Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Computers & Internet (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=23)
-   -   asus mini laptop (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=69203)

wtf 19 July 2011 11:04

asus mini laptop
 
hallo iedereen ik heb dus al een tijdje een minilaptop van asus echt een handig ding overal makkelijk mee te nemen en zo maar op een dag crashte hij toen is hij naar een pc dokter gebracht maar hij bleek een pc kwakzalver hij heeft het besturingssysteem opnieuw geinstalleerd en hij startte weer op maar hij maakt geen verbinding meer met draadloze netwerken dus ik heb hem truggebracht naar die kwakzalver en die zei dat hij bij hem wel werkte dus ik weer naar huis deed hij het nog steeds niet. en toen ik een paar dagen later weer terugging was hij failliet. op de pc staat windows xp en heeft nooit raar gedaan. weet iemand wat ermee is en hoe ik dat oplos? alvast bedankt

ash-hôôle 19 July 2011 12:19

andere pc dokter?

Kimm!~~ 19 July 2011 18:26

Ja, garantie? Of anders gewoon na iemand gaan die er verstand van heeft. Het zou best kunnen komen door de instellingen die je moet aanpassen.

Chrizlybeer 19 July 2011 19:11

T schuifje gebruiken waarmee je je draadloos aan en uit kan zetten...

wtf 19 July 2011 19:28

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1538466)
T schuifje gebruiken waarmee je je draadloos aan en uit kan zetten...

al geprobeert

wtf 19 July 2011 19:29

Citaat:

Origineel gepost door Kimm!~~ (Bericht 1538464)
Ja, garantie? Of anders gewoon na iemand gaan die er verstand van heeft. Het zou best kunnen komen door de instellingen die je moet aanpassen.

grantie heb ik niet omdat we hem bij een abbonement kregen en ik ken wel iemand die er verstand van heeft maar ik wil het eerst zelf proberen

wtf 19 July 2011 19:31

Citaat:

Origineel gepost door ash-hôôle (Bericht 1538425)
andere pc dokter?

is een beetje duur heeft me al 60 euro gekost

the_darkness 20 July 2011 09:24

of andere pc dokter zoeken, of via andere pc van asus de goede drivers downloaden.
het klinkt alsof die dokter wel heel vrolijk windows eropnieuw op heeft gesmeten, maar is vergeten om bepaalde core drivers te installeren.

wat gebeurt er als je ipv draadloos een kabeltje plugt tussen je laptop en je modem?
heb je dan internet over de kabel of gebeurt er dan ook niets?

x-smurf-xIShot 18 August 2011 18:46

Heb je geen CD van je Internet-Provider gekregen? Een soort van 'Installatie-disk'
Sorry voor late post, ik denk dat het al is opgelost. Ik postte toch maar even..

Lupadi 18 August 2011 20:05

er kan geen cd in een mini laptop :)

x-smurf-xIShot 18 August 2011 20:43

Citaat:

Origineel gepost door Lupadi (Bericht 1539489)
er kan geen cd in een mini laptop :)

Owja sorry :$ toch wel een usb toch?
Dan kun je e files die op de cd staan (als er een cd is) op de USB stick droppen.

btw ik haat laptops daarom die domheid xD

the_darkness 18 August 2011 22:49

jouw domheid is overduidelijk niet beperkt tot mini laptops :')

x-smurf-xIShot 19 August 2011 03:07

Citaat:

Origineel gepost door Henkus (Bericht 1539501)
cd's die bij internet komen moet je meteen in de prullenbak gooien.

UTP kabel dr in, en klaar is kees

kees? die jonge ken ik niet :notgood:

Chrizlybeer 19 August 2011 05:49

Citaat:

Origineel gepost door x-smurf-xIShot (Bericht 1539502)
kees? die jonge ken ik niet :notgood:

:') triest

the_darkness 19 August 2011 11:05

obvious troll is obvious :+

Young 19 August 2011 15:19

Citaat:

Origineel gepost door x-smurf-xIShot (Bericht 1539502)
kees? die jonge ken ik niet :notgood:

Kees

Voor het gelijknamige hoorspel, zie Kees (hoorspel).

Kees is een voornaam, die vooral in Nederland voorkomt. De naam is een afkorting van Cornelis, dat waarschijnlijk "de gehoornde" betekent, afgeleid van het Latijnse cornu (hoorn). Hoewel de naam meestal voor mannen gebruikt wordt zijn er ook vrouwelijke dragers, voorbeelden hiervan zijn Kees uit de film en serie Flodder en de hoofdpersoon uit Kees & Co. De naam wordt, al naar de voorkeur van de drager, ook wel als Cees gespeld.
Deze typische Nederlandse voornaam is misschien ook een helft van de oorsprong van het Amerikaanse woord Yankee. Ooit was New York City een Nederlandse nederzetting, Nieuw Amsterdam, en na het verlies van de stad bleven daar een heleboel Nederlanders. Omdat de voornamen Jan en Kees zo typisch waren, noemden de nieuwe eigenaars, de Britten, de oorspronkelijk bewoners "Jan-Kees". Na een eeuw of twee werd dat Yankee. Na de Amerikaanse Burgeroorlog was de naam breder in gebruik, als een naam voor alle mensen die uit de Noordelijke staten kwamen. Ook, tijdens en na de Tweede Wereldoorlog betekent Yankee, dankzij Engelsen, ook een Amerikaan.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.