Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De Lama's (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=54907)

luie-donder 10 July 2005 14:47

De Lama's
 
Wie heeft gisteren nog meer de Lama's gekeken en wat vinden jullie ervan?

Ik vind het zelf altijd weer leuk om naar te kijken, ook al zie je dingen voor de tweede keer. :yes:

chica 10 July 2005 15:10

herhalingen?

Heb het niet gezien, was niet thuis..

luie-donder 10 July 2005 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chica
herhalingen?
compilatie

ja dus

Riddler 10 July 2005 16:49

Ze blijven geniaal :thumbsup:

3rd boetah 10 July 2005 16:51

Arie is de best

luie-donder 10 July 2005 16:53

http://www.bnn.nl/view/542/1022/4409195

naast Ruben van der Meer staat archief en daaronder moet je ff op archief kijken, dan kan je de oude afleveringen nog een keer zien.


:thumbsup:

freakymy 12 July 2005 18:39

Ik vond et wel leuk

Das_pop 28 November 2005 10:06

Mijn voorkeur gaat liever uit naar whose line is it anyway, zooo veel malen beter en grappiger

AmbyPur 28 November 2005 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Das_pop
Mijn voorkeur gaat liever uit naar whose line is it anyway, zooo veel malen beter en grappiger
ik vind de lama's minstens net zo leuk :yes:

Atjeuh 29 November 2005 09:35

Whoohoo in December weer nieuwe afleveringen geloof ik..

In April 2006 ga ik naar de Lama's on Tour trouwens

Stevie 29 November 2005 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Das_pop
Mijn voorkeur gaat liever uit naar whose line is it anyway, zooo veel malen beter en grappiger
het programma is zelfs als je engels hebt moeilijk te volgen omdat er ook engelse humor bij zit die wij niet begrijpen, maarja zo klink je wel interessant he.,

Atjeuh 1 December 2005 08:49

Engelse hebben sowieso andere humor die ik niet altijd begrijp of gewoon niet grappig vind..

Geef mij maar gewoon de Lama's

Das_pop 1 December 2005 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
het programma is zelfs als je engels hebt moeilijk te volgen omdat er ook engelse humor bij zit die wij niet begrijpen, maarja zo klink je wel interessant he.,
Dat slaat echt totaal nergens op, ik weet niet of je het ooit weleens gezien hebt? je hebt een engelse en een amerikaanse variant (allebei geweldig overigens) en waarbij vooral de amerikaanse gewoon goed te volgen is, ik weet niet hoe het gesteld is met jou engels.
Maar goed ik probeer niet interessant te doen, ik vond namelijk de lama's ook ontzettend leuk; todat ik een keer de amerikaanse aflevering zag. (ik dacht namelijk ook dat het moeilijk te volgen zou zijn) maar het is zoveel malen grappiger: ze krijgen meer de tijd om hun karakters en verhalen uit te werken en zijn erg goed op elkaar afgestemd.
Wat bij de lama's nogal word afgeraffeld, ik probeer alleen maar te zeggen dat whose line is it anyway echt de moeite waard is.

luie-donder 1 December 2005 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Whoohoo in December weer nieuwe afleveringen geloof ik..

In April 2006 ga ik naar de Lama's on Tour trouwens

ik ga op 10 feb. *)

Marijk. 5 January 2006 12:39

Lama's is zeker een goed programma_0_

ook na de 2e keer, 3e keer....:9
heb dr een dvd van dus jah...:d

Atjeuh 6 January 2006 19:51

Allebei de dvd's hier:P

Jamiel 8 January 2006 21:41

ben nu ff naar de herhaling aan het kijken :D

Bazzemans 9 January 2006 18:06

Ik heb beide dvd's die ik al een 4x gezien heb en ze blijven geniaal (je kent alleen alles al).

Helaas vond ik het afgelopen zaterdag minder :o. De keer daarvoor ging het ook nog wel. Sommige dingen worden toch wel vrij voorspelbaar.

The6thgate 9 January 2006 18:37

afgelopen zaterdag weer eens gekeken. die ruben nicolai was echt zo vet:D

Ar-Tuur 10 January 2006 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik heb beide dvd's die ik al een 4x gezien heb en ze blijven geniaal (je kent alleen alles al).

Helaas vond ik het afgelopen zaterdag minder :o. De keer daarvoor ging het ook nog wel. Sommige dingen worden toch wel vrij voorspelbaar.

Het Belgische radar en EO Jackass vond ik wel lachen, verder inderdaad weinig leuke stukken. Heb me wel weer geergerd aan Sara Kroos.:x

Bazzemans 10 January 2006 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Het Belgische radar en EO Jackass vond ik wel lachen, verder inderdaad weinig leuke stukken. Heb me wel weer geergerd aan Sara Kroos.:x
Klopt ja, natuurlijk waren er wel wąt goede stukjes. Sara was weer een drama-lama..

Laatst had ze wel een 'aardig' stukje. Bij de slechste lama-tryout aller tijden: "alle vier".. Alleen gingen de heren er weer keihard overheen door gezamenlijk daarna: "nee neee neeeee" te roepen..

Atjeuh 10 January 2006 17:30

Ja idd Sara is niet grappig pfff... Ruben wel.. ik heb me dood gelachen om die EO jackass en Koos Alberts :d

De niet uitgezonden stukken op internet zijn ook altijd wel lachen.. en de dvd's kan ik inmiddels dromen maar blijven super vet

Iessie 2 February 2006 18:03

de lama's is ook echt het enige programma dak bijhoud, want het is gewoon supertegek :D Ik bedoel, ik zou daar niet al die grappige onzindingen uit kunnen kramen aan de lopende band voor een megagroot publiek.

K heb ook allebei de lama's-dvd's en ik vind het stuk waarin willem-alexander en maxima vreemdgaan gewƩldig! Elke keer als ik dat zie lig ik in een scheur!

Ga binnenkort ook naar Sara Kroos, komt hier in het Theater, kon er voor CKV heel goedkoop heen en ik vertrouw erop dat het leuk is :P

Atjeuh 3 February 2006 07:01

Wel jammer dat het nog niet zeker is of er nieuwe afleveringen komen :(

silverchair 3 February 2006 10:50

ik vind het geweldig :thumbsup:

luie-donder 25 February 2006 11:02

Ik ga woensdag naar de theatervoorstelling van de Lama's 8-)

joostje 20 May 2006 13:30

De lama's is zeker geweldig!!!!!:thumbsup:
Wees niet bang er komen nieuwe afleveringen!

RUBEN(die knappe) IS THE BEST!!!!!!!!!

bye bye

Meisje_ 20 July 2006 12:54

Yeuy de lama's beginnen weer kga mooi kaarten regelen ! 8)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.