Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   probleem??????? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=10170)

ready to go, here I come! 22 March 2002 11:43

probleem???????
 
OK, hier, geloof ik, een heel groot probleem!!!!
Als ik met mijn vriend naar bed ben geweest, zit er logischer wijs sperma in mijn lichaam...
Mijn probleem: het loopt er allemaal weer uit!!!!!!!!!
Hoort het er niet te blijven zitten???
Please help me!:(

Little Angel 22 March 2002 12:36

Hoe bedoel je precies, het loopt er meteen weer uit of later pas?
Lijkt mij eigenlijk wel normaal dat het er weer uit loopt.....

Ti_Mu84 22 March 2002 14:01

sorry.... ik doe het alleen maar veilig (raad ik jou ook aan)
dus ik zou het echt niet weten... maar volgens mij hoort je lichaam dat zaad af te breken of een eitje te laten bevruchten ofzo... (nooit opgelet bij biologie)

LoeLoe 22 March 2002 14:16

Citaat:

Originally posted by Ti_Mu84
sorry.... ik doe het alleen maar veilig (raad ik jou ook aan)
dus ik zou het echt niet weten... maar volgens mij hoort je lichaam dat zaad af te breken of een eitje te laten bevruchten ofzo... (nooit opgelet bij biologie)

Hmmz kun je wel zeggen:p Nou jah het zit een beetje zo. Een heeeeeeeel ietsepietse beetje blijft inderdaad in je lichaam zitten, dat gaat dan naar de baarmoeder waar het dan over kan gaan tot bevruchting.

Maar al dat andere is gewoon overbodig en verlaat je lichaam gewoon..op deze manier:)

lydia 22 March 2002 14:24

oohh....eehhmm...interessant om te weten maar kunje niet aan mij vragen want daar heb ik geen weet van...

LifeSucks 22 March 2002 17:10

ik doe het altijd veilig dus jah ik heb da ook nog nooit meegemaakt handig om te weten btw

arachnafiel 22 March 2002 19:27

Dat lijkt me inderdaad ook wel slim, om gewoon een condoom te gebruiken. Maar ik geloof wel dat het er weer uit hoort te komen. Ga je toch douchen?

DarkAngel 23 March 2002 14:36

het is heel normaal hoor als er weer een beetje uitkomt. Daar komt denk ik ook het fabeltje vandaan als je zwanger wil worden moet je gelijk na het klaarkomen op je hoofd gaan staan want dan gaat er niets uit. Ja ik weet het, het is raar maar er zijn mensen die dit echt geloven. Het zal misschien een beetje helpen omdat dat kleine beetje er dan niet uitloopt.
Maar het is heel normaal!!!

Darkness 23 March 2002 14:39

hepla , `k heb ook weer iets bij geleerd :D

BlueWolf 23 March 2002 14:43

Ga op je kop staan als je echt niet wil dat het er opnieuw uit komt ofzo :9

Darkness 23 March 2002 14:46

rotfl , jah joh , ga ik ffies doen :]

*kuch*kuch*

Impera 31 March 2002 15:07

Het is vrij normaal dat het eruit loopt hoor, wat erin komt, komt er ook weer uit:)

Meestal meteen na "het" doen of de volgende morgen voordat je bent gaan plassen. Daarna is alles wel weer normaal:)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:36.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.