Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Ontmaagding !! Help !! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67467)

MAAGD 3 August 2010 13:25

Ontmaagding !! Help !!
 
kunnen jullie mij misschien helpen. Ik heb tegen een jongen gezegd dat ik al ontmaagd ben en het al 2 keer heb gedaan, maar had nooit gedacht dat het wat zou worden tussen ons twee! We flowen al een jaar met elkaar maar hebben niet met elkaar. Maar kwil wel graag sex met hem(voor de 1e keer). Maar ben bang voor de pijn & dat hij gaat kunnen merken dus: horen, zien, voelen, dat ik gelogen heb. KUNNEN JULLIE MIJ DAARBIJ HELPEN ? :?

MAAGD 3 August 2010 13:26

heb het gevoel er erg klaar voor te zijn!

Chitesel 3 August 2010 13:37

Zeg hem eerlijk dat je nog maagd bent, maar dat je het wel met hem zou willen doen:)

weerlegger 3 August 2010 14:01

Flowen.. straatie hoor :')

Ik zou het hem gewoon eerlijk zeggen, (bovenstaand bericht) :+

Chrizlybeer 3 August 2010 14:01

Flowen?

weerlegger 3 August 2010 14:04

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1497925)
We FLOWEN al een jaar met elkaar maar hebben niet met elkaar.

Zie daar! :)

Kimm!~~ 3 August 2010 14:16

Als het pijn doet ofzo en hij ziet het en vraagt of je gelogen hebt, zeg je gewoon dat die andere 2x ook pijn deed etc etc.

weerlegger 3 August 2010 14:26

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1497938)
Als het pijn doet ofzo en hij ziet het en vraagt of je gelogen hebt, zeg je gewoon dat die andere 2x ook pijn deed etc etc.

Blijven liegen dus! Nice. Beter ben je gewoon eerlijk. Zoveel maakt het niet uit :)

Kimm!~~ 3 August 2010 14:30

Citaat:

Origineel gepost door weerlegger (Bericht 1497939)
Blijven liegen dus! Nice. Beter ben je gewoon eerlijk. Zoveel maakt het niet uit :)

Ach liegen kan ze wel anders had ze er sobiezo niet over gelogen..

weerlegger 3 August 2010 14:33

Dit is niet een kwestie van of ze kan liegen of niet, maar dat ze eerlijk moet zijn en niet moet liegen.

Mr. Macphisto 3 August 2010 15:49

Of gewoon blijven flowen?

Lupadi 3 August 2010 15:52

vertel het hem, als die je leuk vind gaat die je der niet minder om leuk vinden :+

Baloe 3 August 2010 16:29

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1497933)
Flowen?

ik ken t woord net zo goed niet :Y)

Citaat:

Origineel gepost door weerlegger (Bericht 1497935)
Zie daar! :)

bijdehand ventje

Lupadi 3 August 2010 16:32

het betekent eigelijk in verlegenheid brengen, maar is verbastert tot flirten enz...

Baloe 3 August 2010 16:40

ah, ik dacht meer aan 'chillen' ofzo
nooit van dat woord gehoord eigenlijk
achja, vroeger was ook alles anders..

vroegah...:z

:Y)

weerlegger 3 August 2010 17:15

Bijdehand ventje? Is niks bijdehands aan. :z

ash-hôôle 3 August 2010 17:56

en als je je gewoon ontspant en niet loopt te stressen tijdens de seks, doet het geen pijn hoor.

Baloe 3 August 2010 18:06

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1498073)
en als je je gewoon ontspant en niet loopt te stressen tijdens de seks, doet het geen pijn hoor.

dat zeg je tegen een meisje die nog maagd is...juist

weerlegger 3 August 2010 18:07

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1498079)
dat zeg je tegen een meisje die nog maagd is...juist

Ik denk dat een meisje/vrouw (post boven jou) het zelf wel beter weet Baloe. Ik zou het niet weten overigens :z

ash-hôôle 3 August 2010 18:07

Dat wil niet zeggen dat ze gaat stressen?

Baloe 3 August 2010 18:08

Citaat:

Origineel gepost door weerlegger (Bericht 1498080)
Ik denk dat een meisje/vrouw (post boven jou) het zelf wel beter weet Baloe. Ik zou het niet weten overigens :z

ik doel er meer op dat iemand die de 1e mee gaat maken in nuchtere toestand echt wel wat gestresst is en dus niet geheel ontspannen;)

Lupadi 3 August 2010 18:08

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1498073)
en als je je gewoon ontspant en niet loopt te stressen tijdens de seks, doet het geen pijn hoor.

kan dat niet verschillen per persoon ofzo?

weerlegger 3 August 2010 18:09

Ik denk dat het verschilt per persoon ja. Naja, niks aan te doen dus. Gewoon je gang gaan en de natuur ze werk laten doen. :')

ash-hôôle 3 August 2010 18:09

Als die spieren daar aangespannen zijn doet het pijn. Als je ontspant is er niks aan de hand.

