Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Onzeker voelen (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=59701)

Babydress 3 September 2006 15:21

Onzeker voelen
 
Ik zag laatst Editie NL, met als onderwerp dat (tiener)meisjes zich onzeker voelen.
Nu heeft Dove een hele mooie reclame op de buis gezet over meisjes die zichzelf slechte gedachten inpraten.
- Wat ik wil vragen;
Als jij je onzeker voelt/of hebt gevoeld, waarom dan?

AMF 3 September 2006 17:07

Pff kan door zoveel komen, maar meestal als iets niet lukt wat ik graag wil, of als ik teleurgesteld word door mensen . Gelukkig kan ik me over dat soort momentjes altijd redelijk goed heenzetten en heb ik er niet zo'n last van :)

move naar psychologie & filosofie trouwens

Missmii 14 June 2007 18:06

Ik ben ook erg onzeker eingelijk wel over alles, de reden waarom is dat ik vroeger gepest ben en er werd altijd tegen me gezegd dat ik niks goed kon doen en allemaal van die dingen en dat ben ik gaan geloven en geloof ik nog steeds dat ik dingen niet goed doe dus als ik iets moet doen ben ik onzeker erover of ik het wel goed kan doen.. snap ? :p

vosjen 8 July 2007 19:12

Ik ben ook nogal onzeker, ergens de schrik dat mensen u niet gaan accepteren zoals je bent of dat ze op je neerkijken. Dit komt denk ik ook doordat ik vroeger nogal gepest werd en door de foute keuze van vrienden vertrouw ik mensen ook minder:
ik wil er ergens bijhoren, maar toch niet zoals vele anderen worden, en da geeft dan een gevoel van onzekerheid.

Leerling#216743 25 July 2007 13:43

Ik ben vaak onzeker doordat mensen negatieve dingen over mij zeggen. Mijn beste vriend zegt bijvoorbeeld vaak dat ik slecht ben in alles, nooit kans zal maken op een jongen, en dat ik lelijk ben. Door dat soort dingen ga ik me toch wel onzeker voelen.

Jamiel 25 July 2007 14:35

als inzet niet wordt beloond en zonder pardon je (niet verplichte, maar in de eerste instantie uit enthousiasme gemaakte) initiatieven de grond in worden geboord.

Anoniemo94 2 October 2007 15:53

soms ben ik onzeker als ik wat fouts zeg, of dat ik een foute beslissing neem. en dan denk ik kut. Maarja dan denk ik ook weer, het is tog een kleinigheidje en het zal wel niet zo erg zijn dan ben ik vaak wel weer gerust gesteld.
Maar.
Als ik op een persoon verliefd ben, heb ik daarna wel het gevoel dat ik wel iets beterz kon zeggen ofzo, maarja, van fouten leerje dus dat wordt ook steeds minder ;)

Anoniemo94 2 October 2007 16:02

Citaat:

Origineel gepost door Leerling#216743 (Bericht 1317110)
Ik ben vaak onzeker doordat mensen negatieve dingen over mij zeggen. Mijn beste vriend zegt bijvoorbeeld vaak dat ik slecht ben in alles, nooit kans zal maken op een jongen, en dat ik lelijk ben. Door dat soort dingen ga ik me toch wel onzeker voelen.

Jah lekkere beste vriend, zal je neit eens met hem moete prate, en iedereen kan een vriend/vriendin krijgen hoor, je moet gewoon er helemaal voor gaan :D

milou-kauffman 4 October 2007 09:19

Citaat:

Origineel gepost door Leerling#216743 (Bericht 1317110)
Ik ben vaak onzeker doordat mensen negatieve dingen over mij zeggen. Mijn beste vriend zegt bijvoorbeeld vaak dat ik slecht ben in alles, nooit kans zal maken op een jongen, en dat ik lelijk ben. Door dat soort dingen ga ik me toch wel onzeker voelen.

ik snap niet dat die jongen je beste vriend is:S
iedereen is wel ergens goed in.
tegen mij zeiden ze eerst ook altijd dat ik lelijk was en dat ik nooit kans maakte op een jongen.
toen ik uitging kregen de jongens zelfs ruzie om mij:$
dus geloof nooit die vriend van je. houd lekker de eer aan jezelf.
als die vriend zo over jou praat is hij zelf geen haar beter.

Feeling_Girl 9 October 2007 12:44

op dit moment voel ik me erg onzeker onder de relatie met mijn vriendje. http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=62354
dit is de link naar mijn topic hierover. wil iemand op dit topic reageren? alvast heel erg bedankt!

blabla1993 9 October 2007 20:15

Spamerdespam huilerdehuil.

M91 9 December 2007 20:05

mensen om mij heen denken dat ik erg zelfverzekerd ben en misgien zelfs arrogant. maar dat is de buitenkant, van binnen voel me ik me heel lelijk en ben dus erg onzeker, als ik erges loop heb ik t idee dat iedereen me aanstaart en denkt: goh, wat is zij lelijk zeg! ... maarja.... je leert er tog een soort van mee leven...

insanity 10 December 2007 11:53

Citaat:

Origineel gepost door M91 (Bericht 1329351)
mensen om mij heen denken dat ik erg zelfverzekerd ben en misgien zelfs arrogant.

Join the club, maar bij mij is het niet alleen denken, het is ook zo ;]

Sander 10 December 2007 14:22

Citaat:

Origineel gepost door insanity (Bericht 1329362)
Join the club, maar bij mij is het niet alleen denken, het is ook zo ;]

sletje

Vlinder 10 December 2007 14:34

Citaat:

Origineel gepost door M91 (Bericht 1329351)
mensen om mij heen denken dat ik erg zelfverzekerd ben en misgien zelfs arrogant. maar dat is de buitenkant, van binnen voel me ik me heel lelijk en ben dus erg onzeker, als ik erges loop heb ik t idee dat iedereen me aanstaart en denkt: goh, wat is zij lelijk zeg! ... maarja.... je leert er tog een soort van mee leven...

Bij mij in de klas, vriendengroepje, ze zeggen gewoon meteen van, ''wat is die lelijk!!'' en dan keihard lachen als diegene omkijkt. Best wel lullig :P

insanity 10 December 2007 15:21

Citaat:

Origineel gepost door Sander (Bericht 1329371)
sletje

:$

i luvvv joeee!

bdw, waarom ben je niet op msn :{

Sander 10 December 2007 15:48

msn doet het niet hier, al een tijdje niet meer trouwens

insanity 10 December 2007 15:48

newb!

badclown 21 December 2007 16:30

Ik ben ook onzeker over de meeste dingen die ik doe. omdat ik altijd al me eigen ding heb gedaan en geen meeloper ben. Kijken sommige mensen heeel raar tegen je aan en sommige probeerde me wel te pesten vroeger maar dat was snel afgelopen ik was in groep 6 al aan het trainen met gewichten en in groep 7 er mee gestopt maar je ziet het altijd nog wel dus een soort van schild was dat:P
maar ik ben wel populair op mijn middelbare school kende iedereen mij ma ben gewoon anders:P
hoef ook al die shit van g-sus niet enzo als ik het mooi vind koop ik het zo niet tja dan ma iets anders:D


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.