Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Toch frappant (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67042)

blabla1993 25 May 2010 20:06

Toch frappant
 
Goed bezig staff.
Citaat:

Origineel gepost door Henkus
@ Lupadi, om even wat onduidelijkheid weg te nemen, ik ben niet de enige die de beslissingen neemt hoor. Alles gaat in staff in overleg, vervolgens maakt er iemand een topic/bericht. Dat ik een post heb met de info dat TD weggaat wil dus niet zeggen dat ik daar persoonlijk voor gezorgd heb...

Nee, maar je bent je wel al de hele tijd aan het gedragen als een beheerder/FB, terwijl jij eigenlijk niks te maken zou moeten hebben met zaken als spam en bans. Ook ben je alleen maar vriendjes van je aan aan't (laten) aanstellen in de staff dus 'overleg' zal wel niet veel voorstellen.

Citaat:

Origineel gepost door Ash-hôôle
Daarnaast is TD niet uit zichzelf opgestapt, maar naar aanleiding van een aantal punten bij elkaar is besloten dat hij beter niet meer als FB actief kan zijn.

Hij had dat zelf ook al besloten, maar je kunt jezelf niet uit je FBfunctie zetten.
Citaat:

Origineel gepost door Ash-hôôle
De waarschuwingen zijn via PM verstuurd. Daarnaast zijn alle onpasselijke berichten van TD aangepast en/of verwijderd.

Via PM heeft geen hond er last van en als jij er last van hebt kun je dat vast ergens blokkeren. Kap met mensen te bannen die je niet aanstaan AUB.
Citaat:

Origineel gepost door Chitesel
Weet je wat ook respectloos is, staffleden voor nazi's uitmaken. Mij domme ezel noemen, en dergelijke. Getuigt van veel respect.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Och gut och gut, ga janken jongetje. Iemand over internet scheldt je uit. Boehoe. Als wij vinden dat jullie dit forum voor geen meter kunnen runnen, mogen we dat zeggen. Als staff zou je niet zo kleinzerig moeten zijn.

Citaat:

Origineel gepost door Ash-hôôle
Dus omdat we hij het meest actieve lid is, wij hem allemaal wel een beetje zouden kennen mag hij doen wat hij wil?
Dat is niet echt objectief.

En omdat jullie staff zijn mogen jullie zomaar iedereen bannen die je wil? En daarom mogen jullie zomaar alles onderkankeren met spam? Hy-po-criet.

Citaat:

Origineel gepost door Chitesel
Je komt steeds met nieuwe argumenten die nergens op slaan. Ga eens in op de tegenbeweringen of laat het

NO U.

Ik zal binnenkort ook wel weg moeten? faalhazen :')

Deegbal 25 May 2010 20:07

Oh ik vond jullie wel een stel leuters hoor, toen ik dat topic las. Wat een gezeik om niets weer.

Young 25 May 2010 20:07

Great, here we go again >_>
Dacht dat het net over was door dat slotje..

blabla1993 25 May 2010 20:08

'tis ADB en een serieuze discussie, dus het mag.

Baloe 25 May 2010 20:09

fuck. ik heb wat gemist hier :{
is er nou een oorlog ontketend of valt t wel mee?

blabla1993 25 May 2010 20:10

Neuh, maar de staff is hard bezig iedereen tegen zich te keren.

Young 25 May 2010 20:10

@Baloe
No idea, vind het wel grappig dat er een nieuw thread geopend wordt nadat de FB's een slotje op de vorige hebben gezet :)

Vlinder 25 May 2010 20:10

op 1 punt ben ik het wel met blabla eens; de staff moet zelf ook niet spammen, dan is het meer dan irritant wanneer je zelf ineens een waarschuwing krijgt ofzo.
nu niet ineens met zn allen op mij springen ja.. O-)

Baloe 25 May 2010 20:11

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1485913)
Neuh, maar de staff is hard bezig iedereen tegen zich te keren.


vind alleen jij of? want ik ben er ff een paar dagen niet geweest;)

keb trouwens tot nog toe alleen een big ban gezien van TD... anymore?

blabla1993 25 May 2010 20:11

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1485915)
@Baloe
No idea, vind het wel grappig dat er een nieuw thread geopend wordt nadat de FB's een slotje op de vorige hebben gezet :)

Ze kunnen niet zo tegen kritiek zoals we wel vaker zien.

