Prime, dat was nog best n leuke flim. Khad m wel minder verwacht.
|
Arlington Road, best vermakelijk weer.
|
For a Few Dollars More ... klassieker en een rasechte spaghetti-western
|
lock stock and 2 smoking barrels:thumbsup:
|
rumor has it, vond hem wel leuj :D
|
Almost Famous, leuk, en THe Usual Suspects, geweldig
|
the Descent.. ik schrok me de *piep*
|
starwars, attack of the clones.
|
The Pianist, blijf het een mooie film vinden :)
|
Saw en Wedding Crashers
|
Shaolin Soccer... :7
|
Big Momma's House 2, in de bios, was wel leuke film, maar waren echt k*tstoelen daaro. was nou niet echt super.
|
The Terror .. ik herkende Jack Nicholson bijna niet zo jong als die in die film is :+
|
Citaat:
|
De zusjes kriegel en een deeltje van American Pie.
|
Me and You and Everyone We Know
Viel wel mee. |
Munich
|
The perfect man
Beetje zwakjes.. |
Munich
|
Zaterdag Battle Royal2 gezien bij asia-screen. Wat een heerlijke film is het ook eigenlijk :+
|
Munich is maar saaie film trouwens. Had er echt veel meer van verwacht.
Ik had Wolf Creek gekeken als laatst. Vet filmpje is dat :7 |
Madagascar :Y)
i like to move it move it |
Citaat:
|
Lord of War, damn verdomd goeie film ... zeker een aanrader!
|
Citaat:
|
Ik heb voor het laatst Once upon a time in the west gezien.
Wat een topfilm! Die karakters, die vrouw, die muziek, die sfeer, geweldig!_0_ |
Citaat:
|
Ik had verwacht dat Munich zich meer met de Olympische Spelen zou bezig houden en met de gebeurtenissen daarbij. Maar het ging meer over wat erna gebeurde. Ach, het was best zonde van mijn tijd.
En Once upon a time is ondanks zijn trage en lange verhaal een keigoeie film. Ik kan echt genieten van de personage van Bronson. Lekker relaxed op zn mondharmonicaatje spelen :7 |
Sisterhood of the travelling Pants O-)
|
deel van charlie en chocolate factory weer en euh ..italian job.
|
dark waters
niet echt geweldig:') |
dark water heb ik ook laatst nog gezien, leuk voor tussendoor. Beetje 6sense kloon8ig. Verder nog Lilo & Stich 1 en 2 gekeken. :z
|
Citaat:
|
Citaat:
heb net the grudge gekeken. erg wazige film |
a lot like love..lekker fout maar dat mag want ashton kutcher speelt erin :9
|
Tamara. Was wel spannend filmpje, alleen was het wel een slap einde.
|
Deep rising heb ik een stukje gezien, maar daar was geen reet aan.
Gisteren heb ik Stargate gekeken. Heb het laatste seizoen nu aangeschaft. |
uhm red dragon. vet ranzig, vooral 'lord voldemort' 8)
wat een vette vent is dat zeg. respect |
Hostel.... Bruut vet gaaf :7
eindelijk weer eens een vette Tarentina-movie na From dusk till dawn :] |
Citaat:
maar goed, ik werk dus in een Hostel, dus ik wil deze film zeker zien :Y) |
Citaat:
Het is alleen wel slecht dat op straat en in de disco van Amsterdam Duits wordt gesproken. |
The return of the king.
|
Lost boys Blijft leuk :love:
|
The Constant Gardener, geweldig
Syriana, een stuk minder geweldig Videopubs hier <3 |
Citaat:
Goodnight & Good Luck, was redelijk geslaagd. |
28 days later, beetje stom einde voor de rest ging die wel
|
Hide and seek maar nog niet af gekeken
|
Hostel
Tijdje niet meer zo'n bizarre film gezien. Maar ik heb me wel vermaakt. Vind trouwens niet dat je em kan vergelijken met eerdere, échte Tarantino films, Stef. |
From dusk till dawn is gewoon het stoerste wat hij heeft gemaakt. En dit is verder het enige wat daar bij in de buurt komt. Maarja, het is eigenlijk niet zijn film.
