Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   wat moet je gemmiddeld staan om naar vwo te gaan van havo/vwo? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=68641)

xqueenx 8 April 2011 17:55

wat moet je gemmiddeld staan om naar vwo te gaan van havo/vwo?
 
wat moet je gemmiddeld staan om naar vwo te gaan van havo/vwo?
&hoe reken je dat dan uit??

blabla1993 8 April 2011 18:02

Verschilt per school en per leerjaar. En hoe je een gemiddelde uitrekent? :') Blijf nog maar even op de havo.

Chrizlybeer 8 April 2011 18:06

Volgens mij moest ik destijds een 7 of 7.5 gemiddeld staan ofzo.

En wat bla zegt, blijf alsjeblieft op het havo als je niet eens een gemiddelde kan uitrekenen.

xqueenx 8 April 2011 18:12

nee, maar ik hoor van iedereen wat anders enzo, iets met 52 punten enzo..

xqueenx 8 April 2011 18:14

weet iemand dan nog NORMALE antwoorden?

the_darkness 8 April 2011 18:20

verschilt per school.
in mijn geval was het 7,5 gemiddeld, toen ik examen deed 7,0.
geen flauw idee wat je bedoelt met dat rare 52 punten verhaal.
also, niet zo janken.
jij vraagt wat, en je krijgt antwoorden.
dat die antwoorden jou niet bevallen is niet ons probleem.
kay?
kay.

xqueenx 8 April 2011 18:24

oklann,,7,5 ikstaa... 7,3.

Kimm!~~ 8 April 2011 20:28

Vraag het aan bijvoorbeeld de decaan of iemand anders.

xqueenx 23 April 2011 09:37

jhaa, als ik dat aan ze vraag dan zeggen ze dat hoef je nu nog niet te weten, je zit pas in de 1e en je hebt nog de 2e brugklas.. maar op de site staat een 7, maar ik begrijp het niet een 7 voor elk vak of een 7 voor alle vakken gemmideld?

the_darkness 23 April 2011 11:35

over het algemeen gaat het over het gemiddelde van alle vakken samen.
al is het niet aan te raden om een niveau hoger te gaan doen als je gemiddeld wel op een 7.0 zit, maar voor een aantal vakken vijfjes haalt etc.

xqueenx 23 April 2011 12:16

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1529196)
over het algemeen gaat het over het gemiddelde van alle vakken samen.
al is het niet aan te raden om een niveau hoger te gaan doen als je gemiddeld wel op een 7.0 zit, maar voor een aantal vakken vijfjes haalt etc.

nee, het is eigenlijk niet een 5je maar by ons worden de cyfers van de 1e, 2e 3e 4e periode afgerond op hele cyfer ...4,5,6,7,8.,9,10 &zo maar ik heb alles 7&8 behalve nederlands die heb ik een 6.:(

the_darkness 23 April 2011 12:31

dan zou je het evt kunnen proberen.
houd wel in de gaten dat welk profiel je in een later jaar ook kiest Nederlands altijd een hoofdvak zal blijven.
Dus misschien dat extra ondersteuning ( indien nodig buiten de school om ) raadzaam is mocht je een niveau hoger proberen.

xqueenx 23 April 2011 21:43

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1529205)
dan zou je het evt kunnen proberen.
houd wel in de gaten dat welk profiel je in een later jaar ook kiest Nederlands altijd een hoofdvak zal blijven.
Dus misschien dat extra ondersteuning ( indien nodig buiten de school om ) raadzaam is mocht je een niveau hoger proberen.

ikhoop het maar, maar ik heb nu 1 6je, 4 8tjes & 4 7ens... is het ZO slecht?:S

the_darkness 23 April 2011 23:15

Nee, maar een zes op havo niveau knalt redelijk snel naar een vijf of lager op vwo als het niet je sterkste punt is.
Ik zeg niet dat je het niet kan proberen, ik zeg enkel dat wat extra ondersteuning het wat makkelijker zou maken voor je.

xqueenx 24 April 2011 21:03

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1529244)
Nee, maar een zes op havo niveau knalt redelijk snel naar een vijf of lager op vwo als het niet je sterkste punt is.
Ik zeg niet dat je het niet kan proberen, ik zeg enkel dat wat extra ondersteuning het wat makkelijker zou maken voor je.

jhaa =S, die 6 is voor Nederlands, ik hoop dat ik 't volgende periode echt goed ga doen=S, ik doe havo/vwo?!

Young 24 April 2011 23:18

euh volgens mij ben ik met 7s en 8en wel naar vwo gegaan..
Komt allemaal niet zo nauw, gewoon zeggen dat je er niet veel moeite mee hebt en dat je het wel aan kan.. Beetje leren, leraren blij maken.
Klaaaaar.


En de school geeft jou heus wel al die informatie als je het echt wilt weten of als je het van belang is om te weten.

Geduld. een schone zaak.

xqueenx 25 April 2011 10:55

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1529319)
euh volgens mij ben ik met 7s en 8en wel naar vwo gegaan..
Komt allemaal niet zo nauw, gewoon zeggen dat je er niet veel moeite mee hebt en dat je het wel aan kan.. Beetje leren, leraren blij maken.
Klaaaaar.

iis vwo moeilyk?:S

Young 10 May 2011 21:01

Ik zie nu pas dat je nog gevraagd had om een reactie haha :P (A)
Ehm of vwo moeilijk is?
Is voor iedereen anders natuurlijk ;) Spreekt voor zich..
Voor de een is het niet te doen, de ander loopt er fluitend doorheen :P


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.