Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   vrijwilligerswerk (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=50379)

13370 21 October 2004 20:17

vrijwilligerswerk
 
hallo, willen jullie me helpen met een klein onderzoekje ivm een schooltaak aub, antwoord gewoon om deze pol en geef een korte eigen mening aub

bedankt

13370 21 October 2004 20:20

vrijwilligerswerk
 
zou je ook je leeftijd willen zeggen aub

thali 21 October 2004 20:33

leeftijd: 16

Heb gekozen voor het voorlaatste.

Ik heb deze zomer 4 weken vrijwilligerswerk gedaan (speelpleinwerking). Doorheen het jaar komen we ook geregeld samen.
En ik doe het graag, dus ik kan het alleen maar aanraden.

Stapper 21 October 2004 20:53

21 jaar
gekozen voor: zou iedereen eens moeten doen

ik doe het sowieso al elke week (scouting) en het is gewoon leuk, je leert jonge kinderen iets aan en zo hou je ze van de straat
ook kan je een beetje die kinderen opvoeden zodat ze later niet ontsporen en dat is in deze samenleving soms nog wel nodig, dus moet iedereen maar eens wat vrijwilligers werk doen
ten eerste omdat ze dan weten wat werken is
en ten 2e omdat het nodig is voor de samenleving

Dobbo 22 October 2004 12:57

leeftijd: 18

Ik heb voor promoten gekozen, ik doe zelf wel eens vrijwilligers werk dat is op de sprort club. Maar over ander vrijwilligers werk weet ik eigenlijk niet veel.

BlackTurtle 22 October 2004 16:09

19

ik vind dat daar op zich best eens wat meer aandacht aan mag besteed worde, want vrijwilligers zijn echt nodig, zorginstellingen opvangcentra's e.d. kunnen neit zonder dat soort mensen, daarom is het ook goed dat er voor mensen die daar veel aan doen ook een speciale uitkering is.

Femezz 22 October 2004 16:29

Op promotour met die hap :D

19

ViveLaFète 22 October 2004 17:27

Als het zou verplicht zijn , zou het geen vrijwilligerwerk meer
zijn hé
ik heb gekozen voor promoten,maar vind ook
dat iedereen het wel eens zou moeten doen:)
oja: 17

Saarah 22 October 2004 17:38

Leeftijd: 14

Ik heb gekozen voor 'promoten', hoewel ik er zelf hélémáál geen tijd voor heb... 't Is ook niks voor mij, dus ik heb echt wel bewondering voor de mensen die het wél doen :)

CharmedOne 22 October 2004 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
Op promotour met die hap :D

18


K@rima! 22 October 2004 18:42

16 (bijna 17 ;) )

Ik heb gekozen voor het laatste. Ik denk dat het alleen maar voordelen heeft. Wat Stapper ook zei, het is nodig voor de samenleving. Als we er iets leefbaars van willen houden, moeten we allemaal wel een keer de armen uit de mouwen steken, zonder daarvoor een vergoeding te krijgen.

thali 22 October 2004 20:32

Verplicht maken van vrijwilligerswerk zou inderdaad stom zijn. Dan zou het op de eerste plaats geen vrijwilligerswerk meer zijn en dan zou het ook niet meer zo leuk zijn.

eniT 23 October 2004 09:35

leeftijd: 15.5

heb ook voor promoten gekozen. Er zijn echt zo weinig mensen die vrijwilligerswerk willen doen! "Je gaat je vrije tijd toch niet geven om mensen te helpen als dat helemaal niet moet??" Ik krijg het er echt van op m'n heupe!

klootzak 24 October 2004 06:35

Alleen gepromoot worden, het is namelijk geen "vrijwillergerswerk" als het verplicht is

Sanne 25 October 2004 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Femezz
Op promotour met die hap :D

bijna 18


Explosion 25 October 2004 14:33

...moet gepromoot worden op school
uwuh leeftijd naja 20 :(

appelshampoo 28 October 2004 17:13

17,

ik doe bij twee dingen vrijwilligerswerk, poppodium en bij verstandelijk gehandicapten, is allebei erg leuk :)

Essie 28 October 2004 22:51

Ik ben 17 en heb gekozen voor moet gepromood worden, maar ik vind eigenlijk ook wel dat iedereen het een keer zou moeten doen. Zelf ben ik lid van een jeugdvereniging die geheel op vrijwilligers draait en ik ben heel blij dat die vrijwilligers er zijn, want het is er gewoon hartstikke gezellig!


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.