Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Psychologie & Filosofie (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Depresieve gedichten!? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61569)

LoveIsAlive 20 April 2007 21:54

Depresieve gedichten!?
 
:( Heejj:(
Ik schrijf zelf gedichten ik vondt ze zelf mooi..
Ze gaan alleen allemaal over de dood en zelfmoord enzo
en over 'als ik morgen doodga'
Ik vond me gedichten mooi en ik lied ze aan m'n vriendin lezen alleen zij werd er niet zo gelukkig van ze zij dat ik depresief ben en ze vroeg wat er aan de hand was.
ik zij er is niks met me Oke laat me dit verotte gedoe schrijven
En toen is ze achter me rug om met me moeder erover gaan praten en met mijn mentor..
En dus wou me mentor en een paar andere leraren de gedichten beslist lezen dus ik lied ze lezen..
En hun ook allemaal helemaal bang dat ik zelfmoord ga plegen en dat ik depri ben..
Oke.. Kheb wel k*t verleden maar daardoor wil ik niet meer dood
2 jaar geleden zag ik het niet zitten nee maar miss ben ik wel veranderd door gedichten erover te gaan schrijven
en die vriendin zegt dat als je een gedicht schrijft het over je eigen gevoelens gaan..
En dat de hoofdpersonen uit m´n verhaal ik mezelf ermee bedoel
Ik schrok daarvan wel egt heel erg wnd die hoofdpersonen lijken idd wel op mij :huh:
Ben ik nou egt gestoord Depri ?? :huh: :huh:


Nou de BALLUH

Greetzz Mij ,,8|

Jamiel 24 April 2007 17:37

Het is nog altijd jouw beslissing of je er wat mee gaat doen of niet. Als jij gedichten wil schrijven hierover, waarom niet? Hebben zij toch niks over te zeggen?

Pakspul 24 April 2007 18:26

Je bent een aanstel emo, je overleeft het wel

blabla1993 24 April 2007 20:05

ik heb ook welleens verhaaltjes geschreven over dood enzo:+ maar dat betekend dus niet dat ik depressief ben ofzo en dood wil.

insanity 25 April 2007 08:02

Ik vind die smiles in je post ook niet de meest vrolijk :{
dus wat pakspul zegt komt denk ik wel in de buurt.

appelshampoo 26 April 2007 12:52

dit doet me denken aan een aflevering van As Told By Ginger :+

Ukrainian 29 April 2007 15:07

Citaat:

Origineel gepost door LoveIsAlive (Bericht 1308229)
Ben ik nou egt gestoord Depri ?? :huh: :huh:

Nou, ik word erg depressief van Neanderthalers die zelfs ''depressieve'' fout spellen. :gaap:

maan 12 May 2007 15:12

ik schrijf zelf ook wel gedichten over dood en zelfmoord enzo, hoewel ik ABSOLUUT niet doodwil,
ik heb wel (net als jij) een hele moeilijke tijd gehad een aantal jaar geleden, dus het zij er inderdaad mee te maken kunnen hebben.
zou je mischien eens wat gedichten kunnen posten? ben eigenlijk heel nieuwschrierig:x
kus maan

Babydress 12 May 2007 19:51

Citaat:

Origineel gepost door appelshampoo (Bericht 1308602)
dit doet me denken aan een aflevering van As Told By Ginger :+

Met dat gedicht over dat meisje :+

anyway; het kan zo zijn dat je idd depressief bent.
Ik ben zelf ook een lange tijd depressief geweest en daardoor ben ik ook heel erg veel gaan dichten.
Ik uitte mijn gevoelens op papier en het waren vaak negatieve gedichten over mezelf.
Over de dood heb ik ook veel geschreven maar van zelfmoord moest ik niet veel hebben.
Dus ik denk wel dat je in aanmerking komt voor depressief zijn.
Maar daar kom je wel weer van bovenop! :aai:

Wiz 12 May 2007 22:39

Ik heb ook heel veel prachtige liefdes gedichten geschreven en over trouwen enzo.. in de tijd dat ik heerlijk aan het genieten was van mijn single zijn op dat moment nadat ik uit een slechte relatie was gekomen.

Dus tja..
Gedichten kan je ook gebruiken om dingen van je af te schrijven, mischien is het voor jou de manier om je depressieve periode te verwerken.

blabla1993 13 May 2007 15:52

Ik denk:
Dat als je depressief bent je op een of andere manier je gevoelens moet verwerken. Sommige doen dat door gedichten te schrijven, sommige doen dat door een hobby te zoeken, sommige doen dat door muziek te luisteren, sommige kunnen het niet verwerken en plegen zelfmoord:p ... kan allemaal. Maar als je er daarna overheen komt zitten die gevoelens nog steeds wel in je hoofd en af en toe moet je dat gewoon even uitten. Ikzelf was vroeger ook depressief. Daar ben ik nu overheen maar doordat ik weet hoe het toen voelde schrijf ik er af en toe over.(ok, dat klinkt vaag maargoed)Of mischien komt het gewoon omdat ik veel fantasie heb dat ik wel eens een verhaaltje schrijf, maar ik denk dat als ik niet depressief was geweest dat de dood enzo er niet in zou voorkomen. (En mischien zou ik nu ook wel naar een heel andere soort muziek luisteren ofzo) In iedersgevals, dat depressieve blijft je toch wel bij en beïnvloed je leven/manier van denken ook (wel bij de een meer dan de andere denk ik)
zozo dat was mijn portie serieusheid voor vandaag.

