Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Wat is het toch verschrikkelijk als je een spel hebt (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=25631)

FunFair 15 January 2003 22:56

Wat is het toch verschrikkelijk als je een spel hebt
 
En dat is een kopie van een orginele cd (in mijn geval een 'backup' cd)
het gevolg is dat ze het spel gaan updaten.. okej heel vein... je update gewoon mee en je installeerd een nieuwe "no cd patch"

Dit is dus het geval bij Command & Conquer Renegade

Nu heb ik dat pokke spel dus geupdate naar versie 1.036 (vanaf 1.035) en nu zit ik al een week te wachten tot die no cd patch op internet verschijnt, maar...... HIJ WIL MAAR NIET KOMEN!!!
alle gameservers zijn onderhand al wel geupdate naar 1.036 en nu kan ik die niet meer joinen :'(

Hij staat nog niet op megagames.com en niet op gamecopyworld.com en ik kan niks vinden erover op google of yahoo (altavista vindt helemaaaaal niks :p)

heeft iemand deze patch al ergens zien staan op het net? of toevallig op z'n hdd, stuur me dan even een PM ofzow :) ik zou je dan eeeeuwig dankbaar zijn :)


ps: dit topic mag je lekker niet sluiten, want dit is geen warez request, het gebruik van "no cd patches" is lekker volkomen legaal, want je mag een backup maken van je cd, maar dan leest hij em niet meer, dus moet je zo'n patch gebruiken wil je het spel verder kunnen spelen...

en backup cd patch is trouwens even welkom, maar dan moet je elke keer die pokke cd erin drukken en dat is me teveel werk :z

Nightwolf 15 January 2003 23:25

Re: Wat is het toch verschrikkelijk als je een spel hebt
 
Citaat:

Originally posted by FunFair
(in mijn geval een 'backup' cd)
jah klopt helemaal :z :p

maar nee nergens gezien :? :)

FunFair 16 January 2003 10:15

Re: Re: Wat is het toch verschrikkelijk als je een spel hebt
 
Citaat:

Originally posted by Nightwolf


jah klopt helemaal :z :p

ik wist wel dat je dat ging zeggen :Y)

Fade of Light 16 January 2003 16:29

probeer kazaa of emule

Stapper 16 January 2003 16:35

als je een back up cd hebt, betekend het toch ook dat je de orginele hebt, of ben ik nou dom
dan kan je toch gewoon met die cd en serial key de update ophalen

lukt met C&C RA2 iig wel

FunFair 16 January 2003 22:21

Citaat:

Originally posted by Stapper
als je een back up cd hebt, betekend het toch ook dat je de orginele hebt, of ben ik nou dom
dan kan je toch gewoon met die cd en serial key de update ophalen

lukt met C&C RA2 iig wel

het origineel is in plastic, vacuum verpakt omdat ik het zo'n geweldig spel vindt dat ik het origineel niet wil beschadigen :p

dus dat is geen optie :(

Fade of Light 16 January 2003 22:44

KAZAA YOU SLUT

FunFair 16 January 2003 23:09

Citaat:

Originally posted by Fade of Light
KAZAA YOU SLUT
joh allang geprobeert :p alleen die patch is nog niet gemaakt dus zwerft ook nog niet op kazaa rond :(

FunFair 18 January 2003 15:38

lolz ik maar wachten op die patch.. heb ik em uiteindelijk maar zelf gemaakt :Y)


was nog heel simpel ook :D

Jochemmm 18 January 2003 16:44

nu snel je eigen warez/patch site maken :z

FunFair 18 January 2003 17:23

Citaat:

Originally posted by Jochemmm
nu snel je eigen warez/patch site maken :z
lolz, neej.. ik had em ge-emailed naar de andere cracksites, maar deze hebben allemaal hun email box vol, vandaar dattie ook nog niet op die sites staat :z :)

geitenwollens0x 18 January 2003 21:32

Citaat:

Originally posted by FunFair
lolz ik maar wachten op die patch.. heb ik em uiteindelijk maar zelf gemaakt :Y)


was nog heel simpel ook :D

hee l33t you

Fade of Light 18 January 2003 21:34

zelf patch site maken, dikke 1337 pr0n pop ups :Y)

Nightwolf 18 January 2003 21:40

problem solved :+


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.