Zeespons 4 August 2010 00:56

Inderdaad! Henkus heeft gelijk. Al zien nou meer mensen het is als een soort schooluitje dan hadden we dit hele probleem niet meer.

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1497925)
Maar ben bang voor de pijn & dat hij gaat kunnen merken dus: horen, zien, voelen, dat ik gelogen heb. KUNNEN JULLIE MIJ DAARBIJ HELPEN ? :?

Ik denk dat dat wel het laatste is waar hij aan denkt als hij seks met je heeft.

MAAGD 6 August 2010 10:19

Thnxx
 
Citaat:

Origineel gepost door Zeespons (Bericht 1498151)
Inderdaad! Henkus heeft gelijk. Al zien nou meer mensen het is als een soort schooluitje dan hadden we dit hele probleem niet meer.



Ik denk dat dat wel het laatste is waar hij aan denkt als hij seks met je heeft.

Jaa, want gister had ik sex met 'm en hij merkte der niets van.:d Kbloede wel een beetje, maar hij vroeg niets, dus was wel blij! En hij kwam 3x klaar! mooi toch:$ Verder ging 't gewoon alsof het niet mijn 1e x was. Duss erg bedankt vor jullie advies!'K). Oh jah en pijn deed het in het begin wel een beetje, maar 't verliep wel goed(y). It's not a big deal the first time of sex ..

PS: Flowen in een plat woord voor versieren& dan lijkt het net of je in een relatie bent, maar dat is niet zo:D

nogmaaals bedankt xx.

weerlegger 6 August 2010 11:09

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1498486)
Jaa, want gister had ik sex met 'm en hij merkte der niets van.:d Kbloede wel een beetje, maar hij vroeg niets, dus was wel blij! En hij kwam 3x klaar! mooi toch:$ Verder ging 't gewoon alsof het niet mijn 1e x was. Duss erg bedankt vor jullie advies!'K). Oh jah en pijn deed het in het begin wel een beetje, maar 't verliep wel goed(y). It's not a big deal the first time of sex ..

PS: Flowen in een plat woord voor versieren& dan lijkt het net of je in een relatie bent, maar dat is niet zo:D

nogmaaals bedankt xx.

Bedankt voor alle details! :')

Kimm!~~ 6 August 2010 12:48

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1498486)
Jaa, want gister had ik sex met 'm en hij merkte der niets van.:d Kbloede wel een beetje, maar hij vroeg niets, dus was wel blij! En hij kwam 3x klaar! mooi toch:$ Verder ging 't gewoon alsof het niet mijn 1e x was. Duss erg bedankt vor jullie advies!'K). Oh jah en pijn deed het in het begin wel een beetje, maar 't verliep wel goed(y). It's not a big deal the first time of sex ..

PS: Flowen in een plat woord voor versieren& dan lijkt het net of je in een relatie bent, maar dat is niet zo:D

nogmaaals bedankt xx.

Probleem opgelost. :d

Lupadi 6 August 2010 13:12

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1498486)
Jaa, want gister had ik sex met 'm en hij merkte der niets van.:d Kbloede wel een beetje, maar hij vroeg niets, dus was wel blij! En hij kwam 3x klaar! mooi toch:$ Verder ging 't gewoon alsof het niet mijn 1e x was. Duss erg bedankt vor jullie advies!'K). Oh jah en pijn deed het in het begin wel een beetje, maar 't verliep wel goed(y). It's not a big deal the first time of sex ..

PS: Flowen in een plat woord voor versieren& dan lijkt het net of je in een relatie bent, maar dat is niet zo:D

nogmaaals bedankt xx.

3x? :huh:

Lupadi 6 August 2010 15:57

Citaat:

Origineel gepost door Henkus (Bericht 1498522)
wtf is flowen???

gast leer lezen

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1498486)
PS: Flowen in een plat woord voor versieren& dan lijkt het net of je in een relatie bent, maar dat is niet zo:D


weerlegger 6 August 2010 17:07

Hij heeft er vast overheen gelezen. Rustig maar :+

Lupadi 6 August 2010 17:10

ja want het staat maar 4x boven zijn post...

weerlegger 6 August 2010 17:47

Citaat:

Origineel gepost door Lupadi (Bericht 1498526)
ja want het staat maar 4x boven zijn post...