Heb net MirrorMask gekeken. Een maf alternatieve vage fantasyfilm voor kunstfreaks. Maar goed dat het verhaal nog een beetje te volgen was. Leuk voor een keer, maar een 2e keer zal ik m niet kijken. :z |
Rose Red... Kwam gister (deel 2) en vorige weel (deel 1) op tv. Een best langdradig verhaal, maar was wel een leuke film :yes:
|
Citaat:
Gisteren Crash gezien, die ik echt vrij beroerd vond Vandaag Munich, een stuk beter |
Wat lul je nou met je heiden paupertje. Jij bent hier degene die Munich beter vindt dan Crash. :rolleyes:
|
The Jacket
|
Citaat:
ik snap dus echt niet wat iemand daar leuk aan kan vinden.. maar goed smaken verschillen (: *denkt* ik heb de oude hitchhikers en donnie darko maar weer eens gekeken |
Citaat:
|
brokeback mountain eindelijk..jankeuhhh
en gisteren breakfast on pluto..damnnn goeie film :love: echt een aanrader |
thirteen,
mwoaaah |
Corpse Bride :7
|
Citaat:
Ik vond de het acteerwerk in Crash vrij belabberd, overdramatisch, vervelende muziek, en het verhaal stelde ook niet zoveel voor. Gewoon een teleurstelling, na een oscar. Niet slecht, maar ook niet zo geweldig. Munich was ook niet fantastisch, maar wel een stuk sterker, vond ik. Zo. |
Motorcycle Diaries
Mooie film als je het mij vraagt. |
o caminho das nuvens, ja wel aardig
|
Jay and Silent Bob strike back :d
|
Date Movie ... zo slecht :+
|
mortuary, 8) matig acteerwerk. En een echte voorspelbare horrorfilm. Je schrikt dan nog meer van een licht dat kapot gaat, en ligt in een deuk als een dooie pianoleraar achter die lijkenreperatiemiep staat. :z Leuk voor tussendoor als je van horror houdt, meer ook niet.
Meer aan te raden dan een film als "the new world", die film zuigt echt te erg. En als je dat gaat zeggen op imdb. wordt je direct uitgescholden door de FB+ van dat forum daar. Wat een looooser zeg. :z |
Corpses ... verschrikkelijk gemaakt, het is een horror maar ik lag in een deuk. Als één van die kerels zijn arm kwijt raakt zie je onder zijn shirt nog gewoon zijn eigen arm zitten. Of bij een andere die zijn hoofd kwijt raakt die is plots veel langer geworden en je ziet zijn hoofd bewegen onder zijn overhemd :+
|
Aeon flux... Hij is best vet maar ikzal er niet voor naar de bios gaan eerderzoals mij gewoon ff branden:) Er gaat veel van de serie verloren vind ik, en rond hetmidden wordie een beetje eentonig.Scarlet Johanson is wel goed en t einde is ook erg mooi. Wel aan te raden voorop een vrije avond*)
|
Hostel, maar vond hem niet echt interessant ofzo..
|
Dear wendy
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Date movie.. Ik vond het een leuke film:d
|
The Italian job.
