Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Verliefd op die ene jongen (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=67080)

kelseyyy 31 May 2010 18:37

Verliefd op die ene jongen
 
Heej, ik ben al heel lang verliefd op een jogen van 15, ik ben 14:+

We hebben elkaars msn en nummer, maar als ik bij hem op hyves een reactie op zijn foto doe dan verwijderd hij die reactie en zegt hij dat er iets mis is met hyves:notgood:)kan dat zijn omdat mijn peettante hem kent en dat hij zich daarom schaamt omdat hij verliefd op mij is?
EN hij smst ook heel vaak niet terug en dan zegt hij dat hij geen beltegoed meer heeft.

Dan doe ik net alsof ik hem geloof maar soms heb ik het idee dat hij me niet leuk vind maar toch laat hij dat vaak duidelijk merken dat hij me wel leuk vind!!

Ik heb nog nooit verkering gehad of gezoent:o
EN ik ben bang dat hij me daarom afwijst, want hij heeft wel al verkering gehad en gezoent.

we zijn wel een keertje gaan zwemmen met mijn peettante en peetoom en hun twee dochters, mijn peettante kent zijn moeder(dat is haar kapster) dus zijn moeder en hij zelf gingen ook mee.
IN de glijbaan gingen we met zijn allen achter elkaar in zo'n banden en hij zat voor mij we hielden elkaar allemaal vast bij de voeten zodat we bij elkaar bleven, hij hield mij vast bij de voeten en deed dat heel zacht, Echt lief!!:*

Ik vind hem echt super super leuk en ben eigelijk nog nooit zo op iemand verliefd geweest, eigelyk weeet egt niemand dat ik hem leuk vind alleen ik zelf.O-)

haha heel verhaal maar als jully me asjeblieft willen helpen zou ik dat superlleuk vinden!! ;)

Kimm!~~ 31 May 2010 18:40

Ik snap het niet..
Hij verwijderd je reacties? Omdat hij in mijn ogen het niet wilt of een geheim heeft.
Btg op is op.
Voeten vast houden is leuk maar hoeft niets te betekenen.
Vraag het hem gewoon.

ash-hôôle 31 May 2010 18:43

Hij is niet geïnteresseerd?

Kimm!~~ 31 May 2010 18:45

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1487424)
Hij is niet geïnteresseerd?


Jawel hij houd niets voor niets haar voetjes zo zacht vast:z

Baloe 31 May 2010 18:52

Volgens mij schaamt ie zich voor je, maar vind ie je wel leuk

hoe lomp dit ook klinkt

Doctor 31 May 2010 19:13

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1487425)

Jawel hij houd niets voor niets haar voetjes zo zacht vast:z

Ik geef jou 10 punten voor zo'n leuke uitspraak.

tommy almighty 31 May 2010 20:31

lol hso kom je erbij dat hij je leuk zou vinden door deze dingen:P

Ashley 1 June 2010 17:00

Geloof mij wanneer je te snel geloofd dat iemand verliefd op jou is zul je heel teleurgesteld zijn op het einde . Jongens zijn heel goed in seintjes geven, en eens het serieus word laten ze je vallen. That's life :)

Ashley 1 June 2010 18:08

Citaat:

Origineel gepost door Henkus (Bericht 1487637)
jij moet eens ophouden met jongens afzeiken en generaliseren.
Dat jij misschien wat slechte ervaringen hebt wil niet zeggen dat alle jongens zo zijn hoor...

Ik heb slechte en goede ervaringen gehad . Ik heb nu een vriend en ben heel gelukkig, maar ik heb het niet graag dat meisjes zich laten doen . Ik geef enkel advies . Wie zich aangesproken voelt moet iets aan zijn gedrag gaan doen. Ik doe niets fout hoor Henkus.

tommy almighty 1 June 2010 18:12

Citaat:

Origineel gepost door Ashley (Bericht 1487634)
Geloof mij wanneer je te snel geloofd dat iemand verliefd op jou is zul je heel teleurgesteld zijn op het einde . Jongens zijn heel goed in seintjes geven, en eens het serieus word laten ze je vallen. That's life :)

die seintjes zijn meestal gewoon ver gezocht, ik heb al paar keer gehad dat ik gewoon bevriend was met een meisje en dat ze opeens meer wilde omdat ze dacht dat ik dat ook wilde. En dan dacht ze dat ik dat ook wilde omdat ik zo aardig deed enzo :P..... je moet gewoon niet overal meteen meer achter zoeken.

