Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Kiespijn (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=57950)

Liéra 29 March 2006 15:30

Kiespijn
 
Waar ik me dus vreselijk aan erger is kiespijn ofzo.
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest, had best veel gaatjes. Ging de tandarts boren, heb ik NU kiespijn gekregen van de boor ofzo :( en daarvor had ik er geen last van :[
wie ergert zich ook zo aan kiespijn of ander soort pijn (buikpijn, hoofdpijn etc...)

Pakspul 29 March 2006 16:13

Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liéra
wie ergert zich ook zo aan kiespijn of ander soort pijn (buikpijn, hoofdpijn etc...)
Telt chronisch pijn ook mee?

PFP 29 March 2006 18:23

pijnboompitten, daar erger ik me aan

Liéra 29 March 2006 20:05

Re: Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Telt chronisch pijn ook mee?
wats da? :P

Chrizlybeer 29 March 2006 21:12

Re: Re: Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liéra
wats da? :P
chro·nisch (bn.)
1 van ziektes, langdurig <=> acuut
2 voortdurend, aanhoudend

:')

-edit
Geboortedag April 30, 1992

oh dan mag het nog wel

Chrizlybeer 29 March 2006 21:15

Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liéra

Ik ben vandaag naar de tandarts geweest, had best veel gaatjes.

Als je nou naar ons mam had geluisterd en je tanden consequent (betekent, in dit geval, dus zoiets als dat je het netjes iedere dag 1 a 2x doet) had gepoetst dan had je er nu geen last van gehad..
Lijkt mij toch een enkeltje eigen schuld dikke bult

Liéra 29 March 2006 21:47

Re: Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Als je nou naar ons mam had geluisterd en je tanden consequent (betekent, in dit geval, dus zoiets als dat je het netjes iedere dag 1 a 2x doet) had gepoetst dan had je er nu geen last van gehad..
Lijkt mij toch een enkeltje eigen schuld dikke bult

Pardon? Ik poets elke dag minstens 2x, ik spoel elke keer na het poetsen ook met fluoridespoeling en ik flos mijn tanden, wat nou, mijn schuld? Schuld van het ziekenhuis! Toen ik heel klein was, kreeg ik steeds antibiotica en dat was heel slecht voor me en het had een bijwerking op mijn tanden, zodat die niet zo goed zijn.
Wat haat ik mensen die meteen denken dat je niet goed poetst. Weetje, er bestaan ook mensen zonder een perfect gebit die nooit gaatjes krijgt. Neem mijn vriendin bijvoorbeeld, die poetst nooit en heeft nooit gaatjes

Chrizlybeer 29 March 2006 21:50

Re: Re: Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liéra
Pardon? Ik poets elke dag minstens 2x, ik spoel elke keer na het poetsen ook met fluoridespoeling en ik flos mijn tanden, wat nou, mijn schuld? Schuld van het ziekenhuis! Toen ik heel klein was, kreeg ik steeds antibiotica en dat was heel slecht voor me en het had een bijwerking op mijn tanden, zodat die niet zo goed zijn.
Wat haat ik mensen die meteen denken dat je niet goed poetst. Weetje, er bestaan ook mensen zonder een perfect gebit die nooit gaatjes krijgt. Neem mijn vriendin bijvoorbeeld, die poetst nooit en heeft nooit gaatjes

Ik heb eigenlijk stiekem nog nooit gehoord van antibiotica die je tanden aantast (of het glazuur daarvan).
En hoe lang geleden is "toen je klein" was?

Stevie 29 March 2006 22:06

Re: Re: Re: Re: Kiespijn
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer

En hoe lang geleden is "toen je klein" was?

ik ben ook erg benieuwd naar dit antwoord... :P

maarja... het is natuurlijk deels genetisch bepaald, hoe sterk of zwak je gebit is

Atjeuh 30 March 2006 06:42

*psssttt* het bestaat wel, maar of je er gaatjes van krijgt weet ik niet. Je tanden worden dan iig snel geel enzo en zien er vies uit 8)

Maar ik was laatst bij de tandarts en een meisje voor mij had 16 gaatjes, deze kon je alleen op de foto zien. Die krijg je door de suikers uit cola, ice tea en 7 up. Fanta kon geen kwaad ofzo :)

Tyskie 30 March 2006 14:58

Maar heeft de tandarts al je gaatjes weer lekker gevuld? :')

Liéra 30 March 2006 21:18

'Toen ik klein was' was toen ik nog een baby wasd en nog geen tanden had, die begonnen na al die antibiotica te groeien, maar mijn hele famillie heeft opzich een heel gevoelig gebit.
Maar ik eet dus bijna geen suiker. Alleen af en toe wat chocola en een theelepeltje in mijn koffie of thee. En ik drink zoveel mogelijk limonade met zoveel mogelijk water... Er klopt gewoon iets niet :no:
En de tandarts heeft maar 3 gaatjes gevuld, over 3 weken moet ik terugkomen voor de andere 3 :P
Naja, mijn vriendin heeft in tegenstelling tot mij al 3 wortelkanaal behandelingen gehad :| ik maar 1

Chrizlybeer 31 March 2006 05:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liéra
'Toen ik klein was' was toen ik nog een baby wasd en nog geen tanden had
Dan klopt er nog steeds iets niet aan je "antibiotica maakt mn tanden kapot" verhaal, want de leeftijd die je nu beschrijft gaat het grootste deel gepaard met de zogenaamde melktanden, die dus na een aantal jaar worden vervangen door de "gewone" tanden

Liéra 31 March 2006 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Dan klopt er nog steeds iets niet aan je "antibiotica maakt mn tanden kapot" verhaal, want de leeftijd die je nu beschrijft gaat het grootste deel gepaard met de zogenaamde melktanden, die dus na een aantal jaar worden vervangen door de "gewone" tanden
ja, maar zeg maar... tis heel moeilijk uit te leggen...
Ja kijk mijn famillie heeft sowieso een gevoelig gebit, dus ik zou sowieso veel gaatjes krijgen, maar door dat antibiotica gedoe, waren mijn melktanden verschrikkelijk (lees: bijna zwart) en heeft dat gevolgen gehad op mijn tanden die ik nu heb.

bertvisser 8 April 2008 16:05

reactie: kiespijn
 
Voor meer informatie over dit onderwerp verwijs ik u graag door naar http://kiespijn.startpagina.nl Voor veel informatie en behandelmethodes

the_darkness 8 April 2008 16:06

niet uppen! :x

!!understood!! 8 April 2008 16:29

Citaat:

Origineel gepost door Liéra (Bericht 1213392)
Neem mijn vriendin bijvoorbeeld, die poetst nooit en heeft nooit gaatjes


IEL, ofzo, gatverdamme, :loser::notgood:

blabla1993 8 April 2008 17:31

Citaat:

Origineel gepost door bertvisser (Bericht 1359355)
Voor meer informatie over dit onderwerp verwijs ik u graag door naar http://kiespijn.startpagina.nl Voor veel informatie en behandelmethodes

Kan deze teringspammer niet gebant worden?


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.