ook de verantwoordelijkheid deels nemen voor haar burgers :{

Ar-Tuur 31 March 2007 18:09

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1305100)
Ik vind het wel relevant.
Als ze een dubbele nationaliteit hebben, is de marokaanse regering medeverantwoordelijk voor hun, omdat het dan marokaans staatsburgers zijn. Een marokaan kan niet van zijn nationaliteit af, ok. maar dan moet maroko ook de verantwoordelijkheid deels nemen voor haar burgers :{

Waarom neemt België geen verantwoordelijkheid voor eigen criminaliteit en eigen sociaal-economische problemen?
Is de Marokkaanse overheid verantwoordelijkheid voor alle mensen met Marokkaanse roots in België? Zijn wij verantwoordelijk voor de Nederlande emigranten in Austalië die wellicht ook nog een Nederlands paspoort bezitten? Vreemd.

Ar-Tuur 31 March 2007 18:10

Citaat:

Origineel gepost door Höse (Bericht 1305064)
neej, de kern van het probleem is:

ze weigeren zich aan te passen aan de nederlandse/belgische wet e.d.

daar zit het probleem

Daarom moeten ze ook gestraft worden. Maar door ze zomaar het land uit te zetten ontloop je je eigen verantwoordelijkheid en zadel je andere landen op met onze criminaliteit.

insanity 31 March 2007 21:15

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur (Bericht 1305490)
Waarom neemt België geen verantwoordelijkheid voor eigen criminaliteit en eigen sociaal-economische problemen?
Is de Marokkaanse overheid verantwoordelijkheid voor alle mensen met Marokkaanse roots in België? Zijn wij verantwoordelijk voor de Nederlande emigranten in Austalië die wellicht ook nog een Nederlands paspoort bezitten? Vreemd.

Wat ik persoonlijk vind is dat als maroko haar burgers niet van haar nationaliteit af wil helpen
moeten ze ook de verantwoordelijkheid nemen voor haar burgers.

Ar-Tuur 1 April 2007 21:03

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1305519)
Wat ik persoonlijk vind is dat als maroko haar burgers niet van haar nationaliteit af wil helpen
moeten ze ook de verantwoordelijkheid nemen voor haar burgers.

Je blijft de boel omdraaien en een land verantwoordelijk houden voor zaken waar ze geen invloed op hebben. 'Van een nationaliteit afhelpen'? Waar heb je het over? Op welke gronden moet Marokko burgers die oorspronkelijk uit dat land komen verbieden hun nationaliteit aan te houden? Wat een onzin zeg. Moet Nederland ook alle geemigreerde en in het buitenland wonende/werkende Nederlanders 'van hun nationaliteit afhelpen'?

insanity 2 April 2007 08:59

Citaat:

Origineel gepost door Ar-Tuur (Bericht 1305671)
Je blijft de boel omdraaien en een land verantwoordelijk houden voor zaken waar ze geen invloed op hebben. 'Van een nationaliteit afhelpen'? Waar heb je het over? Op welke gronden moet Marokko burgers die oorspronkelijk uit dat land komen verbieden hun nationaliteit aan te houden? Wat een onzin zeg. Moet Nederland ook alle geemigreerde en in het buitenland wonende/werkende Nederlanders 'van hun nationaliteit afhelpen'?

Waar ik op doel is dat maroko niet de mogelijkheid geeft haar burgers om afstand te doen. Dat kan, maar ik ben van mening dat je verantwoordelijk bent voor je staatsburgers. dat geldt voor marroko en dat geldt voor nederland. dus vind ik dat dat soort "mensen" terug moeten naar het land dat verantwoordlijk is voor hun (in ditgeval dus maroko,maar dat had ook nederland kunnen zijn).

Ar-Tuur 4 April 2007 03:32

Maar wat maakt Marokko in dit geval meer verantwoordelijk dan Nederland/België? Moeten die Marokkanen wel bij ons belasting betalen, maar als ze veroordeeld zijn dan moeten ze naar een land waar ze alleen qua paspoort iets te maken hebben?

insanity 4 April 2007 08:25

:yes:
ze verdienen daar (belgie) toch ook hun geld? dan betaal je daar dus belasting volgens mij staat dat los van deze discussie.
Als je iets doet waar je gerechtelijk voor word veroordeelt vind ik dat marokko ook verantwoordelijk is dat de straf uitgezeten word.

Ar-Tuur 4 April 2007 22:00

Nog steeds heb je niet de vraag beantwoord waarom Marokko alleen verantwoordelijkheid draagt voor dit soort criminele activiteiten. Leg me nou eens uit waarom een land dat helemaal geen invloed heeft op deze mensen (omdat ze er alleen af en toe op vakantie gaan) toch de schuld krijgt van dit soort ontsporing? Het is nog steeds erg krom in mijn ogen. Het feit dat deze mensen 'homegrown' criminelen zijn (geboren, getogen in ons land) is niet relevant en zorgt er niet voor dat we het zelf moeten oplossen?

En 'verantwoordelijk zijn dat de straf uitgezeten wordt' zoals jij dat zegt is wat anders dan uitgezet worden naar dat land en de regering daar de boel laten uitzoeken..

insanity 5 April 2007 08:14

Marokko is in mijn ogen mede-verantwoordelijk omdat het deels ook Marokanen zijn. En belgie moet ook zeker straffen. Maar dat zouden ze al doen door het uitzetten van deze "mensen". Laat Marokko dan maar uitzoeken hoe ze ze verder wil straffen, zijn hun staatsburgers. Nederlanders die drugssmokkelen zitten toch ook hun straf (9 vande 10 keer) uit in Nederland? En je hebt wel gelijk, dat het 'homegrown' criminelen zijn, maar zolang Marokko de dubbele nationaliteit handhaaft is zij ook verantwoordelijk.