Doctor 1 June 2010 19:05

Citaat:

Origineel gepost door Ashley (Bericht 1487642)
Ik heb slechte en goede ervaringen gehad . Ik heb nu een vriend en ben heel gelukkig, maar ik heb het niet graag dat meisjes zich laten doen. Ik geef enkel advies . Wie zich aangesproken voelt moet iets aan zijn gedrag gaan doen. Ik doe niets fout hoor Henkus.

Wat is dit?
Dyke 101?

Baloe 1 June 2010 19:53

Citaat:

Origineel gepost door Ashley (Bericht 1487642)
Ik heb slechte en goede ervaringen gehad . Ik heb nu een vriend en ben heel gelukkig, maar ik heb het niet graag dat meisjes zich laten doen . Ik geef enkel advies . Wie zich aangesproken voelt moet iets aan zijn gedrag gaan doen. Ik doe niets fout hoor Henkus.

1.5 maand geleden sprak je ook nog heel anders :{

Ashley 1 June 2010 19:55

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1487669)
1.5 maand geleden sprak je ook nog heel anders :{

HOe bedoel je?

Baloe 1 June 2010 19:56

Citaat:

Origineel gepost door Ashley (Bericht 1487674)
HOe bedoel je?

je doet zo negatief over jongens enzo en al die shit, maar 1.5 maand geleden zat je ook in zo'n situatie.. en nu ben je ineens heel gelukkig, dus ik vind t beetje bullshit wat je nou allemaal zegt, je spreekt jezelf tegen enzo

Ashley 1 June 2010 19:57

Citaat:

Origineel gepost door Ashley (Bericht 1487674)
HOe bedoel je?

Ah je bedoeld ik en mijn vriend ? ja dat was een vriend en meer niet en ik heb er ook uit geleerd hé. Ik ben niet samen met die vriend die zo raar deed hoor .Ik heb nu gewoon iemand anders leren kennen.

Baloe 1 June 2010 19:59

hmja, dus int andere topic vond je Henkus een lul dat ie een meisje 'dumpte' na de seks omdat zij 'ik hou van je' zei... maar jij bent nu al heel gelukkig, na nog geen 1.5 maand dus...

dan moet je niet op hem zeiken, want wat hij deed was mss lomp, maar jij zegt dan ook wel heel snel dat je van iemand houdt

Ashley 1 June 2010 19:59

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1487678)
je doet zo negatief over jongens enzo en al die shit, maar 1.5 maand geleden zat je ook in zo'n situatie.. en nu ben je ineens heel gelukkig, dus ik vind t beetje bullshit wat je nou allemaal zegt, je spreekt jezelf tegen enzo

Het gaat niet om alle jongens . Het gaat om die die zich tegenstrijdig gedragen eerst lief doen en dan weer anders gaan doen. Ik zat niet in diezelfde situatie ik had gwn een vriend die lullig deed en ik wist niet wat ik er mee moest aanvangen.

Ashley 1 June 2010 20:01

Citaat:

Origineel gepost door Baloe (Bericht 1487681)
hmja, dus int andere topic vond je Henkus een lul dat ie een meisje 'dumpte' na de seks omdat zij 'ik hou van je' zei... maar jij bent nu al heel gelukkig, na nog geen 1.5 maand dus...

dan moet je niet op hem zeiken, want wat hij deed was mss lomp, maar jij zegt dan ook wel heel snel dat je van iemand houdt


Verliefd zijn maakt je toch gelukkig . Of het nu een week of een dag is je bent toch gelukkig of niet? OK was mss wel overdreven om dat te zeggen van ik ben heel gelukkig maar ik ben gewoon blij dat ik iemand heb gevonden. Wat hij deed vind ik niet goed daar gaat het om .

