Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Haar vergeten.. (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=64291)

The_Mover 20 February 2009 22:31

Haar vergeten..
 
Hee iedereen..
Ik plaats hier even mijn verhaal om jullie duidelijk te maken waar ik het dus over heb zo ;)
Een tijd terug heb ik nogal een hoop problemen gehad enzoo, een aantal door mezelf maar aan een aantal kon ik eigenlijk weinig doen, Op een gegeven moment ben ik van huis weggelopen omdat ik een hoop problemen had en stond op ut punt zelfmoord te plegen, maar toen was er een meisje dat dus 's avond om een uur of 3 nog naar mij toe is gekomen (toen ik lekker buiten aan ut rondlopen was) ze had nog gevraagd waar ik was en haar wou ik wel zien want ik hield van haar.. Toen zei ze dat ze heel veel van me hield enz. Ik heb al 8 van mijn 13 bijna 14 jaar ellende gehad en zij maakte mijn leven 100X beter ! We hebben samen ook echt van alles gedaan maar nu heeft zij het uitgemaakt, ik heb nog nooit echt van iemand gehouden en ook eigenlijk niemand van mij, op mn moeder en mn zusje na maar dat is anders.. nu heeft zij het uitgemaakt en mijn wereld is weer een hel en weer ingestort.. zij wilt dat ik haar vergeet enz. en ze wil mij ook niet meer zien terwijl ik niks heb gedaan.. de dag voor ze het uitmaakte hebben we nog gezoent en toen dit.. echt alles ging kapot vanbinnen.. maar ik kan haar niet vergeten ! Wat moet ik nu doen ? Help me plz ":$
-Me

Icarus 20 February 2009 22:42

Verder gaan met je leven..
Zoek vrienden,een ander meisje ..

The_Mover 20 February 2009 22:44

Ik weet het maar ik kan haar niet vergeten..
Het lukt allemaal niet zo best.. Zij was ook de eerste waar ik mee heb gehad dus eigenlijk best wel apart en nieuw voor me.. Ben wel proberen haar vergeten door dingen te doen enz. maar helpt eigenlijk niks.. :'(

sigh-.-' 20 February 2009 22:55

ik denk dat veel mensen zich zo voellen als iemand waar ze heel erg van houden het uit maakt. bij jou ligt het natuurlijk wat anders. het is natuurlijk wel heeeeeel moeilijk om haar te vergeten. maar het zal echt wel een keer weg gaan. en geloof me, het komt echt wel goed. mischien heeft het wel wat tijd nodig, maar haal gewoon het beste uit je leven en denk niet aan alle slechte dingen maar ook de dingen die leuk zijn.

The_Mover 20 February 2009 22:58

Citaat:

Origineel gepost door sigh-.-' (Bericht 1389342)
ik denk dat veel mensen zich zo voellen als iemand waar ze heel erg van houden het uit maakt. bij jou ligt het natuurlijk wat anders. het is natuurlijk wel heeeeeel moeilijk om haar te vergeten. maar het zal echt wel een keer weg gaan. en geloof me, het komt echt wel goed. mischien heeft het wel wat tijd nodig, maar haal gewoon het beste uit je leven en denk niet aan alle slechte dingen maar ook de dingen die leuk zijn.

Ja.. Maar ik heb geen zin in gezeur van ''Vergeet me'' enzoo.. Mensen denknen vaak dat het simpel is maarja.. Dat valt dus erg tegen. Zouden ook vast wel goede dingen zijn, maar ik moet ze nog opzoeken ;) Thanks O-)

Amnesia 21 February 2009 07:42

Achgut, is 't vrouwtje weg?

Hard voor je.
Get over it.
Life's a bitch, get used to it. :{

blabla1993 21 February 2009 08:56

Haar vergeten? Kan toch alleen als je een pruik hebt?
..

omg wat ben ik goed

OT: afleiding zoeken helpt, mss helpt het ook als je jezelf af en toe gewoon zielig vindt

penguin freak 21 February 2009 10:11

huilen, veel huilen.
dan het gewoon accepteren.
je kunt best leven zonder een vriendin ;)
zoek veel afleiding, ga leuke dingen doen.

Amnesia 21 February 2009 10:13

Citaat:

Origineel gepost door penguin freak (Bericht 1389422)
huilen, veel huilen.
dan het gewoon accepteren.
je kunt best leven zonder een vriendin ;)
zoek veel afleiding, ga leuke dingen doen.

Emo.

the_darkness 21 February 2009 11:45

nee feiten.

The_Mover 21 February 2009 13:10

Hoe laat zijn jullie wel nie wakker ? :+
&^^ Thanks O-)

De-Emo 25 February 2009 10:16

Citaat:

Origineel gepost door The_Mover (Bericht 1389337)
Hee iedereen..
Ik plaats hier even mijn verhaal om jullie duidelijk te maken waar ik het dus over heb zo ;)
...

