Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   The Lounge (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   en zou jij helpen? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56850)

thali 20 December 2005 21:41

en zou jij helpen?
 
Situatieschets:
Je staat voor de bioskoop te wachten, het is al behoorlijk donker. De persoon op wie je wacht is al een kwartier te laat, rondom jou staan nog een aantal mensen.
Een ietwat oudere man strompelt op jou toe en vraagt om hem te helpen naar het bushokje op een honderdtal meter afstand van waar je staat.

Zou jij hem helpen of niet?

AmbyPur 20 December 2005 21:53

Waarom zou ik een oud strompelend mannetje niet vertrouwen :$

thali 20 December 2005 21:56

Omdat hij kan doen alsof en je in een wagen kan sleuren omdat het bushokje in het halfduister staat?

tieky 20 December 2005 22:07

ik zou kijken welke kant hij op kwam en zeggen dat ie er al bijna is, dat het nog maar een klein stukje is en als ie het haalt dat ie applaus krijgt. :z

Stevie 20 December 2005 22:15

ja de persoon op wie ik wacht kan ieder moment komen, dus ik moet hier echt blijven sorry. maar die meneer ziet er wel aardig uit toch...

K@rima! 20 December 2005 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
ik bel ff naar die gozer op waar ie blijft, en dan help ik die vent. tuurlijk, doe ik niet moeilijk om. En als ie lastig wordt krijgt ie wel klappen

Bask 20 December 2005 22:49

de situatie lijkt me nogal onwaarschijnlijk. als die oude man plots in het donker verschijnt en mij durft aan te spreken terwijl er vermoedelijk sympathieker ogende mensen in de buurt zijn, zal hij ook wel alleen naar het bushokje kunnen lopen langs de waarschijnlijk verlichte straat.

PFP 21 December 2005 00:21

Typerend voor de Nederlandse truttigheid

Forza 21 December 2005 06:30

waarom ga je in godsnaam zo een schets maken dit valt allemaal onder de "opstaan voor iemand in de bus " situatie en ik vind het schrikbarend hoe weinig mensen dat nog doen, heb zelf het gevoel dat sommige mensen er voor schamen om op te staan.

Jamiel 21 December 2005 09:25

Ik zou tegen hem zeggen dattie even iemand anders moet vragen omdat ik op een persoon aan het wachten ben die ieder moment kan arriveren.

3rd boetah 21 December 2005 09:36

Heb ie soms zware boodschappen ofzo? Dan wil ik hem wel helpen, maar zomaar meelopen met die vent ga ik echt niet doen. En als het om ondersteunen gaat is het slecht voor je als je dat alleen doet, dan moet je altijd nog iemand bij hebben. :+

3rd boetah 21 December 2005 09:37

Zouden jullie een jonge hete vrouw helpen die met een kinderwagen de trein probeert uit te komen?

:z

appelshampoo 21 December 2005 09:56

ja ik zou helpen, die honderd meter is zo afgelegd.

Kwak 21 December 2005 10:46

oudere mensen hebben andere normen en waarde en jullie zijn allemaal mietjes en aso´s als jullie hem niet zouden helpen

bartje518 21 December 2005 12:23

Als ik hem naar dat bushokkie moet helpen dan is het sowieso al te laat voor m. Hoe komtie die bus dan in en uit, en hoe komtie daarna weer zijn flatje in? Nee hoor, hij zal toch minstens zoals Stefie zegt zware boodschappen moeten hebben!

Kolkie 21 December 2005 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als ik hem naar dat bushokkie moet helpen dan is het sowieso al te laat voor m. Hoe komtie die bus dan in en uit, en hoe komtie daarna weer zijn flatje in? Nee hoor, hij zal toch minstens zoals Stefie zegt zware boodschappen moeten hebben!
yeps...
:yes:

dext0r 21 December 2005 18:19

hmm, er staat een groep mensen om je heen.

dan kun je hem ook wel ff die 100 meter jonassen

:p

patriesje 31 December 2005 16:12

ik zou hem niet helpen omdat ik dan msgn mn vriend/vriendin mis loop want die gene was al een kwartier te laat en als ik dan weg ga dan kan je elkaar mis lopen en dat wil ik ook weet niet:D:P;)

bartje518 31 December 2005 16:55

het was een eerste date he, geen vriend/in..

3rd boetah 31 December 2005 17:04

zo'n kerel hoort eigenlijk gewoon een taxi te pakken vind ik. wat moet zo'n krankmikkelmannetje die niet kan lopen in een bus. Zelfs ik flikker bijna omver in zo'n kloteding zeggg hey. 8{

MrInsane 1 January 2006 15:53

Ben te lui om zoiets te doen, best wel erg eigelijk :p

Flater 1 January 2006 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
ja ik zou helpen, die honderd meter is zo afgelegd.
Met zo`n fossiel aan je arm?

Ik zou wel helpen den`k. Ook als ik de eerste paar minuten zal missen, als daar spraken van zal zijn.

anemic 1 January 2006 17:45

wat een reacties hier zeg, ook dat de meeste mensen niet menen wat ze typen. :kots:

Flater 2 January 2006 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anemic
wat een reacties hier zeg, ook dat de meeste mensen niet menen wat ze typen. :kots:
:O

RtCgabber 2 January 2006 18:58

tuurlijk help ik hem , ik denk niet dat een oudje mij "pijn" kan doen :o

RtCgabber 2 January 2006 19:27

jwl hoor ik ben vrij normaal gekleed :* ..ik heb alleen maar 3 en half jaar kickbox gedaan :wave:

Trancekill 3 January 2006 15:36

IK zou wel willen maar durf niet.

pleeborstel 5 January 2006 11:51

Ach, hij bijt niet...
Hij heeft waarschijnlijk toch geen gebit meer:d

luie-donder 5 January 2006 12:18

ik zou gewoon helpen, zou niet weten waarom niet.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.