Pff heb geen zin om met jou ook te discusseren . Je bent er niet mee eens en i suck, ok is goed, klaar

Vlinder 1 June 2010 20:14

waarom denk je, behalve dan door dat voetengedoe, dat hij je leuk vindt? hoe laat hij dat dan zo duidelijk merken?

kelseyyy 2 June 2010 18:35

Citaat:

Origineel gepost door Vlinder (Bericht 1487706)
waarom denk je, behalve dan door dat voetengedoe, dat hij je leuk vindt? hoe laat hij dat dan zo duidelijk merken?

Hij komt elke avond op msn en als ik online kom dan zegt hij meteen wat enz.

en hij vroeg ook aan mij op msn: wat haat je aan een jongen? Ik antwoordde:
Als hij eerst lief enz. tegen je doet en dan opeens als zijn vrienden komen dom gaat doen, toen zei hij: Oke maar dat doe ik niet hooor, en hij praat ook over dat hij later kinderen wil enz. (ik weet niet of dit er iets mee te maken heeeft maar op de een of andere manier merk ik aan hem dat hij mij leuk vind.:(

tommy almighty 2 June 2010 19:13

vraag 't hem gewoon :P
beter als dit vage gedoe want 't zou goed kunnen dat hij je gewoon als een goede vriendin ziet..

ash-hôôle 2 June 2010 20:03

Citaat:

Origineel gepost door kelseyyy (Bericht 1488008)
Hij komt elke avond op msn en als ik online kom dan zegt hij meteen wat enz.

en hij vroeg ook aan mij op msn: wat haat je aan een jongen? Ik antwoordde:
Als hij eerst lief enz. tegen je doet en dan opeens als zijn vrienden komen dom gaat doen, toen zei hij: Oke maar dat doe ik niet hooor, en hij praat ook over dat hij later kinderen wil enz. (ik weet niet of dit er iets mee te maken heeeft maar op de een of andere manier merk ik aan hem dat hij mij leuk vind.:(

Als hij nu al over kinderen begint, dan moet hij je wel leuk vinden :+

Deadlytown 2 June 2010 23:32

Hij wilt later kinderen maar met wie zegt ie niet he.


Misschien vind je ook leuk, maar zoals je zelf aangaf is hij bang voor de reactie van je peettante.

kelseyyy 4 June 2010 13:33

Citaat:

Origineel gepost door tommy almighty (Bericht 1488010)
vraag 't hem gewoon :P
beter als dit vage gedoe want 't zou goed kunnen dat hij je gewoon als een goede vriendin ziet..

Hoe moet ik het hem dan vragen?:$

monkey d luffy 5 June 2010 21:56

als je 1 op 1 met elkaar kunt spreken dan is het het makelijkste worden hij ook niet beinvloed door zijn vrienden en is hij meschien wel eerlijk ?

Lupadi 6 June 2010 08:34

of je zoent em gwn vol op zun bek kijken wat zun reactie is :+

tommy almighty 6 June 2010 14:57

Citaat:

Origineel gepost door monkey d luffy (Bericht 1488506)
als je 1 op 1 met elkaar kunt spreken dan is het het makelijkste worden hij ook niet beinvloed door zijn vrienden en is hij meschien wel eerlijk ?

lijkt me ook, en dat zoenen van lupadi kan daar natuurlijk bij komen :d

kelseyyy 6 June 2010 20:52

Ja maar ik heb nog nooit gezoend, en ben niet zoo vrij qwa dat gebied:$

Doctor 6 June 2010 20:56

Citaat:

Origineel gepost door kelseyyy (Bericht 1488630)
Ja maar ik heb nog nooit gezoend, en ben niet zoo vrij qwa dat gebied:$

Wat, jij bewaart je eerste kus voor 't huwelijk ofzo?

kelseyyy 7 June 2010 15:04

Citaat:

Origineel gepost door Doctor (Bericht 1488632)
Wat, jij bewaart je eerste kus voor 't huwelijk ofzo?

