Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   aaaarrrggghhh!!! (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=16523)

madeliefje 31 July 2002 19:02

aaaarrrggghhh!!!
 
bah! hebben jullie ook zo een hekel aan mensen die denken dat ze het helemaal zijn! jakkes! en dan van die poppekes die zelfs de brievenbus niet meer durven leeg maken als hun make-up doosjes leeg zijn! heeeleeep!!! ik krijg er gewoon iets van! man! denk je nou echt dat ze je leuker vinden omdat je 4 lagen van die vette brol op je gezicht smeert?? |:(
ziezo, dit wou ik ff kwijt! :D
liefs! :)

geitenwollens0x 2 August 2002 21:53

Re: aaaarrrggghhh!!!
 
Citaat:

Originally posted by madeliefje
bah! hebben jullie ook zo een hekel aan mensen die denken dat ze het helemaal zijn! jakkes! en dan van die poppekes die zelfs de brievenbus niet meer durven leeg maken als hun make-up doosjes leeg zijn! heeeleeep!!! ik krijg er gewoon iets van! man! denk je nou echt dat ze je leuker vinden omdat je 4 lagen van die vette brol op je gezicht smeert?? |:(
ziezo, dit wou ik ff kwijt! :D
liefs! :)

ja laatst op school was er ook zon meisje die ging spijbelen omdat haar make-up was uitgelopen

errug!!!!!1

Plankje 2 August 2002 22:08

pff ik vind make up sowieso sucken. Ik vind een meisje alleen maar mooi als de schoonheid van haarzelf is en niet van dur make up :r:r

BlueWolf 2 August 2002 22:08

Citaat:

Originally posted by RickClan
pff ik vind make up sowieso sucken.

Babysmurfie 3 August 2002 17:45

Ja, ik vind het wel zielig als je niet eens meer buiten durft zonder make-up.



















Ik heb dat toch helemaal niet nodig:p

!Y!US!C!30X 3 August 2002 18:08

ik vind mensen zo ie zo triest als ze denken dat ze alles zijn:{

2pac 3 August 2002 19:23

Citaat:

Originally posted by !Y!US!C!30X
ik vind mensen zo ie zo triest als ze denken dat ze alles zijn:{

Babysmurfie 3 August 2002 19:45

Citaat:

Originally posted by !Y!US!C!30X
ik vind mensen zo ie zo triest als ze denken dat ze alles zijn:{
Mij niet he?;)

!Y!US!C!30X 3 August 2002 19:48

Citaat:

Originally posted by DaSuperEvy

Mij niet he?;)

neeh jij niet;)

Nookie84 4 August 2002 02:07

Ja ben ik het helemaal mee eens, was laatst op stap, ik loop de wc in, staan daar 6 van die barbiepoppen. Dus ik vraag of ze allemaal staan te wachten, nee hoor zeggen ze we staan te wachten om in de spiegel te kijken...|:( |:( |:( Sorry hoor maar daar ga je toch van kotsen van zulke mensen??:r :r :r

Irene!!!! 4 August 2002 03:55

Citaat:

Originally posted by Nookie84
Ja ben ik het helemaal mee eens, was laatst op stap, ik loop de wc in, staan daar 6 van die barbiepoppen. Dus ik vraag of ze allemaal staan te wachten, nee hoor zeggen ze we staan te wachten om in de spiegel te kijken...|:( |:( |:( Sorry hoor maar daar ga je toch van kotsen van zulke mensen??:r :r :r
hehe dat ken ik :D na gym en na de pauze gaan heel veel meiden bij me uit mn klas naar de wc om hun make up bij te werken, alsof je mascara ineens afvalt met gym http://forum.leerlingen.com/ubb/rolleyes.gif ik draag wel make up, maar ik durf ook wel over straat zonder make up en ik werk het nooit bij.. sochtends doe ik het op en savonds haal ik het dr weer af. ik voel me eigenlijk wel beter met make up,dan heb ik gewoon meer zelfvertrouwen :)

Isaac 4 August 2002 13:31

make up vind ik onzin, vind het lelijk al die zooi op je gezicht, maar mascara en oogschaduw kan soms wel leuk staan bij mensjes, al moet je er niet altijd me rondlopen vind k.

2pac 4 August 2002 13:43

kvind als een meisje beetje opdoet niet erg maar niet dat ze 5kilo make up op heeft |:( :{

The6thgate 4 August 2002 14:51

Citaat:

Originally posted by 2pac
kvind als een meisje beetje opdoet niet erg maar niet dat ze 5kilo make up op heeft |:( :{
agree

Isaac 4 August 2002 16:44

Citaat:

Originally posted by the6thgate
agree

X_cistenZ 4 August 2002 18:09

Re: Re: aaaarrrggghhh!!!
 
Citaat:

Originally posted by geitenwollens0x


ja laatst op school was er ook zon meisje die ging spijbelen omdat haar make-up was uitgelopen

errug!!!!!1


Citaat:

Ja ben ik het helemaal mee eens, was laatst op stap, ik loop de wc in, staan daar 6 van die barbiepoppen. Dus ik vraag of ze allemaal staan te wachten, nee hoor zeggen ze we staan te wachten om in de spiegel te kijken... Sorry hoor maar daar ga je toch van kotsen van zulke mensen??
Omg! :r :r :r

dark-annetje 4 August 2002 19:44

zo'n dellen zijn ECHT om te :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Babysmurfie 4 August 2002 20:59

Citaat:

Originally posted by Nookie84
Ja ben ik het helemaal mee eens, was laatst op stap, ik loop de wc in, staan daar 6 van die barbiepoppen. Dus ik vraag of ze allemaal staan te wachten, nee hoor zeggen ze we staan te wachten om in de spiegel te kijken...|:( |:( |:( Sorry hoor maar daar ga je toch van kotsen van zulke mensen??:r :r :r
Whahahaha:D :D :D zielig:). Ga ik niet van kotsen hoor, wel lachen;).

2pac 4 August 2002 22:29

ik kan me kapot lachen als ze opeens allergies word voor make up

Bird Of Prey 4 August 2002 22:39

mensen die denken dat ze alles zijn vinnik ook idd zwaar triest, en verder ben ik t er mee eens dat een beetje make-up wel leuk kan zijn, maar niet dat je ff de cosmetica-afdeling bij de drogist leegkoopt omdat je dat allemaal nodig hebt voor een avondje stappen, maar helemaal geen make-up op doen helemaal beter is omdat je dan gewoon de schoonheid van het persoon zelf zoet, en niet het persoon onder dat masker van make-up


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:38.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.