Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   smullers (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59056)

Headliner 22 June 2006 16:54

smullers
 
wat een klotetent is dat zeg :{
ik had vanmiddag honger, ik loop langs de smullers en ik had wel trek in patat
dus ik bestel een patat satésaus, stoppen ze dat in een bak waar je bijna in kan slapen, en dan doen ze de saus er boven op :[ kreeg ik dus satésaus met patat :no: stop het dan in een bakje waar het saus is gescheiden
het ergste is ook nog dat het zo'n smeerboel wordt dat je de helft weg sodemieterd omdat het koud is geworden, bovendien vult dat patat voor geen meter

verder zijn de kroketten wel in orde :Y)

K@rima! 22 June 2006 17:01

Smullers is echt mijn redding als ik 's avonds laat nog honger heb. Heerlijke friet en saus! :9 Soms doen ze er alleen iets teveel zout overheen, echt ranzig en je kunt meteen je frietje weggooien.

Chrizlybeer 22 June 2006 17:02

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
verder zijn de kroketten wel in orde :Y)

Moet je eens, als je haast hebt, zo'n muur kroket proberen:|

Kwak 22 June 2006 17:31

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
wat een klotetent is dat zeg :{
ik had vanmiddag honger, ik loop langs de smullers en ik had wel trek in patat
dus ik bestel een patat satésaus, stoppen ze dat in een bak waar je bijna in kan slapen, en dan doen ze de saus er boven op :[ kreeg ik dus satésaus met patat :no: stop het dan in een bakje waar het saus is gescheiden
het ergste is ook nog dat het zo'n smeerboel wordt dat je de helft weg sodemieterd omdat het koud is geworden, bovendien vult dat patat voor geen meter

verder zijn de kroketten wel in orde :Y)

als je niet zo wereldvreemd was wist je dat ze bij smullers al tig jaar van die bakjes gebruiken, en het is toch alleen maar beter dat je een grote bak krijgt?

Iessie 22 June 2006 18:55

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer
Moet je eens, als je haast hebt, zo'n muur kroket proberen:|

oh bah, die dingen zijn vaak ook nog hartstikke afgekoeld eer dat je ze eruit haalt..:notgood:

Headliner 22 June 2006 20:20

Citaat:

Origineel gepost door Kwak
als je niet zo wereldvreemd was wist je dat ze bij smullers al tig jaar van die bakjes gebruiken, en het is toch alleen maar beter dat je een grote bak krijgt?

een patatbakje is heilig, maar het saus gooi je dus niet zomaar over het patat heen :no:
leuk om te weten dat ik meteen wereldvreemd ben als ik daar nog nooit patat heb gehaald:')

Kwak 23 June 2006 23:04

Citaat:

Origineel gepost door Headliner
leuk om te weten dat ik meteen wereldvreemd ben als ik daar nog nooit patat heb gehaald:')

Zo staat het op bladzijde 217, paragraaf 3, artikel 4 van het wetboek van de urban jungle:yes:

niemand 23 June 2006 23:33

kut, ik ben dus ook wereldvreemd :'(


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:17.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.