Ik had er al een keer een stuk van gezien, maar nu helemaal en ik vond m best vet. |
Citaat:
The Italian Job heb ik nog in de bioscoop gezien. Wel een vette film, maar ik vond het bioscoopeffect weinig toevoegen. Gewoon een prima huurfilm.. |
Citaat:
|:( |
panic room
|
Citaat:
|
Scarlet Johanson:
http://theseoultimes.com/ST/db2/imag...0515172430.jpg Charlize Theron: http://www.tvsquad.com/images/2005/0...-theron-22.jpg |
Linde de mol in wonderland, house on haunted hill en Snow Fever.
doorsnee films. En de echte cracks!!! gaan met mij mee verse poeder zoeken. 8{ |
Snowfever heb ik ook gezien.. Lachwekkend..
|
- Rounders
- Sophie Scholl (Geweldige film. Die Duitsers kunnen toch oorlogsfilms maken hoor. Wat een acteertalent in die rollen van Gestapo-rechercheur en nazi-rechter. Erg aangrijpend.) |
Zathura
|
The fantastic four
|
Citaat:
Ik was echt onder de indruk van deze film. De Duitsers hebben de laatste tijd meer goede oorlogsfilms gemaakt (Der Untergang, Rosenstrasse, Das Goebbelsexperiment). |
Dead End :P was wel leuk :z
|
one man and his dog ofzo..
echt zo'n hopeloze film :z staat op de achterkant dat het een kruising is tussen snatch en lock stock, dan kan je volgens mij al verwachten dat het een slap aftreksel is |
requiem for a dream
|
Rain man 8)
|
Inside man.. wel een aardige film ja :)
|
the bone collector voor de 4e keer ofzo
|
aight, phone booth was op tv, ik zat echt op het puntje van m'n stoel! vet spannende film.
|
gisteren: Walk the Line
vandaag: Ice Age |
inside man
goede film, alleen is het einde wat lauwtjes. |
Phone booth! Erreg goed!
Ice Agee... zooo schattig! 8-) |
Hostel. had er meer van verwacht, maar hij was wel freaky
|
Dukes of Hazard 2005
Jessica Simpson had wel iets meer speel minuten mogen hebben :P Bewitched Aardige film, Nicole Kidman speelt rol van heks best goed :') |
Sahara, leuk filmpje voor op de zondag middag.
|
inside man.
gewèldige film, ben sowieso inmiddels helemaal weg van clive owen. en was dat al van denzel washington |
Het einde van inside man maakt het alleen jammer genoeg geen topper.
Heb gister History of Violence gekeken. Raar begin, maar verder klasse film. Had wel langer mogen duren dan 'maar' 1,5 uur. :7 |
Monty Python - And Now For Something Completely Different
Blijft leuk. :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
gisteren de Lizzy McGuire Movie :P
|
Ice Age 2 :thumbsup:
|
Good night, and good luck
Goede film van George Clooney over de praktijken van 'communisten-jager' McCarthy en CBS. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
Stomme film idd |
Citaat:
|
V for Vendetta
hij was niet verkeerd ... goed verhaal |
Pirates of the Carajeweetwel.
Ik vond het niet zo'n goede film. Beetje voorspelbaar... |
- V For Vendetta
- Ice Age 2: the Meltdown |
fight club nog maar eens!
hij blijft toppie |
the dark hours
Vet vage film. Volgens mij, als je niet oplet, snap je die film al snel niet. Gelukkig was ie best goed, en heb ik het gewoon goed gevolgd. :7 |
The bourne identity
ice age 2 |
capote, geweldig
en philip seymour hoffman, wat een held |
In her shoes, helemaal zo slecht nog niet
en charlie & the chocolate factory nog een keer :love: |
Irreversible, ging wel
Het zou een mix van horror en drama moeten wezen volgens vele sites. Het publiek zou kokhalsend de zaal hebben verlaten bij vele filmfestivals. Maar er is helemaal niks horror aan deze film. Het camarawerk is vooral in het begin horror te noemen. Je kunt in die zogenaamde eerste kokhals scene niet eens zien wat er gebeurd. En de 2e kokhals scene was gewoon een anale neuksessie in een voetgangerstunnel waarbij die miep dan nog een aantal klappen te verduren kreeg. Desalnietemin is de verhaallijn van deze film wel sterk. Ze hadden hier een hele goede film van kunnen maken. Maar denk ik eens een gruwelijke slachtmovie te gaan kijken, tref ik dit aan. Dat is wel weer jammer. Het camarawerk was tot het artistieke aan toe (schots, scheef, draaien, vaag), en dat is kut. Dat maakt deze film niet tot een aanrader. Gelukkig dat na de zoektocht naar club 'rectum' het camarawerk wat stabieler werd. |
The Girl Next Door
|
Gister was Scary movie op tv. Die met die man met dat vieze handje.. gadverdamme zeg. En met die clown :P
|
Final Destination 3... Bwaah :z
|
Citaat:
gisteren A History of Violence, wel gaaf |
Citaat:
|
Memoirs of a geisha. Goeie film. Heb het boek ook gelezen (boek was beter natuurlijk )
|
time machine
we were soldiers texas chainsaw massacre |
Citaat:
|
v for vendetta.