Feeling_Girl 4 November 2007 12:44

Hoe voel je je op dit moment? Als je je op dit moment niet depressief voelt, ben je dus niet depressief. En die gedichten hebben dan denk ik te maken met je verleden.
En pakspul, emo's stellen zich niet aan :S

-GameGirl 4 November 2007 16:47

ohw man.. ik heb gistere zo'n emo gedicht geschreven..
maar toen voelde ik me gewoon echt kut..
het werd me allemaal echt ff te veel.. mijn moeder was weer es boos op me, omdat zei ook op ploffe staat van de problemen, en ik heb echt tot 2 uur snachts ligge huile, en alles wat me dwars zat eruit gegooit.. me moeder heeft hier nooit over geweten, maar ze wist wel dat er iets mis met mij was, maar ik hield het allemaal binne..
maar nou voel ik me dus echt depressief, en ik schaam me echt, ECHT dood.. *zucht*

Iessie 4 November 2007 16:57

heb je er al over gepraat sinds gisteren met haar?

rarejopie 4 November 2007 16:57

je moet je niet schamen, het is goed als je ouders weten hoe je je voelt. daar zijn ze je ouders voor..

-GameGirl 4 November 2007 17:00

me moeder heeft al genoeg problemen, dus ik ga der niet nog es met mijn problemen opzadele.....

Vlinder 4 November 2007 17:44

...klinkt bekend

-GameGirl 4 November 2007 17:52

:)

Vlinder 4 November 2007 17:53

oehw jaaa!!
blije lelijke kutsmileys!!
blijblijblij!!
geel is een kutkleur

rarejopie 4 November 2007 17:58

..

Vlinder 4 November 2007 18:00

joop
2 puntjes?!
wat wil je daar mee zeggen?!

rarejopie 4 November 2007 18:06

dat ik jouw post een beetje nutteloos vind, begrijp me niet verkeerd, maar als ik over straat loop te schreeuwen dat het leven kut is word ik ook niet echt begripvol aangekeken

Vlinder 4 November 2007 18:07

het leven is geweldig :D
wat zei ik dan over 'het leven' ?

rarejopie 4 November 2007 18:09

je bent een beetje chagrijnig en dat komt een beetje aandachttrekkend op mij over, niks persoonlijks..

rarejopie 4 November 2007 18:09

(sorry, Ik Ben Erg Tactloos Soms!)

Vlinder 4 November 2007 18:10

nou maak je maar geen zorgen
als je wilt dat ik blij ben
dan doe ik dat wel
ben goed in maskers

-GameGirl 4 November 2007 18:11

laat er lekker chaggie weze..
iedereen is et welles.. en je moet et toch op iets afreagere...

-GameGirl 4 November 2007 18:11

ik heb me hele leve al een "masker" op...

Iessie 4 November 2007 18:11

Citaat:

Origineel gepost door x-WipeMyTears-x (Bericht 1324615)
oehw jaaa!!
blije lelijke kutsmileys!!
blijblijblij!!
geel is een kutkleur

*valt van haar stoel vanwege de megahoeveelheid haat die van dit bericht afstraalt*

:o

Vlinder 4 November 2007 18:12

ja dus sorry mensen
nee het gaat niet over, dit was gewoon fv een ongecontroleerd momentje:P
sorry hoor XD

Vlinder 4 November 2007 18:12

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1324642)
*valt van haar stoel vanwege de megahoeveelheid haat die van dit bericht afstraalt*

:o

leef van haat

-GameGirl 4 November 2007 18:14

leef met je mee..

Iessie 4 November 2007 18:15

lekker leven dan.

Vlinder 4 November 2007 18:16

ik heb echt een supergeweldigmegacool leven!
:D

-GameGirl 4 November 2007 18:17

life sucks...

Vlinder 4 November 2007 18:18

emo troep
kijk verder dan wat je ziet

-GameGirl 4 November 2007 18:18

ik zie niks anders.. dan al dat gefuck met al die problemen..

Vlinder 4 November 2007 18:22

dan zet je die fv aan de kant

-GameGirl 4 November 2007 18:22

'k zou niet wete hoe..

Vlinder 4 November 2007 18:23

nou gewoon je kop keihard tegen de muur rammen, fv vergeten over de probleempjes, LEUK muziekje opzetten

-GameGirl 4 November 2007 18:25

dan krijg ik een blauwe plek op me kop....

Vlinder 4 November 2007 18:26

gaat wel weer weg hoor

-GameGirl 4 November 2007 18:33

tsjah..

Vlinder 4 November 2007 18:36

jaaa
ik heb gelijk
probeer es
weten we ook meteen of het werkt

-GameGirl 4 November 2007 18:38

*knalt kop op tafel*

ahw..

rarejopie 4 November 2007 18:38

nooit iets doen dat permanente schade zou kunnen veroorzaken.. denk aan het elastiekje!

Vlinder 4 November 2007 18:38

ik zei toch muur

Iessie 4 November 2007 18:41

ik viel een keer tegen een muur.

en daar werd mijn leven niet beter op.

insanity 4 November 2007 18:42

Citaat:

Origineel gepost door Iessie (Bericht 1324718)
ik viel een keer tegen een muur.

en daar werd mijn leven niet beter op.


prly ook niet veel minder

-GameGirl 4 November 2007 18:43

bij mij zit de muur vol met van die harde spikkeltjes.. ik hoef geen braille op me voorhoofd..


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:43.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.