Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (http://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Games (http://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   *baalt* (http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42956)

Nightwolf 9 February 2004 22:26

*baalt*
 
ik was vanaaf Neverwinter Nights aan t spelen, ziet de map van t gebied waar ik in ben eer zeer vreemd uit. wist niet wat er aan de hand was, maar ik wou m voor de zekerheid opslaan....bij t opslaan, gaat ie als een gek staan laden, anders dan normaal. shit, dacht ik.....en na een minuutje zie ik heerlijk een foutmelding van XP.... kan gebeuren maar dan dit...

start ik t spel opnieuw, is m'n quicksave bestand weg...en t stomste is ook nog dat ik geen normale save heb gemaakt....komt allemaal door de stomme update van een paar weken terug...argh :x:[ (heb nog wel meer problemen gehad met m'n huidige versie :x)

uren speeltijd met m'n paladin door de plee getrokken :[ ik ga maar wat anders spelen :{

anouk 10 February 2004 14:41

Aaah dat soort dingen zijn echt super k*T! :aai:

*leeft mee

Denden 100 piek 10 February 2004 14:58

Da's niet zo fijn!
:aai:

EternalShadow 10 February 2004 15:05

AUW...

ik weet ongeveer hoeveel tijd er in dat spel gaat zitten.... erg irritant als dan opeens je saves weg zijn....

misschien dat er in de chapter wissel nog een save van je character gemaakt is zodat dat werk iig nog een beetje bewaard is gebleven, dan hoef je alleen laatste chapter waar je in bezig was maar overnieuw te doen :/

Impressions 10 February 2004 15:11

Ja, dat is echt kut. Dan heb je (vooral bij rpg's, platform en action games) zo'n gevoel van: 'wat heb ik nou al wel en niet gehaald toen bij die save?' en dan ga je alle dingen langs, dan heb je de helft al en dan word je chagrijnig als een aap :x

Nightwolf 10 February 2004 17:19

Citaat:

Originally posted by EternalShadow
misschien dat er in de chapter wissel nog een save van je character gemaakt is zodat dat werk iig nog een beetje bewaard is gebleven, dan hoef je alleen laatste chapter waar je in bezig was maar overnieuw te doen :/
ik wou dat dat waar was, maar dat is niet zo. hij heeft tijdens t opladen en vastlopen m'n quicksave verwijderd en t huidige spel zitten opslaan op m'n autosave.

die kon ik wel laden, maar als ik dan terug naar de tempel ging, vielen de mensen in de tempel me aan :{ en ik was in al Luskan :x

SpiNe 10 February 2004 19:46

ik ga vanaf nu dus ook normaal saven:+

Eelcotje 10 February 2004 19:50

Re: *baalt*
 
Tja euhm lullig..
maar je start vanzelf wel weer een keer ;)

Shanna89 10 February 2004 19:56

Citaat:

Originally posted by anouk
Aaah dat soort dingen zijn echt super k*T! :aai:

*leeft mee


SpiNe 10 February 2004 21:21

Re: Re: *baalt*
 
Citaat:

Originally posted by Eelcotje
Tja euhm lullig..
maar je start vanzelf wel weer een keer ;)

never winter is uren werk je moet er tijd investeren:p

Impressions 10 February 2004 22:18

Re: Re: Re: *baalt*
 
Citaat:

Originally posted by SpiNe
never winter is uren werk je moet er tijd investeren:p
Ach, in 1 uur heb ik die uitgespeeld 8)8)8)

Nightwolf 10 February 2004 23:02

niet als je vanaf Prelude begint 8) je bent er minstens een uur of 60, of 70 wel mee zoet als je alle subquests uitspeeld.

Citaat:

Originally posted by SpiNe
ik ga vanaf nu dus ook normaal saven:+
heb jij de laatste update? 1.61 of een ouedere versie? ik heb wel 1.61 iig en heb zelfs af en toe monsters die ik niet kan zien, maar er wel zijn :? :notgood: plus dat de monsters in gevecht met m'n karakter of m'n henchman gewoon niks doen, ze reageren dan niet op 1 van de 2 :-/

SpiNe 11 February 2004 16:39

kep wel eens tegen een invisible wizard gevochten maar mijn merc kon hem nog wel zien

kep 1.61 en ik heb behalve lagg nog geen problemen gehad

kep trouwens wel soms eens dat mijn gastje niet wil meppen pas na 3 klappen of zo gaat ie pas beuken

Nightwolf 11 February 2004 17:00

ligt er maar net aan wat je daarvoor als actie hebt gedaan, bedenk wel dat een hele turn 6 seconden duurt en een ronde 60 seconden

maar die invisible wizard had daarvoor dus geen invisibility spell gebruikt? :? (doet ie pas als hij jou of je henchman ziet) vreemd dus, betekent dat ik dan misschien de vorige patch gewoon weer installeer

Chaud 17 February 2004 19:10

WAAR DL IK Nevernight winter ofzo ..

Nightwolf 17 February 2004 19:11

Neverwinter Nights 8)

in de winkel :Y)


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:45.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.