Nee maar ben gewoon bang dat ik het fout doe en hij mij dan niet meer leuk vind of belachelijk vind ofzo:')

Lupadi 7 June 2010 15:52

Citaat:

Origineel gepost door kelseyyy (Bericht 1488682)
Nee maar ben gewoon bang dat ik het fout doe en hij mij dan niet meer leuk vind of belachelijk vind ofzo:')

kusje op de mond werkt ook :+

kelseyyy 7 June 2010 17:15

Citaat:

Origineel gepost door Lupadi (Bericht 1488688)
kusje op de mond werkt ook :+

Maar wat als hij opeens zijn mond een beetje open doet en aangeeft dat hij wil tongen?:o

tommy almighty 7 June 2010 17:21

dan doe je dat, hij word echt niet boos als het niet super is of zo en er kan volgens mij weinig verknalt worden.

Suepahfly 7 June 2010 17:43

Citaat:

Origineel gepost door Ashley (Bericht 1487634)
Geloof mij wanneer je te snel geloofd dat iemand verliefd op jou is zul je heel teleurgesteld zijn op het einde . Jongens zijn heel goed in seintjes geven, en eens het serieus word laten ze je vallen. That's life :)

wat is dit weer voor een KUTREACTIE

omdat jij eens een slechte ervaring hebt gehad is elke jongen zo?

dit is gewoon onzin,maar ik denk wel dat baloe gelijk heeft.
hij vindt je leuk maar is er niet echt zo fier op.
en dat klinkt wel rot eigenlijk:{

monkey d luffy 8 June 2010 17:16

als je bang bent dat hij je gaat tongen moet je hem gewoon een kusje op de wang geven :) zal hij denk wel leuk vinden

kelseyyy 8 June 2010 17:40

Citaat:

Origineel gepost door monkey d luffy (Bericht 1488836)
als je bang bent dat hij je gaat tongen moet je hem gewoon een kusje op de wang geven :) zal hij denk wel leuk vinden

Oke, maar nu het volgende probleem?

Ik durf niet hem te vragen om af te spreken, en ik vind het verschut om tegen me ouders te zeggen dat ik heb afgesproken met een jongen :$

tommy almighty 8 June 2010 17:58

fok je ouders en je hoeft je echt niet te schamen als je iemand mee uitvraagt:P als je echt verschut vind tegen je ouders doe je 't of als ze weg zijn of gewoon niet bij jou thuis..

kelseyyy 8 June 2010 18:25

Oke, maar tog denk ik er niet zo over, me ouders gaan dan de hele tijd zoo zeggen van
ze heeft een afspraakje enzoo, en ik durf hem echt niet te vragen en stel DÁT ik het aan hem vraag en hij zegt ja. wat moeten we dan doen met zijn tweeën? (staan we daar een beetje zoo te praten met zijn tweeën mijn kop natuurlijk helemaal rood)

tommy almighty 8 June 2010 18:29

film kijken is 't makkelijkste denk :P zit je ook lekker boven op je kamer (als dat mogelijk is) zodat je geen last van je ouders hebt

kelseyyy 8 June 2010 18:46

Citaat:

Origineel gepost door tommy almighty (Bericht 1488858)
film kijken is 't makkelijkste denk :P zit je ook lekker boven op je kamer (als dat mogelijk is) zodat je geen last van je ouders hebt

Ja, maar hoe moet hij na boven komen als ik me schaam voor me ouders?

tommy almighty 8 June 2010 22:02

niet schamen :P makkelijkste is om ze gewoon niks te vertellen en dan kom je ineens binnen met iemand. ze zullen eerst een beetje verbaasd zijn en tegen de tijd dat ze willen lachen of pesten zit jij al veilig op je kamer:d

Doctor 8 June 2010 22:04

Citaat:

Origineel gepost door kelseyyy (Bericht 1488861)
Ja, maar hoe moet hij na boven komen als ik me schaam voor me ouders?

Ik vind-

Ik zou gewo..

Ik denk dat j..

Serieus, kan iemand even deze poster met haar neus op het feit drukken dat je je ouders niet nodig hebt als je met iemand "naar boven" gaat.