Ik geef je deels wel gelijk, maar we denken er gewoon verschillend over. Jij jou mening, ik de mijne.

Ar-Tuur 5 April 2007 22:40

Maar de drugssmokkelaars waar jij het over hebt zijn Nederlanders die op reis zijn of tijdelijk in het buitenland verblijven, meer niet. En de Marokkanen waar we het nu over hebben zijn mensen die hun leven lang elders wonen en daar amok maken. Zie je mijn punt?

En natuurlijk, we hebben een verschillende mening, daar hou ik van. Daarom is dit het discussie forum :p

hannetjuh 18 April 2007 19:31

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1304603)
Nee dat zeg ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, Belgie had dit probleem niet gehad zonder dat tuig of zie ik dat verkeerd?

Ik heb het niet snel maar dit soort tuig hoort gewoon dood, laten we wel wezen. En ze doen het niet "als het meisje ook islamitisch was geweest". dus laat ze, als je ze dan wil laten leven, dan maar tussen de islamitische bevolking leven. die zijn dol op verkrachters.

precies alsof het alleen marokanen zijn waren zij het nie dan had wel een of andere idiote belg het in zijn kop gehaalt

Denathy 28 April 2007 16:31

Citaat:

Origineel gepost door hegje (Bericht 1304270)
Minderjarige broers verkrachtten meisje een jaar lang

Uitgegeven: 22 maart 2007 21:24
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 22:19
MIDDELKERKE - Drie minderjarige broers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf zijn moslim en verklaarden dat ze het niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.

en dan maar roepen he dat ze niet gediscrimineerd willen worden?! nou blijkbaar doen ze het zelf ook... gewoon die 3 jongens ergens met een blok beton aan het been in de zee dumpen ofzo opgeruimd staat netjes :yes:

Leh 28 April 2007 22:36

Ik vind het grappig met verkrachters... nah jah grappig het is vreselijk wat ze doen.

Laatst was er een Nederlandse jongen (van nederlandse komaf) die een x aantal meisjes/vrouwen had verkracht.
Hij werd in het buitenland een of ander tropisch land, ook opgepakt voor verkrachting. Na een tijd daar in de bak te hebben gezeten, begon hij bij de Nederlands overheid te piepen dat hij uitgeleverd wilde worden aan nederland, omdat hij in die gevangenis zo vaak werd verkracht... als het aan mij ligt is, zou ik alle verkrachters van welke komaf dan ook, naar dit soort gevangenissen te sturen.

maar DAT vind ik dan wel weer terecht!

Leh

N3RD 6 May 2007 23:08

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1306369)
Marokko is in mijn ogen mede-verantwoordelijk omdat het deels ook Marokanen zijn. En belgie moet ook zeker straffen. Maar dat zouden ze al doen door het uitzetten van deze "mensen". Laat Marokko dan maar uitzoeken hoe ze ze verder wil straffen, zijn hun staatsburgers. Nederlanders die drugssmokkelen zitten toch ook hun straf (9 vande 10 keer) uit in Nederland? En je hebt wel gelijk, dat het 'homegrown' criminelen zijn, maar zolang Marokko de dubbele nationaliteit handhaaft is zij ook verantwoordelijk.

Ik geef je deels wel gelijk, maar we denken er gewoon verschillend over. Jij jou mening, ik de mijne.

Hitler wou ook geen joden in duitsland :rolleyes:

hegje 7 May 2007 02:52

22 maart had ik um gepost.... ofzoiets. beetje late reactie...

insanity 7 May 2007 08:20

Citaat:

Origineel gepost door N3RD (Bericht 1309753)
Hitler wou ook geen joden in duitsland :rolleyes:

Wel knap dat er mensen zijn die contstant de joden erbij halen...

N3RD 7 May 2007 10:05

het was maar een voorbeeld

insanity 7 May 2007 10:11

Vind ik een vrij misplaats voorbeeld dan
wat hebben 6miljoen joden te maken met een groepsverkrachting van marrokanen?

N3RD 7 May 2007 10:21

deze discusie had allang niets meer met de groepsverkrachting te maken maar over alochtoonse criminelen in het algemeen. Met mijn antwoord maakte ik een vergelijking tussen de haat niet de daad

insanity 7 May 2007 10:28

Nee knul jij quote mij terwijl ik het over dubbele paspoorten heb van de daders :{

N3RD 7 May 2007 10:36

ja ik pakte gewoon 1 van jou berichten maar het ging om jou mening die jij hebt over dit onderwerp

insanity 7 May 2007 10:40

Over dit onderwerp ja.
Jij zet mij meteen neer als een nazi in de oorlog.

N3RD 7 May 2007 11:13

je moet ook niet alles letterlijk opvatten

insanity 7 May 2007 12:31

volgens mij kan je dit maar op 1 manier intepreteren.

Citaat:

Origineel gepost door N3RD (Bericht 1309753)
Hitler wou ook geen joden in duitsland :rolleyes:

Het is OF offtopic en kansloos
Of je noemt mij gewoon nazi, kies maar.

N3RD 7 May 2007 15:38

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1309822)
volgens mij kan je dit maar op 1 manier intepreteren.



Het is OF offtopic en kansloos
Of je noemt mij gewoon nazi, kies maar.

het is offtopic en kansloos :yes:

insanity 8 May 2007 09:58

Post het dan niet ofzo?
ga ps spelen als een volwassen kleuter

N3RD 8 May 2007 10:01

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1309893)
Post het dan niet ofzo?
ga ps spelen als een volwassen kleuter

oke sorry insanity vergeef je me?


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:58.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.