Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Eerste date gehad. Wat nu ? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=69748)

Pineappletje 6 January 2012 15:46

Eerste date gehad. Wat nu ?
 
Hallo,
Gister heb ik een date gehad met een jongen. Het was super gezellig en we hebben heel veel gelachen . Het klikte echt wel tussen ons. Hij was heel lief met alle deuren open doen voor me enzo hij deed echt zijn best. Eerst nam hij me mee naar een restaurant en daarna zijn we naar de film geweest. Er is voor de rest niks romantisch gebeurd en ik weet niet zo goed wat ik nou moet. op school praten we nooit echt met elkaar want ik durf niet ik ben heel verlegen en dat is hij denk ik ook. Er zijn zat redene dat hij me wel leuk vind bijvoorbeeld een tijdje terug kwam hij naar me toe omdat hij een cadeautje voor me had . Het was een hart van chocolade. Dat geef je toch niet zomaar? Nu weet ik niet hoe ik verder moet omdat we allebei zo verlegen zijn. Hij vond de date trouwens ook geslaagd. Hij stuurde een sms : ik vond het heel leuk met je, zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben gewoon bang dat ik weer niks durf te zeggen als ik hem weer zie.

ash-hôôle 6 January 2012 16:06

Durfde je op de date zelf wel met hem te praten?

Pineappletje 6 January 2012 16:13

Ja, als we met z'n tweeen zijn heb ik er geen problemen mee maar op school zijn we nooit alleen

ash-hôôle 6 January 2012 16:14

Blijven daten, dan komt het op school ook wel.

Pineappletje 6 January 2012 16:41

Ja daar zat ik ook al mee.. Hij is heel druk met school en sport op een hoog niveau dus trainend ook veel . Dus er is niet heel veel ruimte om echt dates met hem te hebben

Young 6 January 2012 16:53

Als jullie het beide echt zo leuk vonden als je hierboven beweert komen die stukjes vrije tijd tussen dat drukke schema echt wel goed.

Baloe 7 January 2012 12:02

Citaat:

Origineel gepost door Pineappletje (Bericht 1545340)
Ja daar zat ik ook al mee.. Hij is heel druk met school en sport op een hoog niveau dus trainend ook veel . Dus er is niet heel veel ruimte om echt dates met hem te hebben

als hij je een hart geeft van chocola kan ie echt wel tijd voor je maken ;)

Pineappletje 10 January 2012 16:41

ja dat snap ik. Ik durf alleen niet aan hem te vragen. Als we met z'n tweeën zijn is het geen probleem om met hem te praten, maar dat zijn we nooit. op school loopt iedereen te pushen dat ik naar hem toe moet enzo maar juist daarom durf ik niet en hij wordt er ook gek van volgens mij.

Mr. Macphisto 10 January 2012 18:22

Negeren, het is misschien goed bedoeld, maar als iedereen er als een hyena-pack er omheen gaat jagen dan hebben ze zelf vrij weinig te doen, plus de groepsdruk die heerst op zo'n leeftijd. Laat dat een beetje los en richt je meer tot elkaar buiten school om. Als dat lukt komt het op school zelf ook best wel goed.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:59.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.