Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Kiespijn (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57950)

Liéra 29 March 2006 15:30

Kiespijn
 
Waar ik me dus vreselijk aan erger is kiespijn ofzo.
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest, had best veel gaatjes. Ging de tandarts boren, heb ik NU kiespijn gekregen van de boor ofzo :( en daarvor had ik er geen last van :[
wie ergert zich ook zo aan kiespijn of ander soort pijn (buikpijn, hoofdpijn etc...)

Pakspul 29 March 2006 16:13

Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liéra
wie ergert zich ook zo aan kiespijn of ander soort pijn (buikpijn, hoofdpijn etc...)
Telt chronisch pijn ook mee?

PFP 29 March 2006 18:23

pijnboompitten, daar erger ik me aan

Liéra 29 March 2006 20:05

Re: Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Telt chronisch pijn ook mee?
wats da? :P

Chrizlybeer 29 March 2006 21:12

Re: Re: Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liéra
wats da? :P
chro·nisch (bn.)
1 van ziektes, langdurig <=> acuut
2 voortdurend, aanhoudend

:')

-edit
Geboortedag April 30, 1992

oh dan mag het nog wel

Chrizlybeer 29 March 2006 21:15

Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liéra

Ik ben vandaag naar de tandarts geweest, had best veel gaatjes.

Als je nou naar ons mam had geluisterd en je tanden consequent (betekent, in dit geval, dus zoiets als dat je het netjes iedere dag 1 a 2x doet) had gepoetst dan had je er nu geen last van gehad..
Lijkt mij toch een enkeltje eigen schuld dikke bult

Liéra 29 March 2006 21:47

Re: Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Als je nou naar ons mam had geluisterd en je tanden consequent (betekent, in dit geval, dus zoiets als dat je het netjes iedere dag 1 a 2x doet) had gepoetst dan had je er nu geen last van gehad..
Lijkt mij toch een enkeltje eigen schuld dikke bult