Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   School (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Stelling: als je slechte cijfers haalt schreeuw je om aandacht. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42979)

Alexis 10 February 2004 16:50

Stelling: als je slechte cijfers haalt schreeuw je om aandacht.
 
Voor of tegen?

Larsjuh 10 February 2004 17:09

tegen, als je het gewoon niet kunt, schreeuw je echt nie om aandacht hoor, heb ik met alle vreemde talen...

chica 10 February 2004 17:12

Tegen, als je iets gewoon niet kan:{

annomeisje 10 February 2004 17:49

Hangt totaal van de situatie en persoon af. Als iemand altijd goede cijvers haalde, en ineens het slecht gaat doen en heel erg down is, dan wel. Maar anders noppes.

Impressions 10 February 2004 18:34

Citaat:

Originally posted by annomeisje
Hangt totaal van de situatie en persoon af. Als iemand altijd goede cijvers haalde, en ineens het slecht gaat doen en heel erg down is, dan wel. Maar anders noppes.
Dan schreeuw je toch niet om aandacht, dan doe je het toch niet bewust?

Ik ben tegen!

The6thgate 10 February 2004 20:00

tegen. heb zelf ook wel s periodes van flink slechte punten gehaald. mooi dat ik niet om aandacht schreeuwde

Shanna89 10 February 2004 20:21

Tegen. Ik heb ook wel slechte cijfers gehaald enzo wat ik allemaal probeer op te halen. Daarmee schreeuw ik echt niet om aandacht. In tegendeel zelfs!

electricity 10 February 2004 20:33

tegen. de stellng slaat nergens op! reden: alles wat hierboven staat

Alexis 10 February 2004 23:16

Ja kijk dat vind ik dus ook allemaal wat jullie zeggen...

Maar iemand zei dat vandaag tegen mij :{ dus wilde ik even jullie meningen peilen..

Sanne 10 February 2004 23:24

TEGEN!!!Soms ben je gewoon ergens slecht in, heb je er geen zin in of voel je je minder goed. Maar ook als je je nieso happy voelt haal je geen slechte cijfers om aandacht te krijgen hoor. Lijkt me nogal nutteloos.

annomeisje 11 February 2004 17:45

Citaat:

Originally posted by elvenkindje
Dan schreeuw je toch niet om aandacht, dan doe je het toch niet bewust?


Soms kan een schreeuw om aandacht onbewust zijn...

Lampie 11 February 2004 18:34

SJah.

Je kan ook gewoon geen zin, tijd hebben. Heb ik ook wel eens niet, zovaak dus :D of je bent er slecht in kan ook nog das wel erg balen trouwens.

Dus ik denk Tegen, maar tis wel zo maar kunnen ook meerdere oorzaken zeg maar hebben!

Ciao!

Jochemmm 11 February 2004 18:45

voor!! Ben der eindelijk achter! Ik ben wel goed in duits, ik kreeg gewoon niet genoeg aandacht vroeger! 8)

uhm, nee, sorry, beetje bullshit stelling :z

L_angeldc 11 February 2004 21:54

misschien dat sommige mensen expres lagere punten gaan halen dan ze eigenlijk kunnen halen om meer aandacht te krijgen.
Maar ik denk dat dat er maar heel weinig zijn, want dan ben je echt goed stom :loser:

dus tegen.

Mozzel 12 February 2004 10:26

tegen... het probleem is dat de pc om aandacht vraagt:+

Ar-Tuur 12 February 2004 23:14

Dit heeft te weinig inhoud voor discussie.
--> Move to school.

WishfulDreaming 13 February 2004 16:35

tegen...


... ik ben nooit goed geweest in wiskunde, en schreeuw er ook niet om om aandacht :)

CharmedOne 14 February 2004 12:04

Tegen!!!

Ik haal de laatste tijd wel slechte cijfers, maar ik hoef echt geen aandacht, maar dat komt gewoon, omdat ik de laatste tijd veel aan me hoofd heb, ik moet ff een woonplaats vinden ofzo, omdat me moeder me niet meer wilt, me broer is t huis uit gegaan met ruzie gewoon alles loopt verkeerd.

Babysmurfie 15 February 2004 14:42

Tegen, sommige vakken kun je gewoon niet of slecht.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:00.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.