Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Wanneer kleurt het nou eens? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=69633)

Mosterd 30 November 2011 21:20

Wanneer kleurt het nou eens?
 
Goeie n'avond,

Ik heb een probleem, nou ja probleem. Ik wil graag haar op mijn kin laten staan, dat lukt nogal aardig, alleen het probleem is dat het nog spier wit is, het kleurt niet en ik word volgende maand al 17, ik zie jongens op school rondlopen die nog jonger zijn als mij en die hebben al volledige bakkebaarden. Weet iemand wat de gemiddelde leeftijd is wanneer dit haar eigenlijk gaat kleuren?

Alvast bedankt,

Mosterd

the_darkness 30 November 2011 21:35

Ben ik hier dan een uitzondering als ik zeg dat ik die zooi er altijd afscheer zodra ik het opmerk? :')

Mosterd 30 November 2011 21:37

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1543847)
Ben ik hier dan een uitzondering als ik zeg dat ik die zooi er altijd afscheer zodra ik het opmerk? :')

Tsja, ik vind het persoonlijk gewoon wel wat charme hebben om het te laten staan, smaken verschillen.

Baloe 30 November 2011 22:16

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1543847)
Ben ik hier dan een uitzondering als ik zeg dat ik die zooi er altijd afscheer zodra ik het opmerk? :')

ik laat t altijd staan ja

Chitesel 1 December 2011 01:06

Gooi dr wat mosterd op...

Lupadi 2 December 2011 00:30

Oke let op hier komt die.

Citaat:

Origineel gepost door Mosterd (Bericht 1543845)
Goeie n'avond,

Ik heb een probleem, nou ja probleem. Ik wil graag haar op mijn kin laten staan, dat lukt nogal aardig, alleen het probleem is dat het nog spier wit is, het kleurt niet en ik word volgende maand al 17, ik zie jongens op school rondlopen die nog jonger zijn als mij en die hebben al volledige bakkebaarden. Weet iemand wat de gemiddelde leeftijd is wanneer dit haar eigenlijk gaat kleuren?

Alvast bedankt,

Mosterd

wait what?

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1543847)
Ben ik hier dan een uitzondering als ik zeg dat ik die zooi er altijd afscheer zodra ik het opmerk? :')

er zijn een hoop mensen die het doen, ik laat em voor de verandering is staan bevalt best goed lekker warm enz ;d

Baloe 2 December 2011 13:32

warm? als dat je reden is? :')

Young 2 December 2011 23:44

Ik scheer ala ik in the mood ben of als het te erg wordt :')
Na 1 dag als t iets gegroeit is staat t wel t best vind k

Samantha0570 5 December 2011 22:27

Citaat:

Origineel gepost door the_darkness (Bericht 1543847)
Ben ik hier dan een uitzondering als ik zeg dat ik die zooi er altijd afscheer zodra ik het opmerk? :')

blijkbaar wel vindt het ook altijd veel verzorgder uit dan dat iemand zich niet scheert haha:P

the_darkness 5 December 2011 22:43

met jou kan ik praten :d

Baloe 6 December 2011 18:53

alleen reageert ze nu niet meer

:')

the_darkness 6 December 2011 19:34

:(

Spa-f_fr3ak 7 December 2011 20:20

kben gewoon te lui om me te scheren xD

als ik naar verjaardag moet dan doe ik t wel ff, maar sla mn bakkies dan lekker over xd

@ TS: so what dat het nog blonde haartjes zijn... ik heb er allemaal haarloze plekken tussen zitten op mn kin, maar dat trekt wel bij ;) net zoals dat jouw haartjes ook nog wel donker zullen worden :)

Mr. Macphisto 8 December 2011 11:43

Moeilijk oninteressant topic?
Krijgt vanzelf kleur.

Lupadi 8 December 2011 19:58

ik heb het bedacht! verf ;D


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:57.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.