Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Moedervlek (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=12048)

Nasawingman 2 May 2002 09:15

Moedervlek op penis(netjes he?Hmm)
 
Vraagje,

k'heb een moedervlekje op m'n eikel. Geen dikke ofzo, maar euuh. Heeft iemand ander dat ook?

:?

Maniacs 2 May 2002 09:30

Re: Moedervlek
 
Citaat:

Originally posted by Nasawingman
Vraagje,

k'heb een moedervlekje op m'n eikel. Geen dikke ofzo, maar euuh. Heeft iemand ander dat ook?

:?

Hahahahahahahahahahahaha

Rijntje 2 May 2002 09:47

Re: Re: Moedervlek
 
Citaat:

Originally posted by Maniacs


Hahahahahahahahahahahaha

pfff in plaats dat je een zinnig andwoord geeft |:(

maarum ik ben dan wel ene meisje maar ik kan je wel vertellen dat dit normaal is. een moedervlek is pigment korrels en kunnen zig voor doen op je hele lichaam dus ook daar. het geld het zelfde als dat je um ergens anders heb word ie groter op gaat ie pijn doen f naar de dokter

Nasawingman 2 May 2002 09:51

Re: Re: Re: Moedervlek
 
Citaat:

Originally posted by manderijn
pfff in plaats dat je een zinnig andwoord geeft |:(

maarum ik ben dan wel ene meisje maar ik kan je wel vertellen dat dit normaal is. een moedervlek is pigment korrels en kunnen zig voor doen op je hele lichaam dus ook daar. het geld het zelfde als dat je um ergens anders heb word ie groter op gaat ie pijn doen f naar de dokter

Ja inderdaad sommige mensen hebben een bord voor hun kop, of ene muur naast hun kop. |:(

Bedankt, ik was niet bang, maar ik vroeg me dat gewoon af.

Ja en dat groter worder en naar de dokter wist ik al, maar bedankt.

:)

FRSH 2 May 2002 11:25

ik heb da! :D

Maniacs 2 May 2002 12:26

Citaat:

Originally posted by indolicious
ik heb da! :D
Hahahahahahaha

Nasawingman 2 May 2002 12:28

Kunnen de modjes Maniacs nie ff blokken ??? :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[

Zielig figuur!!!!!|:( |:( |:(

:O

Maniacs 2 May 2002 13:32

Citaat:

Originally posted by Nasawingman
Kunnen de modjes Maniacs nie ff blokken ??? :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[ :[

Zielig figuur!!!!!|:( |:( |:(

:O

Sorry hoor Nasa , moest al1 ff laggen, een moedervlek op je eikel, hahaha. Ik heb overal moedervlekken behalve daar , maar tis toch iets om te laggen of niet dan . Hahaha ;)

FRSH 2 May 2002 14:05

Citaat:

Originally posted by Maniacs


Hahahahahahaha

klappen hebben?




























hahah.

Rijntje 2 May 2002 14:29

take it easy man...laat um lekker als hij zo stoer denkt te doen...hopelijk heb je wat aan onze reacties gehad en sterkte dr alvast mee!

Ti_Mu84 2 May 2002 14:37

daar heb ik nou nog nooit van gehoort :S
wist niet dat dat daar ook kon :?

The6thgate 2 May 2002 14:51

nee wist k ook niet.Maja als je het hebt...niet zo'n groot probleem lijkt me:?

Mariekjuh 2 May 2002 15:09

Re: Moedervlek op penis(netjes he?Hmm)
 
Citaat:

Originally posted by Nasawingman
Vraagje,

k'heb een moedervlekje op m'n eikel. Geen dikke ofzo, maar euuh. Heeft iemand ander dat ook?

:?

WHAHAHAHAHA :]

Banaan 2 May 2002 15:11

niet op mun eikel :S:S:S maar wel op een kutplek:[
mijn wang

FRSH 2 May 2002 15:27

bij mij op me voorhuid trouwens |:(

LoeLoe 2 May 2002 18:14

Pff ik heb er ook 3 op een hele domme plek. Ik heb er een op me borst, en dan nog een een stukje ervanaf en dan eentje op uh..me zij. Maar het vormt wel een lijn, er zit precies evenveel ruimte tussen enzow..ziet er echt heel raar uit.

The6thgate 2 May 2002 18:43

ik heb n grote op mn linkerschouder:[
is zeer kut in t zwembad vind ik. Ga m misschien laten weghalen van de zomer

LoeLoe 2 May 2002 19:51

Ik heb wat met moedervlekken en littekens..sommige mensen hebben ze op bepaalde plaatsen zitten en diegene stoort zich er dan ontiegelijk aan..Een meisje uit me klas heeft een litteken net boven haar neus, tussen haar ogen in, en ze ergert zich er kapot aan..maar ik vind hem mooi :?

stef 3 May 2002 10:07

Als je een moedervlek hebt waar je je niet aan stoort, moet je er verder nix aan doen. Maar mocht je er wel ontiegelijk aan storen omdat het op een plek zit waar je het eigenlijk niet zou willen hebben, bestaat er de mogelijkheid om deze te laten verwijderen. Ik dacht dat dat d.m.v. laser gaat.

Kijk wel uit als je moedervlek opeens van kleur veranderd of groter wordt. De KANS bestaat (dus het is niet zeker) dat je dan huidkanker hebt. Ook als je moedervlek gaat bloeden, moet je uitkijken. Dus kom er liever niet aan, behalve als je hem dus wilt laten weghalen.

The6thgate 3 May 2002 11:17

iemand nog die nog wat info heeft m.b.t. laten weghalen?

Maniacs 3 May 2002 12:30

Re: Re: Moedervlek op penis(netjes he?Hmm)
 
Citaat:

Originally posted by Mariekjuh


WHAHAHAHAHA :]

Mogen meisjes er wel om laggen ofzow ??? Zij krijgt er g1 commentaar op. Maar dat is toch om te laggen, een moedervlek op je eikel. Hahahahaha
*)

chica 3 May 2002 12:43

Citaat:

Originally posted by the6thgate
iemand nog die nog wat info heeft m.b.t. laten weghalen?
jep, heb ik een jaar geleden gedaan in juni...maar ik moest naar de plastische chirurg omdat hij nogal groot was en diep zat...als je naar het ziekenhuis moet krijg je een mooier litteken dan naar de dokter. het ligt er aan op welke plek hij zit of de verdoving zeer doet, bij mij zat hij naast mijn oor, ervoor, dat deed erg zeer, alleen die ene in mijn zij niet:) dus het ligt aan de plek..verder heb je er waarschijnlijk geen last meer van alleen je mag een weeek niet douchen wat wel erg lastig is...maar ik heb er een mega mooie plek aan overgehouden en ben er SUPERMEGA trots op!!!!!!!!!!!!!

martino 3 May 2002 18:39

RE:
 
Ik heb een pigmentvlekje op de onderkant van m'n eikel. Merk je verder niks aan, want het is gewoon een stukje huis met een ander kleurtje.

!Y!US!C!30X 4 May 2002 15:01

Ach ik zit vol met moedervlekken, op me gezicht 3 op me wang en op me rug zit er een grote:'(
maar die op me rug zit ik te overwegen om weg te laten snijden.
En tja op je penis, daar heb ik het niet maar zie er niet veel ergs in als je dat wel hebt.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:54.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.