Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Leuk zo'n familie. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60034)

DarkThoughts 8 October 2006 18:56

Leuk zo'n familie.
 
Leg je iets klaar, is het de volgende dag spoorloos.

Zo ook ; moet half uur fietsen naar school en zonder mn iPod ga ik niet weg.. Had ik 4 batterijen opgeladen, in de lader zelfs nog op mijn kamer gelegt ; ging ik net kijken is ie ineens weg O.o fijn, niemand is op dit moment thuis.. En verdere batterijen hebben we niet meer. En op kamers van mn broers en zusje kan ik niks vinden =\

Alpha 9 October 2006 07:38

Dan ga je toch gewoon zonder iPod? Ik zie het grote probleem daar niet van in. Ik moet in Nederland ook 1 uur reizen om op school te komen en ik heb ook niet altijd mn mp3 speler bij.

3rd boetah 9 October 2006 08:01

flikte mijn broer ook steeds. Vroeg ik of hij wist waar mijn batterijen waren, wist ie niet. En dan zie ik ze later (nog gemerkt en al, zo ging t toen bij ons ja :z) in zijn walkman (in die tijd ja :p). Je moet eigenlijk iets met een accu hebben. :7

Tyskie 9 October 2006 12:04

Een Ipod op batterijen????

PFP 9 October 2006 14:33

Citaat:

Origineel gepost door 3rd boetah
flikte mijn broer ook steeds. Vroeg ik of hij wist waar mijn batterijen waren, wist ie niet. En dan zie ik ze later (nog gemerkt en al, zo ging t toen bij ons ja :z) in zijn walkman (in die tijd ja :p). Je moet eigenlijk iets met een accu hebben. :7

keihard op zn muil slaan

Atjeuh 9 October 2006 14:41

Citaat:

Origineel gepost door Tyskie
Een Ipod op batterijen????

oke ben ik dus niet de enige die dat dacht.

little girl 9 October 2006 18:48

daarom gaan mensen dus op zichzelf wonen. schrijf je naam op de batterije doe het met stikkertjes ofzo. ga je alles labelen en mogen ze nergens meer aan zitten.

frox 9 October 2006 19:10

Citaat:

Origineel gepost door little girl
daarom gaan mensen dus op zichzelf wonen. schrijf je naam op de batterije doe het met stikkertjes ofzo. ga je alles labelen en mogen ze nergens meer aan zitten.

jaaaa net als bij dexters lab <3

3rd boetah 9 October 2006 20:12

Citaat:

Origineel gepost door PFP
keihard op zn muil slaan

Is een optie. Maar gezien zich dit afspeelde in de tijd dat ik een brugpieper was en mijn broer al 18 is dat nooit een reeele optie geweest. Ik pakte mijn batterijtjes dan dus ook gewoon terug als ie niet keek :z.

Pakspul 10 October 2006 06:57

Citaat:

Origineel gepost door Alpha
Dan ga je toch gewoon zonder iPod? Ik zie het grote probleem daar niet van in.

Geen muziek = Ramp!

Babydress 10 October 2006 14:57

maar geen ramp op de weg :d

DarkThoughts 11 October 2006 17:27

Maakt niet uit of ik dingen beplak met mn naam, ze zijn zo lam als ze groot zijn..

Ik kan gewoon niet zonder muziek
daarbij is t gewoon harstikke vervelend

ash-hôôle 11 October 2006 17:29

je moet je lader goed verstoppen.

DarkThoughts 11 October 2006 17:36

Ja en dan kan ik m zelf niet meer vinden
*vaak gehad*

Ach
ik kan dr vrijwel amper iets aan doen

little girl 13 October 2006 14:14

ga je broer slaan.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.