erg indrukwekkend wel! |
Citaat:
|
City of God
|
V for Vendetta
|
The interpreter -> vermakelijk
Mr. and Mrs. Smith -> tegenvallend, ondanks Brad Pitt :( |
Shaun of the Dead, best vermakelijk. Alleen jammer dat ik ook tegelijk aan het eten was 8)..
|
Een Franse film over 4 gasten in de gevangenis die met een toverboek willen ontsnappen. ff kijke welke t ook alweer was hoor.....
Malefique Hij was best goed, soms beetje gore bedoening :+ :7 En ohja, ik heb ook nog Knetter gekeken. Leuk voor een keertje, maar een kind hoort echt niet thuis bij zo'n moeder natuurlijk. :z |
The big Lebowski
yeahh dude |
City of God en Crash
|
Snatch
Boondock Saints Beide al vaker gezien, maar beide zijn het natuurlijk waard om nog eens te kijken met vrienden:7 |
scary movie 4:') toch wel grappig, vooral de saw persiflages vond k wel leuk
vanavond snatch kijken |
Citaat:
|
The Passion of the christ is er nu op, ik snap serieus niet hoe mensen naar zo'n film kunnen kijken. Ik heb heel even gekeken en de rillingen liepen over mn rug. Vreselijk!
|
Citaat:
We hebben Dude where's my car gekeken. En Flodder 3 was op tv. |
usual suspects
|
Taxi driver
|
One flew over the Cuckoo's Nest
|
Inside man. Een standaard actie film eigenlijk, maar dat is ook leuk op z'n tijd.
ik kan ook eigenlijk niet echt enthousiast worden over dit soort films. Ze lijken echt teveel op elkaar. |
net was the net op tv.
wel ok want ik vind sandra bullock wel cool, maar verder niet erg indrukwekkend. eergister naar lucky number slevin geweest. ik wist niet dat josh hartnett kon acteren (: |
Scary movie 4. Was niks aan, zoals k al wel verwacht had.
|
Ik ben Leon aan het kijken..
Jean Reno, Gary Oldman en Natalie Portman in één film! |
Léon
Topfilm |
brokeback mountain
|
Three men and a leg :O
|
memoirs of a geisha, zag er mooi uit maar verder weinig verheffend
ice age 2, eekhoorns zijn ook veel gaver dan geishas |
I do (but I don't)
heerlijke hersenloze zondagavond. |
hostel en requiem for a dream (alweer... :p )
|
Guernsey (kutfilm) - na 20 min gestopt met kijken, was allemaal stiltes (zoals bij new world) en ook nog eens een slecht plot. :|
Derailed - Die was wel weer goed :) Kiss Kiss Bang Bang - Die was ook wel goed, alleen wel stom begin (dat ie steeds ouwehoerde, kon ie zn bek maar ff houden :z) en warrig einde. mercenary for justice - Steven Seagal altijd goed zou je denken, maar deze B-Film was best slecht. |
V for Vendetta: Goede film, maar niet mijn genre
Ice Age 2: Grappige film, leuk in elkaar gezet Vanavond Mission Impossible 3:9 |
Mortal Kombat II (nostalgie :P)
|
Mission Impossible 3 is echt een aanrader!
