Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Gezondheid & Lifestyle (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=143)
-   -   hoofdpijn (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=63686)

jet 30 September 2008 13:59

hoofdpijn
 
hallo, ik heb nu al 3 weken hele rare hoofdpijn,

het zit achter me ogen bij me neus tusse me wenkbrauwen, bij me slapen, en beetje bovenop me hoofd. het is de ene dag erger dan de andere dag en ikw ordt er zo moe van. ik ben al naar de dokter geweest en eerst dacht ie dat ik voorhoofdsholteontsteking had, dus ik een week aan de pillen en aan de neuspray maar het is toen nog niet over gegaan en nu denkt ie dat ik spierspanningshoofdpijn heb maar alsnog vind ik dat maar raar want ik heb wel beetje spierpijn gehad in me nek maar ik weet niet wat ik hieraan moet doen, weten jullie hoe ik dit moet verhelpen en wat het misschien kan zijn?

groetjes, jet

Chrizlybeer 30 September 2008 16:26

Spierspannings hoofdpijn zou een prima verklaring kunnen zijn juist doordat je spierpijn in je nek hebt gehad.

Je zou eens kunnen beginnen met (afhankelijk van de sterkte van de pijn) 3x daags 1 tot 2 paracetamol te slikken komende week in afwachting van de behandeling van je huisarts, is het na die week nog niet over dan maar weer met je huisarts overleggen.

Amnesia 30 September 2008 16:51

't is heel simpel.
Afhakken dat hoofd.
Ben je d'r gelijk vanaf. :')

the_darkness 30 September 2008 17:05

een wat minder definitieve oplossing is beter Liam :')

Chrizlybeer 30 September 2008 17:57

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1372087)
't is heel simpel.
Afhakken dat hoofd.
Ben je d'r gelijk vanaf. :')

Of dat inderdaad

Ivo 30 September 2008 22:58

Citaat:

Origineel gepost door Amnesia (Bericht 1372087)
't is heel simpel.
Afhakken dat hoofd.
Ben je d'r gelijk vanaf. :')

Oh nee Amnesia, toch geen relapse he? Het ging zo lekker ;)

OT:

Klinkt vervelend! Ik zou toch echt vertrouwen op je dokter, of als je het niet vertrouwd kun je eens naar de nacht dokter gaan voor een 'second opinion'.

Chrizlybeer 1 October 2008 04:16

Citaat:

Origineel gepost door Pirato (Bericht 1372121)
Oh nee Amnesia, toch geen relapse he? Het ging zo lekker ;)

OT:

Klinkt vervelend! Ik zou toch echt vertrouwen op je dokter, of als je het niet vertrouwd kun je eens naar de nacht dokter gaan voor een 'second opinion'.

Nacht dokter is alleen voor spoedeisende geneeskunde, als je een second opinion wil moet je gewoon naar een andere huisarts bellen

Ivo 1 October 2008 11:34

Citaat:

Origineel gepost door Chrizlybeer (Bericht 1372124)
Nacht dokter is alleen voor spoedeisende geneeskunde, als je een second opinion wil moet je gewoon naar een andere huisarts bellen

True, maar het feit is dat je dan nog steeds een 'second opinion' krijgt ;)

Wel heb je een punt dat het alleen voor spoedeisende zaken gebruikt dient te worden, dit zal je echter zelf moeten bepalen naar aanleiding van de hoeveelheid last dat je ervan hebt.

Chrizlybeer 1 October 2008 12:00

Citaat:

Origineel gepost door Pirato (Bericht 1372125)
True, maar het feit is dat je dan nog steeds een 'second opinion' krijgt ;)

Dat valt nog te bezien, als je een afspraak wil maken bij de huisartsen post en je verteld de assistente je verhaal dan zal ze tegen je zeggen neem maar een paracetamol en ga morgen naar de eigen huisarts

Citaat:

Origineel gepost door Pirato (Bericht 1372125)
Wel heb je een punt dat het alleen voor spoedeisende zaken gebruikt dient te worden, dit zal je echter zelf moeten bepalen naar aanleiding van de hoeveelheid last dat je ervan hebt.

Hoe kan iets dat je al 3 weken hebt en niet acuut erger is geworden ineens spoedeisend zijn?

Je kan prima gewoon een andere huisarts in de buurt bellen om je een keer na te laten kijken.

*werkt op een huisartsenpost en krijgt zoveel klein zeer op een avond dat tot morgen kan wachten dat je er knettergek van wordt*

blabla1993 1 October 2008 14:49

Citaat:

Origineel gepost door Pirato (Bericht 1372121)
Oh nee Amnesia, toch geen relapse he? Het ging zo lekker ;)

Je klinkt als een 'ikbenzieligenikhebeenprobleemwaariknietzelfoverhe enkankomen'-mensenpraatgroepvoorzitter. :kots:

Amnesia 1 October 2008 21:11

Citaat:

Origineel gepost door Pirato (Bericht 1372121)
Oh nee Amnesia, toch geen relapse he? Het ging zo lekker ;)

OT:

Klinkt vervelend! Ik zou toch echt vertrouwen op je dokter, of als je het niet vertrouwd kun je eens naar de nacht dokter gaan voor een 'second opinion'.

Nee, niet echt, nee. Ten eerste omdat ik mij niet voor de geest kan halen dat wij een 'afspraak' hebben gemaakt over mijn cynisme of hoe je 't ook wilt noemen.

OT:
Ik blijf bij afhakken dat hoofd.

Jamiel 2 October 2008 00:05

Ik herken dit probleem erg goed. Destijds werd tegen mij hetzelfde gezegd (spierspanningshoofdpijn) en ben ik doorverwezen naar de fysiotherapeut.
Het ging tijdelijk goed, maar bij stress kreeg ik toch weer hoofdpijn, ook omdat het dan in combinatie is met migraine. Daar zou jij ook last van kunnen hebben: Het kan op alle plekken van je hoofd voorkomen, voelt soms kloppend aan en plotselinge bewegingen kun je maar beter niet maken want dan krijg je het gevoel dat je flauwvalt.

Als je dan ook nog 40 min. van tevoren sterretjes ziet, heb je zeker last van migraine. De huisarts heeft mij een tijdje geleden Migpriv voorgeschreven en is een hemels medicijn: Binnen een half uur is de aanval voorbij. Dit medicijn is overigens wel redelijk prijzig.

jet 3 October 2008 10:49

dankjewel
 
dankje wel voor jullie reacties, het is nu al een stuk minder en ik ga dinsdag naar de fysio,

haah ik heb er nog wat bij gekregen ik geloof dat het een schimmelinfectie is, lichte vervelende jeuk heb nu ook een raar gevoel in me onderbuik, pff hier word je toch moe van.

groetjes

schoolier95 4 October 2008 14:03

kop der af,
ik heb precies eht zelfde pijn in de nek kopijn alles tegleijk


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:09.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.