Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Kunst (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Welke boeken sieren jouw boekenrek? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=53827)

thali 3 May 2005 21:31

Welke boeken sieren jouw boekenrek?
 
Wat voor boeken staan er dus in je kast?

bootje 3 May 2005 22:00

vooral veel van Tom Lanoye. zou nog eens andere boeken moeten bijkopen, maar wil daar nu geen geld aan besteden. heel veel woordenboeken ook. aantal kunstboeken. en een hele mooie (moet ik toch even vermelden :p): Hilaria - Kees van Kooten

dext0r 3 May 2005 23:16

studieboeken? :D

eigenlijk heb ik bar weinig echte leesboeken..
een aantal engelse, en wat pockets....verder niet....helaas.

DarkAngel 4 May 2005 13:52

euhm ja daag, ik heb hier iets van 200 boeken staan/liggen :x
Maar over het algemeen, literatuur zoals Geerten meijsing, Renate Dorrestein, Ronald Giphart, Anna Enquist, Willem Frederik Hermans, Jan Wolkers, Leon de Winter.
Romans, van Virginia Andrews stuk of 50
Heel veel boeken van Stephen King
Wat thrillers en horrors nog van onbekende schrijvers

edit: en hierbij zijn niet de boeken gerekend van mij die op zolder liggen :+

sprankle 4 May 2005 20:46

...
 
Alle boeken van ludlum... is zeer mooi :-D nog wat van stephen king, en nog wat onbekende schrijvers ( vooral thrillers en detectives... )

prinskoekje 4 May 2005 21:15

vooral studieboeken

bartje518 6 May 2005 13:01

Hier komt kunst-barbaar bart dan:

123 delen van Donald Duck, de beste verhalen
72 delen van Oom Dagobert, de beste verhalen
4 hoge stapels tijdschriften
de bosatlas
een stapel programmaboekjes
een stapel fanzines
verzameling Wereldwijzer-banden
verzameling de WOII in woord en beeld
grote verzameling DVD's..

En ja, het is in principe echt een boekenrek :o

annomeisje 6 May 2005 17:40

Euhm... op het moment heb ik drie boekenkasten vol, plus van alles en nog wat in de la onder mijn bed. Ik heb veel detectieves, keltische verhalen, dichtbundels en psychologische verhalen.

MrInsane 6 May 2005 18:06

weet niet nooit zo op gelet eigelijk ben niet echt zo'n boeklezer dus maak me er ook niet druk om

Stevie 6 May 2005 20:10

qua echte boeken? euhm

3 boeken van mart smeets
2 boeken van henk spaan
wat boeken die ik via school heb besteld, zoals de aanslag, kaas, nooit meer slapen, turks fruit, ik ook van jou, blauwe maandagen en de avonden. en nog wat verdwaalde detectives.
kinderboeken, van carry slee veel en de eerste 4 harry potters
de 3 lord of the rings boeken en de hobbit
daarnaast ERG veel stripboeken, schoolboeken, 2 encyclopedieen, woordenboeken, tijdschriften (veel oude VI's en suske&wiske weekblad :+)

Essebes 11 May 2005 15:25

2 wanden vol met boekenkast, Laatst alle Nederlandstalige literatuur op alfabetische volgorde gezet, binnenkort de Engelse nog. Veel boeken van bekende en onbekende schrijvers.

appelshampoo 11 May 2005 15:33

Vooral veel kinderboeken, echt heel veel kinderboeken, ze zien er leuk en gezellig uit en ze stralen voor mij die gezelligheid van het voorlezen vroeger uit.

Daarnaast heb ik heel veel pockets met literatuur die je via school kon bestellen. En je kon ook pakketten bestellen voor het wat oudere kind, dus die heb ik ook. Ongeveer 5 jaargangen dus dat zijn er nog al wat

En daarnaast heb ik nog de echte literatuurboeken, mijn collectie Maarten 't Hart is mijn grote trots. Ook sieren de oude Nederlandse Meesters mijn boekenplank: Reve, Hermans etc.

Daarnaast heb ik een plank gereserveerd voor mooie sprookjesboeken, waaronder Grimm, Anders. etc

Ik heb ongeveer 500 boeken in mijn bezit, dus ik heb een hele wand vol boeken, en die staan 3 rijen dik op elke plank achter elkaar. :$.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.