Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   Pijltjestoetsen (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=68670)

Immersion 13 April 2011 18:28

Pijltjestoetsen
 
Hallo

Sinds een tijdje doen m'n pijltjestoetsen van m'n laptop (fujitsu siemens, Amilo Pi 3625) heel vreemd Over 't laatst speelde ik een spelletje met een vleesetende worm *) en de worm zat de hele tijd rondjes te draaien :s Of bij pacman druk ik even naar rechts, en dan blijft ie de hele tijd naar rechts gaan ook al stop ik met duwen, of druk ik een ander pijltje in Heb dus alleen dit probleem met spelletjes van flash-player ofzo (bv van miniclip)

Dit is zeer vervelend ! Weet iemand de oorzaak of de oplossing hiervoor ?

Dankje

Chitesel 13 April 2011 19:39

een nieuwe laptop kopen?

TheLazyTooth 13 April 2011 20:11

Citaat:

Origineel gepost door Immersion (Bericht 1528695)
Hallo

Sinds een tijdje doen m'n pijltjestoetsen van m'n laptop (fujitsu siemens, Amilo Pi 3625) heel vreemd Over 't laatst speelde ik een spelletje met een vleesetende worm *) en de worm zat de hele tijd rondjes te draaien :s Of bij pacman druk ik even naar rechts, en dan blijft ie de hele tijd naar rechts gaan ook al stop ik met duwen, of druk ik een ander pijltje in Heb dus alleen dit probleem met spelletjes van flash-player ofzo (bv van miniclip)

Dit is zeer vervelend ! Weet iemand de oorzaak of de oplossing hiervoor ?

Dankje

Kijk of je de nieuwste versie van Flash player hebt, en zoals Henkus al had gezegd zou ik inderdaad even de toetsen schoonmaken.

Kwalvis 14 April 2011 00:08

Koop een mac. Period.

the_darkness 14 April 2011 07:11

^ :')

Immersion 14 April 2011 09:58

Nieuwste versie van Flash heb ik :s Toetsen zijn zo clean als maar zijn kan .

the_darkness 14 April 2011 10:44

heb je lopen rotzooien met een keybindingsfile?

Immersion 14 April 2011 13:14

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1528711)
heb je lopen rotzooien met een keybindingsfile?

Weet niet wat dat is, dus wss niet ! Is echt vervelend...

Spa-f_fr3ak 28 June 2011 10:40

Citaat:

Origineel gepost door Immersion (Bericht 1528710)
Nieuwste versie van Flash heb ik :s Toetsen zijn zo clean als maar zijn kan .

je moet niet alleen naar bovenkant (waar je ze aanraakt als je erop drukt dus ;)) kijken hè? mr ook eronder :p

Awesomepear 28 June 2011 20:43

Van sommige toetsenborden kan je de knopjes eraf halen om het beter schoon te maken, maar als alleen je pijltjestoetsen het niet doen is dat best vreemd, dan zal het wel geen vuil zijn geweest. Is dat gedeelte misschien nat geworden? Ik heb dat ook weleens gehad met mijn laptop maar dat was zo weer gefixt. Ik had er niks aan gedaan en toen deed ie het weer.

Spa-f_fr3ak 28 June 2011 20:58

Citaat:

Origineel gepost door Awesomepear (Bericht 1537171)
Van sommige toetsenborden kan je de knopjes eraf halen om het beter schoon te maken, maar als alleen je pijltjestoetsen het niet doen is dat best vreemd, dan zal het wel geen vuil zijn geweest. Is dat gedeelte misschien nat geworden? Ik heb dat ook weleens gehad met mijn laptop maar dat was zo weer gefixt. Ik had er niks aan gedaan en toen deed ie het weer.

stof/vuil kan plaatselijk zijn?
als ik een beetje zand bij de 'a' ertussen laat vallen zit het toch ook niet automatisch bij de 'l'?? :s

Awesomepear 28 June 2011 21:08

Citaat:

Origineel gepost door Spa-f_fr3ak (Bericht 1537177)
stof/vuil kan plaatselijk zijn?
als ik een beetje zand bij de 'a' ertussen laat vallen zit het toch ook niet automatisch bij de 'l'?? :s

Ja maar als het precies alle vier de toetsen zijn lijkt dat me geen toeval.

Spa-f_fr3ak 29 June 2011 13:31

Citaat:

Origineel gepost door Awesomepear (Bericht 1537182)
Ja maar als het precies alle vier de toetsen zijn lijkt dat me geen toeval.

nee ok, ik keek ff naar mn eigen toetsenbord, zo'n standaard HP ding xD
daar zitten pijltjestoetsen 'apart' van de rest, maar met een laptop natuurlijk niet :|

excuses

Awesomepear 17 July 2011 21:35

Citaat:

Origineel gepost door mashupdreams (Bericht 1538328)

Ik moest hardop lachen om het feit dat je je eigen video in je favorieten (1/1) hebt staan. Bedankt.:')

Awesomeapple 17 July 2011 21:48

Doe je dat niet ergens aan denken, Peer?

Als je 't weet, respect...

Awesomepear 17 July 2011 21:49

Citaat:

Origineel gepost door Awesomeapple (Bericht 1538332)
Doe je dat niet ergens aan denken, Peer?

Als je 't weet, respect...

Hell yeah! You must have respect for me now!

Hanneke.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:10.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.