Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moeilijke vraag (MBO)... (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63191)

ngon-ting 25 April 2008 21:16

Moeilijke vraag (MBO)...
 
Hallo dames en heren,

ik ben een student die MBO ICTniv 4 studeerd op een ROC school... nou ben ik een tijdje aan het zoeken naar site waar ik mijn vraag kon stellen en kwam ik alleen dit tegen.. dus probeer ik het hier even, want nooit geschoten is altijd mis zeg ik maar altijd8{.. dat is namelijk...

Als een school zegt dat ik een contract moet tekenen, dan begin ik een beetje te twijfelen of het daadwerkelijk moet... want als het goed is ben ik het niet verplicht om te tekenen...

Dat contract gaat over dat mijn mentor vind dat ik te laat afwezig ben, dat ben ik ook 97 uur om precies te zijn, maar daar heb ik zo mijn redenen voor en ik weet zeker dat jullie mij wel zullen begrijpen als jullie het wisten, maar goed mijn resultaten zijn uitstekend, al zeg ik het zelf, want ik heb de meeste certificaten van mijn klas en klassen die hetzelfde traject volgen. In dat contract staat als ik nog maar 1 keer te laat of afwezig ben dat ik dan van school word gestuurd...

Nou krijg ik zo mijn twijfels aan dit hele gevalletje, ik heb zo'n gevoel dat dit of een keiharde bluf is of ik dit gewoon niet moet en hoef te tekenen..

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar ik wel terecht kan met dit soort vragen?_0_

Alvast bedankt!!

Groet:thumbsup:

blabla1993 25 April 2008 23:58

Niks moet.

Vlinder 26 April 2008 18:54

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1360584)
Niks moet.

Alles mag.

Pakspul 26 April 2008 19:04

Als het goed is heb je al een contract met school getekend anders mag je er namelijk ook niet naar toe en hier in staat hoeveel uur jij op school MOET zijn wil je je diploma halen.

hegje 26 April 2008 23:07