Een ontzettend spannende film, met toch wel wat verrassende gedeeltes erin! |
brocke back mountian
pracht van een film |
Citaat:
de laatste films die ik heb gezien zijn the wedding date (lekker hersenloos, daarom niet minder leuk) en stage beauty (best wel sexy film, beetje shakespeare in love-achtig, maar niet bijzonder goed) |
Schnitzelparadijs
|
Citaat:
|
Citaat:
Ice Age 2 gezien, ook cool |
scary movie 4.. weer lekker slap :z
Venom... Wel vet filmpje :7 |
Soldaat van Oranje
|
Citaat:
IK vind hem ook erg koel 8-) Ghehe.. Heb je soms een oogje op me? |
Final Destination 3 - was beter dan 2, maar 1 blijft het best....
V for Vendetta - Goede film, alleen mocht het plot in het begin wel effe wat duidelijker, dat poetische geouwehoer begon op mijn zenuwen te werken. Gelukkig werd dat, naarmate de film vorderde, wat minder. :) |
March of the Penguins, helaas niet met commentaar van Urbanus, maar toch gaaf.
|
omgeving van die pinguin film is wel cool, alleen is het na een half uur echt een ballefilm. Om bij in slaap te vallen. :z
|
pearl harbor op bbc gisteren :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En tom cruise he.... :kots: |
Citaat:
how to lose a guy in 10 days (op net5 ;)) |
Fun With Dick And Jane - itt imdb vond ik hem vet goed :7 Op die imdb cijfers kun je trouwens ook vaak geen pijl op trekken.:rolleyes:
|
Ong-Bak
|
Citaat:
En Anne, hete film, how to lose a guy in ten days:9 echt een te goede meidenfilm:+ |
daredevil in de bus,
nog nooit zoiets meegemaakt |
Citaat:
|
Goal!
Was nog een best aardige film met een verhaal beter dan dat ik had verwacht. |
MI3
Behalve dat Tom Cruise echt prachtige koppen kan trekken, was er niet zoveel aan. |
Citaat:
|
Ferris Bueller' day off _0_
|
Match Point
Saai, maar Scarlett en geinig einde en ik weet niet eens zeker of ie wel echt match point heet |
Revolver
Damn, die film is goed! |
Last Holiday - leuke film met ll cool j en depardieu, is wel aan te raden. :)
|
twenty bucks en the fugitive
oja en ben gister naar de bios geweest -> ice age 2. vond hem veel leuker dan de eerste! |
Citaat:
|
De laatste film die ik heb gezien weet ik niet meer precies. Even denken hoor. Het was volgens mij paniek op de prairie. Die zat mijn broertje namelijk de kijken.
En anders was het Narnia, maar daar zat ik eigenlijk niet echt de film te kijken. Het waren mee de extra's die ik bekeek. Die waren trouwens erg leuk. |
Patient 14
Gebaseerd op een onderzoek van de amerikaanse overheid. Hij is zeker de moeite waard :thumbsup: |
the perfect man
om te huilen |
The Sixth Sense
|
Bad Taste
blijft hartverwarmend |
Something new
best leuk op zich |
Citaat:
Vanavond gezien: The da vinci code |
Flight Plane of zoiets
Beter dan Panic Room. |
The Da Vinci Code!
|
the butterfly effect
vrij heftig.. |
Saw 1 en daarna Saw 2..
|
scarface, leukk
|
Thuis: Man of war
Gisteravond in de bios: Da Vince Code :-) |
Heist. Joah.. best vet eigenlijk, niet heel voorspelbaar.
|
Angermanagement
En vanavond the matrix reloaded of A perfect murder. Ik ben er nog niet echt uit. Tips? |
X Men 3.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.