Deegbal 25 May 2010 20:13

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1485916)
op 1 punt ben ik het wel met blabla eens; de staff moet zelf ook niet spammen, dan is het meer dan irritant wanneer je zelf ineens een waarschuwing krijgt ofzo.
nu niet ineens met zn allen op mij springen ja.. O-)

*Spring*

Giechel. :$

Young 25 May 2010 20:13

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1485916)
op 1 punt ben ik het wel met blabla eens; de staff moet zelf ook niet spammen, dan is het meer dan irritant wanneer je zelf ineens een waarschuwing krijgt ofzo.
nu niet ineens met zn allen op mij springen ja.. O-)

-Jumps Vlinder-

Sorry je vroeg erom hun O-)


Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1485918)
Ze kunnen niet zo tegen kritiek zoals we wel vaker zien.

Hm ben het niet volledig met je eens.
Ik was bezig met een nieuwe reactie aan het typen en toen kwam ik erachter dat er tussentijds een slotje op was gezet.
De discussie ging langzamerhand richting elkaar i.p.v. over het topic.
Maar dat terzijde, ik ben hier nog niet zo heel lang dus blijf denk ik maar neutraal.. Bemoei me er vanaf nu ook niet meer mee

Deegbal 25 May 2010 20:13

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1485921)
-Jumps Vlinder-

Sorry je vroeg erom hun O-)

Hé daar. :[

Vlinder 25 May 2010 20:14

och jeetje :P
maar ehm,
vrede op aarde? :)

blabla1993 25 May 2010 20:15

Off topic kinders, dit zijn serieuze zaken.:{

Deegbal 25 May 2010 20:16

Oh, vandaar dat je hem in ADB post.

Baloe 25 May 2010 20:17

Citaat:

Origineel gepost door SYoung (Bericht 1485921)
Bemoei me er vanaf nu ook niet meer mee

wat boeit t eigenlijk ook...tis een forum, niet je vriendenkring...

toch?:)

Young 25 May 2010 20:17

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1485924)
och jeetje :P
maar ehm,
vrede op aarde? :)

Nee dan kan ik niet meer straaljagertje spelen :(
Wil piloot worden

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1485929)
wat boeit t eigenlijk ook...tis een forum, niet je vriendenkring...

toch?:)

Nee klopt maar ik ken iedereen hier nog niet zo lang en goed, dus weet ook niet of er al langer dingen speelden... En mensen neigen soms snel van mening/persoonlijkheid te veranderen -net wat er gebeurd- op een forum. Dus dat maakt mijn mening over de Ban van TD (waar het in dit geval om gaat) ook maar een beetje eenzijdig.
Dusja.. ik heb mijn mening al gegeven van wat ik er in het algemeen van vond, dus vind het goed zo :+

Vlinder 25 May 2010 20:17

jullie moeten elkaar altijd zo provoceren he! echt irritant.

MirrorMonster 25 May 2010 20:20

Ik ben het helemaal met je eens blabla. Mooi dat iemand hier tenminste nog iets durft te zeggen.

<>woutertje<> 25 May 2010 20:22

hier zal ook wel zo een slotje op worde gezet:')



maar goed ze hebben hem geband heb daar idd ook niks van gezien maar ze zullen er wel een rede voor hebben ;)

blabla1993 25 May 2010 20:28

Citaat:

Origineel gepost door Deegbal (Bericht 1485928)
Oh, vandaar dat je hem in ADB post.

ADB =/= Excuus om te spammen. Ik zet hem hier gewoon neer zodat er niet dalijk een fag komt die hem verwijdert onder het motto dat 'ie in het verkeerde subforum staat.

Impressions 25 May 2010 20:34

Blabla heeft een kleine piemel :yes:

blabla1993 25 May 2010 20:35

Klopt, die van je moeder is groter.

Vlinder 25 May 2010 20:35

haha :+

Impressions 25 May 2010 20:36

Ik heb je gereport :'(

Deegbal 25 May 2010 20:37

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1485946)
ADB =/= Excuus om te spammen. Ik zet hem hier gewoon neer zodat er niet dalijk een fag komt die hem verwijdert onder het motto dat 'ie in het verkeerde subforum staat.

Neuh, daarvoor zullen ze hem niet verwijderen. Als ze het verwijderen is het omdat ze geen zin hebben in een discussie. Maar als je een serieuze discussie hierover wil (nog een), dan had je hem imo het best in Feedback & Mededelingen kunnen zetten, of in The Lounge.

Maar het maakt ook geen fuck uit, dit. :+


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.