Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Nieuwe Style Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=35329)

Ivo 21 August 2003 10:46

Nieuwe Style Forum
 
De style genaamd test is aangepast en komt nu overeen met de style op www.leerlingen.com.

Laat ons weten of je deze style mooi vind zo of wat je eventueel anders wil. Begrijp wel dat de blauwe kleur de 'oude' style is en we het forum nu overeen willen laten komen met de vernieuwde site.

:)

Chrizlybeer 21 August 2003 11:03

Ik vind het er wel leuk uitzien, maar ik zou die iwtte achtergrond in een ander kleurtje doen (weet alleen in niet in wat voor kleurtje maar goed)

Stapper 21 August 2003 11:08

ik vind het niets
ben meteen overgestapt naar de grijze skin, die vind ik veel beter

Ivo 21 August 2003 11:09

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Ik vind het er wel leuk uitzien, maar ik zou die iwtte achtergrond in een ander kleurtje doen (weet alleen in niet in wat voor kleurtje maar goed)
Er is voor de witte achtergrond gekozen omdat we het forum zoveel mogelijk op de website willen laten lijken. Oftewel dezelfde style.

inVision 21 August 2003 11:10

Ik vind het lelijk... veel te kill, een forum moet een warme uitstraling hebben zoals het was (voordat er aan de style werd gekut door iemand)

Zoals het paar maanden geleden was... blauw en dan die lichtgrijze randen etc etc dat was mooi!

Nu lijkt het wel een forum voor diepvriesproducten ofzow :(


*brrrrrrr*

Nightwolf 21 August 2003 11:13

witte achtergrond past niet bij de rest van de kleuren vind ik, groene kleuren zijn wel mooi en dat geldt niet alleen voor t forum maar voor de gehele site

oh en oude style is er nog gewoon hoor

inVision 21 August 2003 11:16

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
witte achtergrond past niet bij de rest van de kleuren vind ik, groene kleuren zijn wel mooi en dat geldt niet alleen voor t forum maar voor de gehele site

oh en oude style is er nog gewoon hoor

Neej die is niet hetzelfde zoals het in het begin was...

Kampie 21 August 2003 11:22

2x knipperen met de ogen en ik ben er aan gewend. :)

Ar-Tuur 21 August 2003 12:13

"Het gaat wel, even wennen".

The6thgate 21 August 2003 12:32

niet echt n mooie kleur vind ik.
maja ik heb toch old:)

CharmedOne 21 August 2003 13:02

Citaat:

Originally posted by inVision
Ik vind het lelijk... veel te kill, een forum moet een warme uitstraling hebben zoals het was (voordat er aan de style werd gekut door iemand)

Zoals het paar maanden geleden was... blauw en dan die lichtgrijze randen etc etc dat was mooi!

Nu lijkt het wel een forum voor diepvriesproducten ofzow :(


*brrrrrrr*

Vind ik ook...

theo tank 21 August 2003 13:08

Ik vind het er niet uitzien....

Plankje 21 August 2003 13:08

kvind af en toe de contrasten iets te groot en verder misschien dat er iets meer grafisch kan ofzo (gradients ofzo)

Chrizlybeer 21 August 2003 13:24

Citaat:

Originally posted by Plankje
kvind af en toe de contrasten iets te groot en verder misschien dat er iets meer grafisch kan ofzo (gradients ofzo)
Zozo, wat een boel moeilijke woorden in een zin:)

JOY 21 August 2003 15:15

Ik vind het wel wat hebben eigelijk:)
Maar die witte achtergrond vind ik ook niet zo mooi.

Riddler 21 August 2003 15:30

nou euh geweldig hoor :{



4:cannot open file '/bigdisk/docs/PHP/www.leerlingen.com/com..xsl'4:cannot open file '/bigdisk/docs/PHP/www.leerlingen.com/com..xsl'

Annuh 21 August 2003 15:31

Kan dat wit niet heel licht grijs ofzo....zou er al een stuk btr uitzien voor de rest:thumbsup:

Sedes 21 August 2003 16:02

:no: don't like it...veel te groen :s
daarom dat ik ook "old" style heb..

JOY 21 August 2003 18:25

Old style?? Hoe doe je dat dan??:?

Plankje 21 August 2003 19:21

Citaat:

Originally posted by Chrizlybeer
Zozo, wat een boel moeilijke woorden in een zin:)
mja voor n00bs misschien moeilijke woorden, maar die gassies van spill weten iig wat ik bedoel :p

dupke 21 August 2003 19:45

ik vind het even wennen maar waarom niet ik leg me wel bij de meeste dingen neer:)

Nightwolf 21 August 2003 23:07

Citaat:

Originally posted by inVision
Neej die is niet hetzelfde zoals het in het begin was...
ja 1 kleurtje is anders :z geen idee wat daarvan de kleurcode is, dan maar ongeveer namaken :wave: tenzij je toevallig screenshot hebt van kleur die wel juist is :z

dext0r 21 August 2003 23:10

kvond dat mintgroene van dat vernieuwde wel OK

nu met die grijze achtergrond e.d was het gewoon euh tsja...windows for workgroups geworden...

no thx..andere stylesheet gekozen.

Pakspul 22 August 2003 11:09

tja ll.com forum blijft gewoon lelijk, kunnen jullie niet gewoon een keer hele maal andere skin maken ?

Kampie 22 August 2003 11:19

Citaat:

Originally posted by Plankje
kvind af en toe de contrasten iets te groot en verder misschien dat er iets meer grafisch kan ofzo (gradients ofzo)
Laat dat alsjeblieft..

Little Angel 22 August 2003 12:23

Ik vind het groene wel mooi, maar da witte wordt zo irritant als je wat moeiere oogjes krijgt. Kan dat niet in heel lichtgroen, dan is het in ieder geval niet zo fel....8-)

weirdo1 23 August 2003 01:44

grijze skin gekozen

ik_ben_de_man 24 August 2003 02:14

volgens mij ben ik de enige die het wel mooi vind ( ben dan nu ook flink zat )

bootje 24 August 2003 07:24

heb de oude skin terug, dus is er eigenlijk niks veranderd bij mij...


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:47.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.