Deadlytown 9 June 2010 17:20

Waarom zou je je eigen schamen voor je ouders?
Zij hebben het zelf ook ervaren. zeg tegen je ouders ik heb een afspraak met een jongen en ik wil graag dat jullie normaal doen. of iets dergelijks,

s99xx 9 June 2010 19:17

haha ik ken dit verhaal van ergens :)
gelukkig heb ik het al lang achter de rug
en is het tussen mij en hem uiteindelijk toch iets geworden <3

kelseyyy 10 June 2010 13:25

Citaat:

Origineel gepost door s99xx (Bericht 1489202)
haha ik ken dit verhaal van ergens :)
gelukkig heb ik het al lang achter de rug
en is het tussen mij en hem uiteindelijk toch iets geworden <3

Hoe heb jij het gezegd tegen je ouders?

s99xx 10 June 2010 13:38

aan mijn mama had ik gewoon gevraagd of ze had doorhad
zei zij dan zo van "wat doorhebben?"
en ik antwoordde "ja van mij en T."
en eiglk had ze het al wel zien aankomen

en mijn papa had "perongeluk" mijn gsm-achtergrond gezien en dat was een foto van ons
zo moeilijk was het niet, je moet gewoon ff durven en hopen dat ze niet stom gaan reageren
mijn mama begon al direct over veilig vrijen enz... -_-
maar het is echt veel handiger als ze het weten anders moet je heel de tijd zo geheimzinnig doen en dat is véél moeilijker dan het gewoon ff te zeggen :) x

tommy almighty 10 June 2010 16:32

@s9xx
ze hebben nog niks he, 't is meer een date.

lindax2 10 June 2010 17:28

Je kan of gewoon niet tegen je ouders zeggen en dan hem mee na binnen nemen en dan gewoon zeggen nouw dit is (en dan de naam) endan zeg je ma wij gaan even na boven. en dan ben je boven,

of je doet het gewoon als ze niet thuis zijn, je hoeft ze niets uit te leggen, en word het dan toch niets, dan heb je zowiezo ook geen gezeik van je ouders. :)

je kan ook gewoon na zijn huis gaan, altijd handig.:D

of je spreekt eerst een keer met meerdere af. je zorgt dat je 2 persoons stoelen hebt, of een hele grote bank waar je makkelijk met ze 4e of meer op kan, zo heb je bijvoorbeeld een dubbeldate, het is dan niet meteen een date, en je krijgt niet van die dodelijke stiltjes, dat is voor de eerste keer altijd makkelijker!, je kan dan dicht tegen hem aan gaan zitten en dan ga je handen vasthouden, zorg dat je dekes hebt, en dan ga je samen met hem er onder zitten en dan zeg je dat je het koud hebt en je gaat tegen hem aanliggen, en onder de dekes houd je dan elkaar handen van en speel je er een beetje mee, beetje elkaars vinger strelen, vingers in elkaar doen, etc.

deze laatste werkt heel goed. die heb ik zelf ook gedaan! :)

succes ermee!

s99xx 10 June 2010 17:35

Citaat:

Origineel gepost door tommy almighty (Bericht 1489376)
@s9xx
ze hebben nog niks he, 't is meer een date.

ja da weet ik, mar ze vroeg hoe ik het had gezegd tegen mijn ouders en toen waren we al een tijdje samen
misschien moet ze ook gwn wachten tot het serieuzer is en het dan pas vertellen..

lindax2 10 June 2010 18:03

Citaat:

Origineel gepost door s99xx (Bericht 1489387)
misschien moet ze ook gwn wachten tot het serieuzer is en het dan pas vertellen..

ik denk dat je gelijk hebt,
en dat kunnen ze dan ook doen door bijvoorbeeld eerst met meerdere mensen te doen, dan is het ook niet zo van dat je ouders er meteen iets van moeten weten, zei denken dat jij alleen vriendschappelijke bedoelens hebt, word het dan echt sirieus dan kan je het ze altijd nog vertellen :)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:01.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.