Je zegt dat je het heel zwaar hebt gehad/hebt. Als jij echt zulke grote problemen hebt gehad en je zelfs op het punt hebt gestaan om zelfmoord te plegen, is het niet verrassend dat dit meisje het heeft uitgemaakt. Dat klinkt heel hard, maar je bent 13, zij is ook rond die leeftijd (neem ik aan). Deze tijden zijn voor jou zwaar geweest, maar zijn voor haar ook zwaar geweest. Het is heel erg deprimerend om iemand waar je zeer om geeft, weg te zien kwijnen. Jij kent op dit moment alleen jouw kant van het verhaal. Ik twijfel er niet aan dat je het heel zwaar hebt gehad, maar jij kan niet zien, begrijpelijk, dat het voor haar ook héél zwaar is. Ik weet niet of jij wel eens een iemand hebt gehad waar je heel erg om gaf, die problemen als de jouwe had? Ik wel namelijk en ik weet dus uit ervaring dat het voor degene in de positie van jouw ex, heel heel zwaar is. Ze is nog heel jong en weet nog niet hoe ze hiermee moet omgaan. Vind je het vreemd? Volwassenen weten vaak ook niet hoe dat moet. Van een kind, want dat is ze nog en jij ook, kan je dat niet verwachten.

Misschien heeft ze wel afstand en tijd nodig. Misschien is er wel een heel andere reden waarom ze je heeft verlaten. Maar jij ... jij moet je eerst gaan concentreren op je eigen herstel. Jij moet weer een helder koppie krijgen en het plezier in het leven terugvinden. Je zal nu zeggen "dat kan niet zonder haar", maar je zal wel moeten. Ik kan je één ding zeggen, zolang jij (semi-)depri blijft, zal zij nooit weer wat met jou willen. Dus, werk aan jezelf en probeer haar niet te vergeten, dat lukt toch niet, maar zet het van je af. En denk zo: als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn, komt ze later wel weer bij je terug. En anders loopt er ergens daar buiten nog wel iemand voor je rond. Vergeet niet dat je nog heel jong bent.

Succes... en sterkte :)

Amnesia 25 February 2009 10:18

tl;dr

De-Emo 25 February 2009 13:15

Pardon, wat betekent dat?

DKVTTZWN 25 February 2009 14:30

Dat dus.

Deegbal 25 February 2009 15:28

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1390675)
tl;dr

Same.

Dit hele topic btw.

DKVTTZWN 25 February 2009 15:30

I just LOL'd, denkend aan de tijd die emo-zwijn nodig had dit te schrijven.

the_darkness 25 February 2009 16:37

lief doen.

DKVTTZWN 25 February 2009 16:38

Wrom?

the_darkness 25 February 2009 16:45

omdat ik het nu nog lief vraag?

DKVTTZWN 25 February 2009 16:46

Dat deel begrijp ik, maar de reden waarom ik lief moet doen heb je nog niet gegeven :+

the_darkness 25 February 2009 16:48

omdat ik het vraag.
ik heb geen reden nodig.
bovendien word je anders zometeen met forumvakantie gestuurd.

DKVTTZWN 25 February 2009 16:50

Gezellig. :)

the_darkness 25 February 2009 16:53

naar Liams martelkamer wel te verstaan.

DKVTTZWN 25 February 2009 16:54

Dude, die gozer rookt Marlboro... Zo erg kan het niet zijn dus. :d

the_darkness 25 February 2009 16:54

je hebt geen idee..

Amnesia 25 February 2009 16:55

Citaat:

Origineel gepost door DKVTTZWN (Bericht 1390993)
Dude, die gozer rookt Marlboro... Zo erg kan het niet zijn dus. :d

5 minuten met mij en een paperclip. :]

DKVTTZWN 25 February 2009 16:55

Maar ik heb wel een mes.

DKVTTZWN 25 February 2009 16:55

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1390996)
5 minuten met mij en een paperclip. :]

Een paperclip?:loser:

the_darkness 25 February 2009 16:58

geloof me.
na vijf minuten ben jij gereduceerd tot dit:
http://www.museumboerhaave.nl/maando...s2003/lijk.jpg

DKVTTZWN 25 February 2009 17:00

Tof

blabla1993 25 February 2009 17:02

Zo'n pop hebben wij ook bij biologie. Ofzoiets:z

De-Emo 25 February 2009 19:15

Citaat:

Origineel gepost door DKVTTZWN (Bericht 1390870)
I just LOL'd, denkend aan de tijd die emo-zwijn nodig had dit te schrijven.

Paar minuten. Als The_Mover er iets aan heeft, is het die tijd wel waard.

Deegbal 26 February 2009 12:49

Citaat:

Origineel gepost door DKVTTZWN (Bericht 1391007)
Tof

Dan scoor jij geen meisje meer hoor.

DKVTTZWN 26 February 2009 12:54

Ik ben rijk ;)

Deegbal 26 February 2009 12:57

Ah, dan scoor je van die het-gaat-me-alleen-maar-om-het-geld-meiden.

