Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Sport (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=33)
-   -   lopen (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=55879)

koekje 8 October 2005 09:30

lopen
 
zijn er nog mensen die zo iedere dag eens gaan lopen? Stel van wel, hoeveel km dan ?

Ar-Tuur 8 October 2005 11:24

Ik heb het in de zomervakantie wel eens gedaan, ook met een vriend die het vaker doet. Maar dat was meer als voorbereiding op het seizoen, om een beetje in conditie te blijven. Ik zou het nu eigenlijk ook vaker moeten doen, af en toe is dat wel lekker.

bartje518 8 October 2005 13:26

Ik neem het steeds voor, maar het komt er nooit van :(

MrInsane 8 October 2005 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik neem het steeds voor, maar het komt er nooit van :(
same here :p

Piraatje 8 October 2005 16:29

Ik krijg meestal 'savonds de behoefte om te gaan wandelen. Als het donkerder is. Maar dat doe ik bijna nooit.

Alpha 10 October 2005 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik neem het steeds voor, maar het komt er nooit van :(
join the club

Bazzemans 12 October 2005 21:39

Ik ben er weleens mee begonnen, maar nooit volledig aan toe gekomen. Zou mee gaan doen aan de batavierenrace (van nijmegen naar Enschede of andersom), maar ja ik moest voetballen.

theo tank 14 October 2005 08:45

Ik ga volgend jaar meedoen aan de Roparun 2006. Dus ben nu al in (lichte) voorbereiding. Voorbereiding begint echt in januari, daar moeten we alle 8 makkelijk 12 km lopen, en gaan we uitbreiden naar een halve marathon.
En ook duintrainingen, omdat begint stuk van Frankrijk en België heuvelachtig is..

bartje518 14 October 2005 16:36

Ga je ook dingen láten om op conditie te komen, Tank?

theo tank 14 October 2005 22:01

Yup, per 1 januari 2006 zal ik proberen nagenoeg geen bier meer aan te raken, friet en andere snacks laten staan. En meer groeten en fruit eten, en minder frisdrank etc te drinken.

Ben benieuwd, wordt wel een uitdaging hehe

Bazzemans 14 October 2005 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Yup, per 1 januari 2006 zal ik proberen nagenoeg geen bier meer aan te raken, friet en andere snacks laten staan. En meer groeten en fruit eten, en minder frisdrank etc te drinken.

Ben benieuwd, wordt wel een uitdaging hehe

Kan je daarna dan ook wel goed inhalen met het vieren van een overwinning op jezelf! :thumbsup:

theo tank 15 October 2005 19:18

Hehe, uiteraard! Eerste wat ik doe als we de coolsingel op komen, is een heerlijk biertje drinken natuurlijk!

Maar ben wel benieuwd hoe mn lichaam het houdt. Ben van uit het voetballen gewend veel korten afstanden te lopen, en snel te herstellen, dat is de Roparun in principe ook. Het is een totaal andere discipline dan een hele marathon bijvoorbeeld.

bartje518 15 October 2005 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Hehe, uiteraard! Eerste wat ik doe als we de coolsingel op komen, is een heerlijk biertje drinken natuurlijk!

Toch nog iets te vieren op de Coolsingel :Y)

Bazzemans 15 October 2005 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Toch nog iets te vieren op de Coolsingel :Y)
Ik dacht dat jij het altijd nog liever Feyenoord zag worden dan Ajax of Az?

Ar-Tuur 15 October 2005 20:02

Ben vandaag ook weer 't Montferland in geweest om te mountainbiken, das ook super intensief en ik vind het leuker dan lopen:thumbsup:

bartje518 15 October 2005 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik dacht dat jij het altijd nog liever Feyenoord zag worden dan Ajax of Az?
Wel dan AZ, niet dan Ajax. Bij mij wisselt dat voortdurend. Feyenoord vind ik een karikatuur van zichzelf geworden, terwijl het in de Arena zowaar een prima sfeer was dit jaar :o

theo tank 19 October 2005 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Toch nog iets te vieren op de Coolsingel :Y)
Alweer iets te vieren op de Coolsingel O-)

TheSun 19 October 2005 13:02

Vroeger (= vorig jaar) liep ik elke woensdag, en als het goed meezat ook nog de zaterdag 4 kilometer.
Nu ben ik ermee 'gestopt' wegens wat tijdgebrek, maar in de gymlessen hebben we vaak lopen gehad, was wel fijn. :)
En nu af en toe als ik eens zin heb ga ik ook nog eens 4 kilometer gaan lopen.
Maar in m'n buurt is er een atletiekclub, en denk wel dat het fijn moet zijn om met een groep samen te gaan lopen.

bruggi 20 October 2005 13:04

Ik ben gek op bijna alle sporten, maar hardlopen vind ik echt een verschrikking :o . Ik kan me er absoluut niet toe zetten. Gelukkig heb ik geen trainer meer die het me verplicht ;) .

mats 20 October 2005 16:05

ik loop elke dag nog 5km, maar het ambetante is dat ik altijd alleen moet lopen en dat dat dan kweet nie oe saai is

Alpha 20 October 2005 19:51

ben er afgelopen maandag dan eindelijk mee begonnen ... probeer 2-3 keer in de week te gaan hardlopen ... en dat dan steeds verder opbouwen ...

theo tank 21 October 2005 09:06

Ik vind het echt heerlijk om ff een uur of ander half uur, met mn mp3 speler op ff te lopen.
Nergens aan denken, verstand op nul en gaan. :)

koekje 31 October 2005 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ik vind het echt heerlijk om ff een uur of ander half uur, met mn mp3 speler op ff te lopen.
Nergens aan denken, verstand op nul en gaan. :)

He he. Ik ben het met je eens. Soms heb ik zelfs de indruk dat het als het ware motiverend is.

wat ik al voor heb gehad is dat mijn batterij op is. Daar kan ik het zo van krijgen haha.:O :Y)

Morgen vroeg misschien gaan lopen..

Ti_Mu84 3 November 2005 18:33

4x per week loop ik naar de sportschool...
15 minuten heen, 15 minuten terug...

haha nie zo veel km dus!
maar in de sportschool maak ik die km wel! die loopband is alleen irri, kan nooit recht vooruit blijven rennen, ik kijk te veel om me heen en dan ga je slingeren :-S

luie-donder 7 November 2005 16:24

elke ochtend 45 minuutjes hardlopen

ash-hôôle 11 November 2005 10:51

elke dag op school.. trappen op.. trappen af.. trappen op.. trappen af.. ongeveer driekwartier mee bezig:+

Bazzemans 11 November 2005 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ash-hôôle
elke dag op school.. trappen op.. trappen af.. trappen op.. trappen af.. ongeveer driekwartier mee bezig:+
Fanatiekeling.. Beetje hardlopen op school :+

ash-hôôle 11 November 2005 14:12

Niet hardlopen.. pff dat doe ik in de lift wel!:+

luie-donder 11 November 2005 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ash-hôôle
Niet hardlopen.. pff dat doe ik in de lift wel!:+
rare lift hebben jullie.

ash-hôôle 11 November 2005 16:31

jaja;)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.