Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   't Wordt tijd dat het zomer wordt. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=56456)

thali 23 November 2005 19:19

't Wordt tijd dat het zomer wordt.
 
Iedereen loopt maar te jammeren en te klagen dat het koud is. Elkeen is verkouden en loopt te snotteren. En op de koop toe hebben de meesten last van een dipje.

Het vallen van de bladeren of wordt het werkelijk tijd dat het weer wat betert?

MissDuplex 23 November 2005 19:24

Het is altijd wel gezellig als het echt winter is, met sneeuw enzo... maar idd die kou hoeft er van mij ook niet te zijn :p
heb toch liever zomer dan winter :yes:

bootje 23 November 2005 22:00

ik vind die koude wel leuk. en ze geven sneeuw voor het einde van de week :p.

Doperwt 24 November 2005 09:17

liever winter dan zomer. Maar dan moet het idd wel gaan sneeuwen en vriezen.

thali 24 November 2005 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bootje
ik vind die koude wel leuk. en ze geven sneeuw voor het einde van de week :p.
Ze voorspellen al twee dagen sneeuw en het enige wat ik al heb gevoeld is regen, gepaard met een ongelooflijk koude temperatuur. Maar ik ben dan ook een koukleum ;).

Saarah 24 November 2005 19:51

Ik wil zomer! :(

The6thgate 24 November 2005 20:46

ik wil of sneeuw, of zomer. alles wat daar tussenin zit ben ik niet van gediend:p

neh t liefst heb ik toch echt zomer. de ideale dag is dan uitslapen en lekker ontbijten in het zonnetje, met wat vrienden gaan zwemmen en dat allemaal in de wetenschap dat een paar dagen later je vliegtuig vertrekt richting betere oorden:7

nevaeh1987 24 November 2005 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate

neh t liefst heb ik toch echt zomer. de ideale dag is dan uitslapen en lekker ontbijten in het zonnetje, met wat vrienden gaan zwemmen en dat allemaal in de wetenschap dat een paar dagen later je vliegtuig vertrekt richting betere oorden:7

jaaa! :love: :love: :love:

Essebes 24 November 2005 21:37

Ik vind herfst ook wel fijn opzich, maar dan wel van die mooie herfstdagen met zon en een beetje wind, en dan allemaal van die mooie rode bladeren in het bos.. *droomt weg*. Maar nu is het dus gewoon kut en koud en nat.

bootje 24 November 2005 23:16

daarstraks had ik het toch even moeilijk met het weer. ik moest vertrekken en het begon te gieten. typisch natuurlijk. (en ik vond dan nog de weg niet ook)

Atjeuh 25 November 2005 07:57

Nou hier is het nu dus echt niet fijn hoor, monster harde wind en de hele tijd super harde regen :notgood:

Geef mij maar zomer

The6thgate 25 November 2005 12:00

gisteravond had ik flink de pest in. van school terug naar m'tricht gegaan waar ik om 18.15 ofzo aan kwam. stromende regen natuurlijk:{ met barstende koppijn vervolgens 20 minuten naar huis fietsen en drijfnat tot op het bot....neeeee dan heb ik het wel ff helemaal gehad met dit weer

thali 25 November 2005 18:59

Daarnet toen ik van school kwam had ik tegenwind én begon het te sneeuwen :{.
Waar is de zon? :(

The6thgate 26 November 2005 18:08

zo, sneeuw hebben we gehad. nu maar weer zomer:')

echt irritant fietsen in de sneeuw. eerst een sneeuwvlok in mn rechteroog, toen in mn linker waardoor ik niks meer zag en het fietspad was ook nog onherkenbaar. fijn:p

autorijden is wel grappig zo trouwens:+

Raspberry 28 November 2005 00:31

Straks lopen jullie weer te zeuren dat het te warm is 8):+

AmbyPur 28 November 2005 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raspberry
Straks lopen jullie weer te zeuren dat het te warm is 8):+
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=33887
etc ? 8)

Doperwt 28 November 2005 19:33

in de sneeuw met de auto is zo vet :D lekker glijden en ongelukken zien . Nog nooit zo, n mooie tijd gehad. helaas voor de mensen die 12 uur in de file hebben gestaan en in hun auto hebben overnacht

The6thgate 28 November 2005 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raspberry
Straks lopen jullie weer te zeuren dat het te warm is 8):+
hoe warmer hoe beter:Y) dan maar het bed uitzweten, heb k niet zo'n problemen mee

zaterdag was echt te erg. sochtends kletsnat geworden en de rest van de dag met een verneukt kapsel rond gelopen @ werk. toen ik savonds de stad in ging was er strooooomende regen. weer mn kapsel verneukt en zondagochtend zelfde verhaal:') bah


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:25.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.