Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Ongesteld En zwanger kan dat samen? (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=61951)

kimberleyyx 28 June 2007 20:05

Ongesteld En zwanger kan dat samen?
 
Lieve liefdesmoderator/en mensen ik heb namelijk een vraagje ik en mijn vriendje lagen in bed bij hem thuis en hadden geen kleding aan op dat moment was k ongesteld en had hij zn lul bij mn vagina gedaan met vocht denk ik! En ik maak me echt erg veel zorgen kvoel me echt helemaal zwanger ofzo!

Kmoet steeds naar de wc, me blaas steeds vol en gevoelig als of ik steeds moet plassen, En ook borrelende gevoel in me buik ook voel ik me wat warm als of ik griep heb ik ben echt bang dat ik zwanger ben!
Ik wil morgen een zwangerschap test halen want gister is namelijk dat ene gebeurd bij hem thuis! Ben ik nou zwanger of niet..?
terwijl ik de symptomen wel heb

HELP MIJ AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

kimberleyyx 28 June 2007 20:08

Reageer iemand aub.. :( weet iemand hier meer over..?:'(

blabla1993 28 June 2007 20:49

Ja flikker eens gouw op, denk jij dat er mensen reageren binnen 3 minuten? Enne, hoe moeten wij nou weer weten of jij zwanger bent omdat je een beetje aansteld? Morgen haal je die test/ga je naar de huisarts en dan weet je het toch? Geen probleem lijkt me. En zwanger zijn heeft voor zover ik weet niks te maken met je blaas.

sandraatje 28 June 2007 21:01

Je kan zwanger zijn, maar om daar zeker van te zijn moet je even een zwangerschapstest halen bij de huisarts en dan weet je het zeker. Wij kunnen je verder ook niet helpen.. laat nog wel even van je horen als je wilt.. wil wel even weten hoe het met je gaat..

Chrizlybeer 28 June 2007 21:12

Na 1 dag krijg je nog niet de symptomen, ik vraag me zelfs af of een zwangerschaps test nu al betrouwbaar is. Daarnaast staat in je topic titel dat je ook ongesteld bent.
Al met al lijkt mij de kans dat je zwanger erg klein is, die klachten die je beschrijft lijken mij meer op een griepje dan wel iets wat tussen je oren zit omdat je denkt dat je zwanger bent. Doe over een week of 2 zo'n test en zie dan verder....

kimberleyyx 28 June 2007 21:14

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1315424)
Na 1 dag krijg je nog niet de symptomen, ik vraag me zelfs af of een zwangerschaps test nu al betrouwbaar is. Daarnaast staat in je topic titel dat je ook ongesteld bent.
Al met al lijkt mij de kans dat je zwanger erg klein is, die klachten die je beschrijft lijken mij meer op een griepje dan wel iets wat tussen je oren zit omdat je denkt dat je zwanger bent. Doe over een week of 2 zo'n test en zie dan verder....

Thnx voor je antwoord ;)

DarkAngel 28 June 2007 21:48

Als je toch besluit om een zwangerschapstest te kopen, op de verpakking staat vermeld dat je het eigenlijk pas moet doen als je overtijd bent.

En door stress kan de ongesteldheid wegblijven, dus probeer gewoon een beetje te ontspannen. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch.

kimberleyyx 29 June 2007 09:40

Ja, denk da het ook door mn stress komt -.-
dat ik daarom allemaal van die gevoelens heb

Pakspul 29 June 2007 10:06

Citaat:

Origineel gepost door blabla1993 (Bericht 1315418)
Ja flikker eens gouw op, denk jij dat er mensen reageren binnen 3 minuten?

En dan vooral hier :D :D :D

Iessie 29 June 2007 17:53

Volgende keer gewoon veilig doen.

Rebelleke 30 June 2007 18:12

Citaat:

Origineel gepost door kimberleyyx (Bericht 1315400)
Lieve liefdesmoderator/en mensen ik heb namelijk een vraagje ik en mijn vriendje lagen in bed bij hem thuis en hadden geen kleding aan op dat moment was k ongesteld en had hij zn lul bij mn vagina gedaan met vocht denk ik! En ik maak me echt erg veel zorgen kvoel me echt helemaal zwanger ofzo!

Kmoet steeds naar de wc, me blaas steeds vol en gevoelig als of ik steeds moet plassen, En ook borrelende gevoel in me buik ook voel ik me wat warm als of ik griep heb ik ben echt bang dat ik zwanger ben!
Ik wil morgen een zwangerschap test halen want gister is namelijk dat ene gebeurd bij hem thuis! Ben ik nou zwanger of niet..?
terwijl ik de symptomen wel heb

HELP MIJ AUB!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Lees je biologieboek nog maar eens door, het deel over ovulatie b.v.!
Tjonge zeg als je nu al denkt dat je zwanger bent van een piemel die een beetje te dicht in de buurt komt, terwijl je ongesteld bent, dan kom je vast in het Quinness Book of Records onder het hoofdstuk zwanger door piemel-magnetisme! |:(
Iets anders kan ik er niet van maken!

Bazzemans 1 July 2007 08:27

Die symptonen die je hebt klinken eigenlijk eerder als een ordinaire blaasontsteking of iets dergelijks.

Jamiel 1 July 2007 16:51

Citaat:

Origineel gepost door Rebelleke (Bericht 1315537)
Lees je biologieboek nog maar eens door, het deel over ovulatie b.v.!
Tjonge zeg als je nu al denkt dat je zwanger bent van een piemel die een beetje te dicht in de buurt komt, terwijl je ongesteld bent, dan kom je vast in het Quinness Book of Records onder het hoofdstuk zwanger door piemel-magnetisme! |:(
Iets anders kan ik er niet van maken!

For your information: Idd, meestal is de ovulatie 14 dagen voor je ongesteldheid, maaarrrrrr: Het wijkt veel te vaak af. Er zijn mensen die doen aan periodieke onthouding, maar het is te onbetrouwbaar.

Als je aan de pil bent, heb je 1 keer in de maand een stopweek, dat betekent dat je dan niet de pil hoeft te slikken: Je wordt ongesteld. Dan kun je in de bewuste stopweek/week van ongesteldheid niet zwanger worden.

Als je niet aan de pil bent ( !!! ) bestaat alsnog de kans dat je zwanger kunt worden/zijn.

Tip voor topicstarter: Calm down :) Ga naar de huisarts en vraag aan hem wat je het beste kan doen. Waarschijnlijk zal hij adviseren om een zwangerschapstest te doen en vertellen welke het meest betrouwbaar is.
Doe het voor je eigen gemoedsrust!

Nu let je op alles wat er met je lichaam gebeurd en denk je dat je zwanger bent, maar waarschijnlijk is er niks aan de hand.

En voor de volgende keer weet je het: Ook als je ongesteld bent kun je zwanger raken. Doe het altijd veilig. Gebruik pil en condoom.

_JustOMe_ 14 November 2007 14:41

Heej laiverd als je gewoon Ongesteld bent over 4 weken ben je niet zwanger want als je zwanger bent ben je niet meer ongesteld voor 9 maandjes iniedergeval dat zij een meidetijdschrift dus haal maar voor de zekerheid een zwangerschapstest op dan weet je het zeker :P maak je maar geen zorgen!! komt goed!

blabla1993 14 November 2007 15:05

:no:

frankie011 14 November 2007 16:43

volgens mij kan dat niet.


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:55.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.