DKVTTZWN 26 February 2009 12:58

Precies.

Deegbal 26 February 2009 12:59

:')

DKVTTZWN 26 February 2009 12:59

Ideale chicks ;)

Deegbal 26 February 2009 12:59

Ieder z'n eigen.

The_Mover 26 February 2009 14:57

Citaat:

Origineel gepost door De-Emo (Bericht 1390672)
Je zegt dat je het heel zwaar hebt gehad/hebt. Als jij echt zulke grote problemen hebt gehad en je zelfs op het punt hebt gestaan om zelfmoord te plegen, is het niet verrassend dat dit meisje het heeft uitgemaakt. Dat klinkt heel hard, maar je bent 13, zij is ook rond die leeftijd (neem ik aan). Deze tijden zijn voor jou zwaar geweest, maar zijn voor haar ook zwaar geweest. Het is heel erg deprimerend om iemand waar je zeer om geeft, weg te zien kwijnen. Jij kent op dit moment alleen jouw kant van het verhaal. Ik twijfel er niet aan dat je het heel zwaar hebt gehad, maar jij kan niet zien, begrijpelijk, dat het voor haar ook héél zwaar is. Ik weet niet of jij wel eens een iemand hebt gehad waar je heel erg om gaf, die problemen als de jouwe had? Ik wel namelijk en ik weet dus uit ervaring dat het voor degene in de positie van jouw ex, heel heel zwaar is. Ze is nog heel jong en weet nog niet hoe ze hiermee moet omgaan. Vind je het vreemd? Volwassenen weten vaak ook niet hoe dat moet. Van een kind, want dat is ze nog en jij ook, kan je dat niet verwachten.

Misschien heeft ze wel afstand en tijd nodig. Misschien is er wel een heel andere reden waarom ze je heeft verlaten. Maar jij ... jij moet je eerst gaan concentreren op je eigen herstel. Jij moet weer een helder koppie krijgen en het plezier in het leven terugvinden. Je zal nu zeggen "dat kan niet zonder haar", maar je zal wel moeten. Ik kan je één ding zeggen, zolang jij (semi-)depri blijft, zal zij nooit weer wat met jou willen. Dus, werk aan jezelf en probeer haar niet te vergeten, dat lukt toch niet, maar zet het van je af. En denk zo: als jullie echt voor elkaar gemaakt zijn, komt ze later wel weer bij je terug. En anders loopt er ergens daar buiten nog wel iemand voor je rond. Vergeet niet dat je nog heel jong bent.

Succes... en sterkte :)


Ja bedankt :) T Ging toen wel heel goed maarja.. Tis alweer opgelost denk ik..|:(

DKVTTZWN 26 February 2009 14:58

Zo snel?
Faker?

Amnesia 26 February 2009 15:20

Citaat:

Origineel gepost door DKVTTZWN (Bericht 1391110)
Ik ben rijk ;)

Kakkert.

DKVTTZWN 26 February 2009 17:36

Maar geen hockeyer :d

De-Emo 27 February 2009 08:49

Citaat:

Origineel gepost door The_Mover (Bericht 1391153)
Ja bedankt :) T Ging toen wel heel goed maarja.. Tis alweer opgelost denk ik..|:(

Nu alweer? Dat is snel gegaan, gelukkig voor je.
Heb je er eigenlijk weleens met haar over gepraat?

The_Mover 28 February 2009 13:49

Citaat:

Origineel gepost door De-Emo (Bericht 1391217)
Nu alweer? Dat is snel gegaan, gelukkig voor je.
Heb je er eigenlijk weleens met haar over gepraat?

Ja eigenlijk best vaak ;)
Ze wou me niet meer zien enz. en dat vond ze ook beter voor me.. En dat klopt ook wel O-) Dus nu ongeveer weekje niet gesproken en zo is het eigenlijk ook wel goed, en beter... Dus zo mag het ook wel blijven..
Bedankt :thumbsup:

natas19 28 February 2009 13:53

dan ben je wel heel snel over een meisje heen

The_Mover 28 February 2009 14:18

Citaat:

Origineel gepost door natas19 (Bericht 1391281)
dan ben je wel heel snel over een meisje heen

Hmm.. Vind je ?
Valt wel mee hoor (A)
Is alweer bijna 2 maand voorbij, De post kwam gewoon iets later :+

natas19 28 February 2009 15:27

ben je der echt helemaal vergeten of zit er nog een beetje
het kan minder zijn maar helemaal vergeten zal je niet doen of wel

The_Mover 28 February 2009 16:10

Citaat:

Origineel gepost door natas19 (Bericht 1391296)
ben je der echt helemaal vergeten of zit er nog een beetje
het kan minder zijn maar helemaal vergeten zal je niet doen of wel

Tuurlijk ben ik haar niet vergeten nee ;)
Maar het is wel een stuk minder en ben het maar op een andere manier gaan bekijken, want zo lost het namelijk niks op.. Vergeten is ander woord :+


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.