Henkus is anders als wij sst :$

Lupadi 6 August 2010 18:52

Citaat:

Origineel gepost door Henkus (Bericht 1498528)
"dan lijkt het net alsof je in een relatie bent maar dat is niet zo" wtf moet ik me daarbij voorstellen? gewoon een one-night-stand?

nee zoals ik al eerder in het topic zij

Citaat:

Origineel gepost door Lupadi (Bericht 1498015)
het betekent eigelijk in verlegenheid brengen, maar is verbastert tot flirten enz...


weerlegger 7 August 2010 10:47

Citaat:

Origineel gepost door Henkus (Bericht 1498531)
dán wij

Ik ben nooit zo goed in Nederlands geweest :+

Suepahfly 8 August 2010 10:00

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1498486)
Jaa, want gister had ik sex met 'm en hij merkte der niets van.:d Kbloede wel een beetje, maar hij vroeg niets, dus was wel blij! En hij kwam 3x klaar! mooi toch:$ Verder ging 't gewoon alsof het niet mijn 1e x was. Duss erg bedankt vor jullie advies!'K). Oh jah en pijn deed het in het begin wel een beetje, maar 't verliep wel goed(y). It's not a big deal the first time of sex ..

PS: Flowen in een plat woord voor versieren& dan lijkt het net of je in een relatie bent, maar dat is niet zo:D

nogmaaals bedankt xx.

jep,dit is wel degelijk een wtf-moment

Baloe 8 August 2010 11:32

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1498486)
blablabla

wat een bullshit..is dat nou stoere praat ofzo? wil je er nu bij horen? :z

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1498486)
PS: Flowen in een plat woord voor versieren& dan lijkt het net of je in een relatie bent, maar dat is niet zo:D

nogmaaals bedankt xx.

ik denk dat ik op Henkus lijk, want ook al kan iedereen het nu 'uitgelegd' hebben, ik snap t nog steeds niet helemaal..

want als ik iemand versier, lijkt het niet of ik een relatie zit ofzo? :?

Chitesel 8 August 2010 15:45

Je kan iemand hebben, die je erg leuk vindt. Maar niet echt verliefd op bent, maar als je dan bijvoorbeeld wel dingen doet met die gene... dat is flowen???

Deegbal 15 August 2010 15:03

Flow toch op met je geflow.

Baloe 15 August 2010 21:39

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1499201)
Flow toch op met je geflow.

tis een kut-reactie

en toch kan ik er om lachen :')

Saray- 23 August 2010 23:35

waarom moest je liegen?? Vertel hem gewoon de waarheid weet je xD

Doctor 24 August 2010 00:04

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1499201)
Flow toch op met je geflow.

Jij boos omdat hij op je stijlt?

MAAGD 24 August 2010 06:38

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel (Bericht 1498681)
Je kan iemand hebben, die je erg leuk vindt. Maar niet echt verliefd op bent, maar als je dan bijvoorbeeld wel dingen doet met die gene... dat is flowen???

juist, je gaat dan uit enzo.

MAAGD 24 August 2010 06:43

Dat van dat geflow kan nou wel stoppen, dus ik leg het nog 1 x uit als je het dan nog niet snapt, hoef je het niet steeds te herhalen.

Flowen is dan wel versieren alleen dat kan zelfs maanden duren voordat je met elkaar neemt. Velen nemen niet eens met elkaar ik heb bijv. een vriendin die al 8 maanden met een jongen flowt, dat is dus GEEN one-night-stand!

Dus als je het nu niet snapt .. pech dan
xx

MAAGD 24 August 2010 06:46

En ik heb hem al de waarheid verteld, dus 't is allemaal okee. Hij vond het niet zo erg.

Baloe 24 August 2010 09:14

Citaat:

Origineel gepost door MAAGD (Bericht 1500176)
Dat van dat geflow kan nou wel stoppen, dus ik leg het nog 1 x uit als je het dan nog niet snapt, hoef je het niet steeds te herhalen.

Flowen is dan wel versieren alleen dat kan zelfs maanden duren voordat je met elkaar neemt. Velen nemen niet eens met elkaar ik heb bijv. een vriendin die al 8 maanden met een jongen flowt, dat is dus GEEN one-night-stand!

Dus als je het nu niet snapt .. pech dan
xx

ik snap het niet..leg es uit:{

Chitesel 24 August 2010 09:37

Zoals ergens hierboven al gezegd werd, flowen = chillen maar verbasterd tot flirten.

Als je flowt met iemand, werkwoord dus, lijkt het voor de buitenwereld dat je chillt met diegene. Je hebt dus geen relatie, in iedergeval niet voor de buitenwereld, maar toch doe je dingen met elkaar die meestal passen binnen een relatie.

Voor de een kan dit een onenight stand zijn, anderen houden dit maanden vol.



Zo begrijp ik het woordje flowen:p

Baloe 24 August 2010 10:43

mijn reactie was een grapje op haar 'laatste keer dat ik het uitleg'

maar dankjewel Chitesel :')

Deegbal 24 August 2010 11:08

Citaat:

Origineel gepost door Doctor (Bericht 1500162)
Jij boos omdat hij op je stijlt?

Wut?

Doctor 24 August 2010 11:55

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1500195)
Wut?

http://images.icanhascheezburger.com...2870251417.jpg


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.